Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Amwaylainen

Vierailija
14.11.2012 |

Kuinka paljon tienaat kuukaudessa? Onko Amwayn tuotteet mielestäsi oikeasti hyviä tai ympäristöystävällisiä? Itse olen vasta liittynyt, ja tähän mennessä kokeilemani tuotteet eivät ole minua vakuuttaneet laadullaan tai ympäristöystävällisyydellään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut alkaa tuputtaa tuotteita tai liittymistä kenellekkään. Ajattelin itse kokeilla tuotteita, ovatko minkälaisia. En siis rikastumismielessä kysellyt tienaamisesta, vaan ihan huvikseni.

Itselläni käy todella pahasti nuo pesuaineiden hajut nenään, vaikka en hajusteherkkä ole ennen huomannut olevanikaan.

Tuohon ympäristöystävällisyyteen kaipailisin kommentteja. Onko kukaan sitä mieltä, että nuo olisivat jollain tavalla ymp.yst? Tutkailtuani tuoteselosteita itse en pidä niitä ympäristöystävällisinä. Ja zeoliititonta sekä fosfaatitonta pyykinpesuainetta saa muualtakin.

Meikkivoidetta ajattelin kuitenkin tilata ja kokeilla. Harkitsen kyllä lähettäväni tuon aloituspakkauksen pois -->saan myös rahani takaisin. En tahdo maksaa tuotteista, joista en taida pitää.

Vierailija
2/12 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa yleensäkään että kaikissa tuotteissa Amway lukee kissan korkuisin kirjaimin, hammastahnasta keittöliinaan. Mä ainakin nautin kun voin vähän vaihdella tuotemerkkejä ostaa mitä milloinkin miellyttää ihan klaupasta.

Tossa hommassa ei tienaa mitään ja menetät kaikki ystäväsi kun tuputat tuotteita.

Tuttavani mukana tuossa ja voi herranjestas sitä tuputusta. Kalliita koulutuksia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis astunut verkostomarkkinoinnin ihanaan maailmaan.Otan osaa. Toivottavasti sinun "tiimisi"on oikesti järkiporukkaa eikä ahdistele ja painosta sinua "hankkimaan" väkisin uusia jäseniä sukulaisista ja ystävistäsi joita sinulla VIELÄ on.Et tule tienaamaan mitään huimia summia koskaan tällä konseptilla mutta muista että ystävät ja sukulaiset voit menettää.Rahaa sinulla menee huomattavasti enemmän kuin tulet tienaamaan tällä paskalla.Mutta jos on ylimääräistä niin anna mennä vain.Ja käy kuuntelemassa samat paskan jauhaukset oikein ruotsissa asti kuinka hyvin amwayn pomoilla menee SINUNLAISTEN RAHOILLA.

Vierailija
4/12 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääset nauttimaan passiivisesta tulosta... Eli et tee mitään vaan rahastat muilla.:) Huoh. Ja sitten tämä yhteydenpito kavereihin, jotka ei halua tilata mitään tai myydä mitään. Masentavaa.

Mä kerran jouduin ystävän seottua osallistumaan siihen touhuun yhden herätyskokouksen verran. Siellä oli oikein mukava nainen puhumassa tästä hienosta bisneksestä ja näytti kuvaa, jossa tuotteen hinta on tuotannossa vaikka 30% ostohinnasta ja välikädet vie loput. Mutta Amway:ssa välikädet on poistettu... Joo. En viitsinyt alkaa kyselemään, kun oli kaverin "uskonnosta" kyse, mutta mites nää Amway:n omat välikädet? Eikö just mainostettu, että passiivista tuloa ollaan pian saamassa kaikki ja yhtäkkiä ei kuluissa olekaan välikäsiä.:)

Vierailija
5/12 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri kuvittelee aina rikastuvansa kaikenmaailman helpoilla konsteilla. Nyt on vuorossa Amway. Mary Kayt ja Tupperit ja Kotigastronomit on jo kokeiltu.

Missäännoista muista ei ole ollut niin paljon tuputusta kuin tässä jutussa! Koko ajan on kahvitauoilla ja muutenkin tuote-esitteet käsissä. Jättää kahvihuoneeseen jotain huulipunanäytteitä ja käy työhuoneessakin lykkimässä niitä.

Ja koko ajan julistaa, miten me kaikki rikastuttaisiin, jos alettaisiin myydä tuotteita. Myydä niin kelle? Kun kukaan työkavereistakaan ei ole innostunut niitä ostamaan.

Vierailija
6/12 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin amwayhin, koska kaikki kaupan pesuaineet on aiheuttaneet minulle ihottumaa ja hajut päänsärkyä ja ihonhoitotuotteet ei ole sopinut jne.

Nämä tuotteet on minusta oikeasti hyviä ja tosi riittoisia. Yksi tuttuni kysyi, kun olin alkanut käyttää amwayn ihonhoitotuotteita, että mitä olen iholleni tehnyt, kun se on noin hyvässä kunnossa, epäili jopa, että olen raskaana.

Kellekään en ole näitä tuputtanut, en tosin ole ajatellutkaan, että tästä itselleni mitään bisnestä tekisin. Muutamat kaverit on itse kysyneet esim. käsisaippuasta, että mistä sitä saa ja heille sitten myyn kun he tarvitsevat millon mitäkin ja nimenomaan itse ovat halunneet alkaa kokeilemaan.

Vierailija
7/12 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin amwayhin, koska kaikki kaupan pesuaineet on aiheuttaneet minulle ihottumaa ja hajut päänsärkyä ja ihonhoitotuotteet ei ole sopinut jne.

Nämä tuotteet on minusta oikeasti hyviä ja tosi riittoisia. Yksi tuttuni kysyi, kun olin alkanut käyttää amwayn ihonhoitotuotteita, että mitä olen iholleni tehnyt, kun se on noin hyvässä kunnossa, epäili jopa, että olen raskaana.

Kellekään en ole näitä tuputtanut, en tosin ole ajatellutkaan, että tästä itselleni mitään bisnestä tekisin. Muutamat kaverit on itse kysyneet esim. käsisaippuasta, että mistä sitä saa ja heille sitten myyn kun he tarvitsevat millon mitäkin ja nimenomaan itse ovat halunneet alkaa kokeilemaan.

meidän perheessä kestetään hyvin hajusteita, ei ole astmaa tai muutakaan hengitysongelmaa. Saimme sukulaiselta joululahjaksi Amwayn jonkin ihmeen hajustekanin (vieläkin epäselvää oliko se tarkoitus olla lapselle lelu, 6v sen lahjaksi sai). Avasimme paketin ja kiikutin sen haisulin heti pihalle ja sillä matkalla hengitykseni lähestulkoon salpautui siitä hirveästä hajustelöyhkästä. Kyseinen pupu haisi siellä pihalla vielä tapaninpäivänäkin todella voimakkaasti.

Amwayn pyykkipulveri haisee todella tympeälle, luotan ennemmin Bio Luvil Professionaliin.

Amwayn kattilat, joita mainostetaan pohjaanpalamattomiksi ihme kattiloiksi. Heh, olen nähnyt Amway myyjän polttavan sellaisella perunat pohjaan.

Amwayn saksia en olisi huomannut mitenkään erikoisiksi.

Amwayn spagetti on ihan perusspagettia, kallista vain. Ja se pastakastike on myös ihan vaan pastakastiketta.

Yksi Amwayn veitsi löytyy keittiöstä, en tiedä mihin sitä käyttäisin kun on niin huono ja painava, joten onpahan sitten vaan veitsi muiden joukossa.

Vierailija
8/12 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riittoisa ja halpa!

Vierailija
9/12 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/12 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaista huijausta. Onneksi ei ole ystäviä niin eivät voi tuputtaa noita. En kuitenkaan ostaisi koska ovat kalliimpia ja huonompia kuin muut tuotteet. Älä osta sitä ensimmäistä Amway tuotetta niin ehkäpä he jättävät sinut rauhaan. 

Vierailija
11/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla on huijausta, itse en ainakaan ole kokenut tulleeni huijatuksi, pyykinpesuaine on kyllä markkinoiden halvin ja tosiaankin säästää pesukonetta ja luontoa. Parempaa ikkunanpesuainetta saa kaupasta hakea. Olen ollut kyllä itse todella tyytyväinen tuotteisiin joita olen kutsuilla tilannut ja pystyn niitä kyllä muillekin suosittelemaan. Minusta on todella tyhmää lytätä asiat joista ei itsellä ole kokemusta. Ja ainahan jos ostat kaupastakin tuotteita, joku toinen taho sen voiton siitä itselleen kerää. Kateelliset ihmiset levittävät kaikista asioita negatiivisia asioita nettiin, kannattaisko joskus vaihtaa mielipiteet vaikka positiivisemmiksi, maailmakin näyttäisi paremmalta paikalta. Millä perusteella sanot että amway tuotteet ovat kalliimpia ja huonompia, oletko itse kokeillut vai lukenut vain noita negatiivisten ihmisten kommentteja.

Vierailija
12/12 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus sorruin ostamaan sen aloituspaketin ja kyllä esim. hammastahna oli ihan ok. Ja yks pesuaine oli tosi tehokasta, mutta eipä niitä multa kukaan suostunut ostamaan, ja kalliiksi tuli se keikka. Tupperissa olen ollut myös, ja ne tuotteet sentään on hyviä, ja ihmiset ostaneetkin ja olleet niihin tuotteisiin tyytyväisiä. Enää en ole ollut myyjänä, mutta tyytyväinen käyttäjä olen ja lähes kaikki tuotteet joita halusin sain joko tarjouksesta tai lahjana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän