Mitä sellaista et omista, mitä ihmisillä yleensä
Kommentit (64)
-kahvinkeitintä (ei edes juo kahvia)
-uutta isoa autoa (vanha ok kuntoinen on)
-navigaattoria
-korviksia
37 v.
ei ole omistusasuntoa, televisiota, ipadia, älypuhelinta.
yli 100 euroa maksavia vaatteita tai kenkiä,
meikkejä, kalliita hajuvesiä
te joilla ei pyykinpesukonetta ole??
oliskohan kerrostalossa pyykkitupaa?
Haarukoita, muumimukeja, sänkyä, miestä, juhlavaatteita... Mutta on mulla paljon mitä näköjään teillä ei ole.
*dvd-soitinta
*älypuhelinta
*iPadia
*autoa
auto, suorat housut, korkokengät.
...eikä mitään muutakaan käherrysrautaa.
Nainen 40v.
cd-soitin, joka soittaa nykymuotoisia cd-levyjä, dvd-soitin (onko sellaisia vielä nykyään?), facebook-tili
kosketusnäyttöpuhelin, pesukone, astianpesukone, mikroaaltouuni, leivänpaahdin, vedenkeitin, värjätty tukka, vakituinen työpaikka, harrastus, pikkumusta, farkut.......
Mulla on nimittäin kaikkea, mitä muut ovat maininneet, tatuointia ja Nomination-korua lukuunottamatta. Kuvittelin, että olisi paljonkin asioita, mitä meiltä puuttuu.
No meidän tapaisissa lapsiperheissä usein on pelikonsoli, meillä ei.
Mä ihmettelin, miten yhdellä ei ollut haarukoita ja veitsiä. Siis en paheksuen ihmetellyt, mietin vain, miten se on mahdollistakaan. Asutko Aasiassa ja syöt puikoilla? Vai et milloinkaan syö kotona?
...eikä mitään muutakaan käherrysrautaa.
Nainen 40v.
mä ostin elämäni ekan viikko sitten, ikää 42v!
- autoa (julkisilla pääsee Helsingissä)
- taulutelkkaria (kuvaputki toimii edelleen)
- ipodia/padia tai mitään vastaavaa (stereot ja työpaikan kannettava)
- joidenkin mainitsemaa mökkiä (ei monella kaverillakaan ole omaa)
- vaakaa (en siis ikinä punnitse itseäni)
Varmaan moni muukin juttu puuttuu, mutta minä ja perhe pärjätään ilman.
Mulla on nimittäin kaikkea, mitä muut ovat maininneet, tatuointia ja Nomination-korua lukuunottamatta. Kuvittelin, että olisi paljonkin asioita, mitä meiltä puuttuu.
No meidän tapaisissa lapsiperheissä usein on pelikonsoli, meillä ei.
Mä ihmettelin, miten yhdellä ei ollut haarukoita ja veitsiä. Siis en paheksuen ihmetellyt, mietin vain, miten se on mahdollistakaan. Asutko Aasiassa ja syöt puikoilla? Vai et milloinkaan syö kotona?
ehkä täytyy tunnustaa, että kertakäyttöhaarukoita on, mutta ei niitä juuri roiskeläppien ja lihiksien, tai leivänsyöntiin tarvitse.
Minulla ei ole
-älypuhelinta (minulla oli sellainen, mutta se hajosi n. vuoden käytön jälkeen, enkä viitsi korjata kun korjaus maksaa saman verran kuin uusi)
-taulutelevisiota (n. 9 vuotta sitten ostettu "vanhanmallinen" tv toimii ihan hyvin
-omistusasuntoa
-kesämökkiä
-astianpesukonetta
-mikroaaltouunia
-telkkaria
-himpulapimpulakännykkää(vanha toimiva kyllä)
-merkkivaatteita
-värjättyä kananpersetukkaa
-ylipainoa
N46