Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin, suoraan asiaan. Mistä löydän itselleni lääkärimiehen?

Vierailija
14.11.2012 |

Olen nelikymppinen, ihan hyvännäköinen ja fiksu nainen, yhden lapsen äiti, akateemisesti koulutettu ja vakkariduunissa. Asiat kunnossa, niin sanoakseni.

Olin naimisissa humanistin kanssa ja sittemmin seurustelin insinöörin kanssa. Nyt virkistäisi vaihtelu, ja lääkärimiehestä olen oikeastaan aina salaa haaveillut. ;)

Persoonallisuushäiriöistä ja empaattisesti kyvytöntä miestä en tahdo. Muuten ns. kriteerini eivät ole liikaa nipottamista. Siisti, fiksu, täyspäinen, kiva, sivistynyt, mielellään mua leveämpi, pidempi ei tarvitse olla. Seksi on tärkeää minulle, toivon sen olevan sitä lääkärideitillenikin.

Vinkkejä, kiitos? En ehdi ravata baareissa enkä oikein usko deittipalveluihin. Työssäni en lääkäreitä tapaa. :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2012 klo 01:02"]

Että miehissä on suurin piirtein yksi ryhmä jolla rima on aina korkealla naisten suhteen ja se on lääkärit. Lääkärimiehillä riittää vientiä ihan järjettömästi. Lieneekö rahan ja älyn yhdistelmä mikä heissä kiehtoo, varmaankin?

Että toivottavasti vastaatte sitten aika lailla sellaista unelmanaisen kiiltokuvaa, muuten nimittäin mahdollisuuksia ei ole. Normaali mies ei naista saa välttämättä koskaan ja hyödyntää siksi kaikki vastaan tulevat tilaisuudet, lääkäreillä on aina varaa olla kranttuja.

[/quote]

pöh :) mä olen pulukka (kaunis kylläkin) puutarhuri ja mulla on ikioma lääkärimies

Vierailija
2/16 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemuksieni mukaan nettitreffipalstat vilisee lääkäreitä ja lääkärihenkisiä miehiä. Kaikenlaiset paksut tietokoneen näppäilijät ja kaikki muut tapaamani tahvot, muiden kokemukset mukaanlukien ( http://www.treffimokat.fi/tarinat/12/ ) ovat vain yksittäistapauksia. Eli netistä vaan! (huom. viesti on kirjoitettu sarkastisesti... t. nimim. nettitreffeihin tuskastunut fiksun miehen haluava)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höh täältäkin. Mullakin on oma(komea..) lääkäri- aviomies, enkä varmaankaan ole yhtä kaunis kuin sinä ap.

Jos haluat tavata MUKAVAN lääkärin, kokeile kuorolaulua tai muuta sen tapaista. Jos etsit lyhempää tuttavuutta, golf voisi sopia.

Vierailija
4/16 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tunne ketään sairaanhoitajaa ? Ihan taatusti joka ystävistäsi tuntee sairaanhoitajan. Häneltä saat taatusi vinkkejä.

Vierailija
5/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Münchhausenit nyt kehiin, niin pääset lekureihin tutustumaan. ;)

Vierailija
6/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mennä hengailemaam sairaalaan. Ehkä jopa potilaaksi. Se olisi kai luomtevinta. ;) Mut ehkeivät he kovin helposti ihastuile potilaisiinsa. Hmmmm.

Vierailija
7/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalia kusipäitä ne jotka on vapaalla tai eronneet ja hyvät on naimisissa ja tekee liikaa töitä.

Vierailija
8/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Münchhausenit nyt kehiin, niin pääset lekureihin tutustumaan. ;)

Luulen, että suhteella ei olisi pitkää tulevaisuutta. ;)

Vierailija
9/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynekologini. Kannattaa siis hankkia joltain yksityiseltä sellainen, hyvännäköinen tietty. Se on aika helppoa, kun tavallaan heti pääsee asiaan:D Majava kuntoon toki ennen "ensitreffejä" Hih.

Nyt mulla on meneillään kalatutkija. Ihan mielenkiintonen kokemus, mitä nyt kädet haisee aina kalalle. Kyl mä varmaan joulun yli sitä vielä kattelen. Sit katellaan mitä seuraavaks.

Vierailija
10/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mennä hengailemaam sairaalaan. Ehkä jopa potilaaksi. Se olisi kai luomtevinta. ;) Mut ehkeivät he kovin helposti ihastuile potilaisiinsa. Hmmmm.

Vierailija
11/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa jäi yli semmonen komee ja halukas kaveri.

Matkustelee tosin aika paljon ja on toki muutenkin kiireinen sinkku, mutta eipä jää nurkkiin pyörimään :)

Vierailija
12/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynekologini. Kannattaa siis hankkia joltain yksityiseltä sellainen, hyvännäköinen tietty. Se on aika helppoa, kun tavallaan heti pääsee asiaan:D Majava kuntoon toki ennen "ensitreffejä" Hih.

Nyt mulla on meneillään kalatutkija. Ihan mielenkiintonen kokemus, mitä nyt kädet haisee aina kalalle. Kyl mä varmaan joulun yli sitä vielä kattelen. Sit katellaan mitä seuraavaks.

Toka on kalatutkija ja ensimmäisenkin kädet haisi aina silliltä...

Vierailija
13/16 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päivystyksessä töissä, ja siellä pyörii harva se viikko joku flirtti lääkäri ;)

Ei ne edes tiedä kelle kannattaa flirtata ja kelle ei, kun kellään ei ole sormuksia töissä (tietenkään).

Viimeksi tällä viikolla piti aika paljon lattiaa tuijotella kun karkuunkaan ei päässyt, kun oli niin hyvännäköinen lääkäri, joka tuijotti hymyillen niin intensiivisesti silmiin, huh! Kyllä sitä tällainen naimisissa oleva perheenäiti ihan hämmentyy tuollaisista flirttaavista lääkäreistä!

Niin, siihen ongelmaan... Olisiko mitään keinoa hakeutua sairaalaan töihin? Onhan siellä muutakin hommaa kuin hoitajan hommat, esim. tietohallinnossa, sihteerit, lääkekeskukset, muut logistiikkajutut ja vaate, ruoka yms. huollot ja paljon paljon muuta!

Vierailija
14/16 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehissä on suurin piirtein yksi ryhmä jolla rima on aina korkealla naisten suhteen ja se on lääkärit. Lääkärimiehillä riittää vientiä ihan järjettömästi. Lieneekö rahan ja älyn yhdistelmä mikä heissä kiehtoo, varmaankin?

Että toivottavasti vastaatte sitten aika lailla sellaista unelmanaisen kiiltokuvaa, muuten nimittäin mahdollisuuksia ei ole. Normaali mies ei naista saa välttämättä koskaan ja hyödyntää siksi kaikki vastaan tulevat tilaisuudet, lääkäreillä on aina varaa olla kranttuja.

Vierailija
15/16 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa yliopistossa tai työpaikalla tapaamansa lääkärinaisen kanssa. Siis kun puhutaan 30-40-vuotiaista lääkäreistä; niillä iäkkäämmillä patuilla on yleensä sairaanhoitajavaimo. Ne muutamat ikäiseni (olen kolmekymppinen lääkärinainen), joilla ei ole lääkärivaimoa, ovat hommanneet sitten sairaanhoitajan, lääke-esittelijän, jollain taisi olla opettajakin puolisona. Eli hyvin paljon on työpaikan pikkujouluista napattuja saaliita.

Jos et pääse työkuvioihin flirttaamaan, niin monet lääkärit harrastavat golfia, niin kliseistä kuin se onkin, joten mene vaikka sinne golfklubin ravinteliin ottamaan katsekontaktia. Monet tuntemani mieslääkärit, tosin lähinnä ne suomenruotsalaiset, ovat myös ahkeria kuorolaulajia. Purjehtiminenkin on suosittu harrastus.

Vierailija
16/16 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon homoja, sanoo osastolla suuressa sairaalassa työskentelevä syrrani.