Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää uusia ystäviä?

Vierailija
15.11.2012 |

Mistä ihmeestä voisi etsiä uusia ystäviä? Miste te olette löytäneet?

Tilanne se, että muutama hyvä ystävä löytyy, onneksi. He kuitenkin asuvat siellä täällä ja tuolla. Näemme harvoin ja minulle se ei oikein riitä. Puhelimessa juttelemme viikoittain, mutta sekään ei riitä.

Kaipaisin täältä lähektä jonkun oikein hyvän ystävän. Mistä ihmeestä kannattaa aloittaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksia ei ole nyt, koska meillä on pieni vauva niin en kerkeä harrastuksille. (muuta kuin koiran kanssa lenkille) Lasten kautta olen yrittänyt ja tutustunutkin, mutta ei niistä ole kavereita saanut :( Kaikilla on jo omat elämät ja kaveripiirit ym. Netin kautta kerran tutustuin yhteen ja ihan jonkin aikaa olimmekin kavereita. Nähtiin ja soiteltiin. Ei sitten kuintenkaan ajatukset kohdanneet niin, että sitä olisi halunnut jatkaa. Hän oli lapseton ja arvosteli meidän perhe-elämää ym... Sain tarpeekseni.

Vierailija
2/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi Kuopion lähistöltä!! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ap paikalla niin olis kiva tutustua :)

Vierailija
4/8 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös!

Vierailija
5/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisena ystävän löytäminen ole helppoa!

Vierailija
6/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin yrittanyt aikuisena, mutta en ole onnistunut. sanon edelleen, etta johtuu mun luonteesta.

Vierailija
7/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pysyvää tosiystävää on uskomattoman vaikea löytää. Ei ainakaan minulta ole onnistunut toistaiseksi. Olisi tosiaan hyvä olla lähellä asuva ystävä. Mutta minäkin asun Helsingissä.

Vierailija
8/8 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs harrastuksista? Lasten kautta?

On tällä iällä hankala löytää ystäviä.

Olenkin ajatellut että siihen tarvitaan aikaa ja uusia ystäviä löytyy kun löytyy. Mulla kans vähän sama tilanne kun sulla, omat tärkeet ihmiset asuvat muualla. Oon vaan aktiivisesti jututtanu ihmisiä, mutta vähän hiljaista vastaanottoa on välillä ollut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan