Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syökö kukaan Yasminelle-e-pillereitä? Onko tullut sivuvaikutuksia? Lihomista tai muuta?

Vierailija
11.06.2008 |

Mulla eka liuska menossa ja viikon päästä alkoi tiputteluvuoto, ja tuntuu että olisin lihonut.

Onko kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt yasminelle pillereitä n. 5 kk ja 5-6 kiloa on tullut lisää ja mielialat vaihtelee koko ajan...tekis mieli lopettaa syönti mutta en raski.

Vierailija
2/8 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vuoto meni täydellisen sekaisin ja kolmisen kuukautta noita syötyäni olinkin raskaana.

Mulla oli yli 10 vuotta Mercilon pillerit eikä koskaan yhtään mitään - tuo oli sen verran kamala kokemus että en halua pillereitä enää ikinä.

Tosin se sivuvaikutus on nyt maailman suloisin 3-vuotias :)

Ja muuten, nytpä en ole ihan varma oliko mulla tuo Yasmin vai Yasminelle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-menkat jatkuivat ja jatkuivat

-ruokahalu meni, oksentelin ja olin pahoinvoiva

-pyyke meni sekaisin, itkin, raivosin

-parisuhde meinasi tuhoutua

Ja minulle markkinoitiin näitä pillereitä niin, että sivuvaikutukset ovat yleensä hyvin vähäiset. Nyt käytän toista merkkiä ongelmitta.

Vierailija
4/8 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu muita sivuoireita kuin se että olen raivona ja ärtynyt, en nauti lainkaan alsten seurasta. argh! voisin lahjoittaa muualle. Muuten ok.

Vierailija
5/8 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarvitsisi ollenkaan, mulle tehty sterilisaatio, olen ilman miestä ja 42vee. Siis noiden tiputteluvuotojen ja lihomisen lisäksi. Muita?

Vierailija
6/8 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin myös PMS-oireisiin. Masennus parani, kun lopetin pillerit. PMS-oireisiin uttoi fluoksetiini.

Vierailija
7/8 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pillerit Yasminelle vai Yasmin joista mä oksensin.Mä 2kk niitä söin ja sitten vaihdettiin.

Vierailija
8/8 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutuin ihan raivopäiseksi. En enää pitänyt itsestäni kun olin koko ajan niin raivoissani. Lopetin pillerit kokonaan ja siirryin hormonikierukkaan, paljon parempi vaihtoehto mulle!