Onko joku saanut tai tehnyt viivytettyä orgasmia?
Esim. sillee, että mies sitoo sut kiinni ja sit nuolee/dildottelee ja aina lopettaa kun olet saamassa orkun? Ja sä jäät kerjäämään lisää jotta pääset huipulle?
Ainakin hogtied.com osoitteessa jotain tollasia videoita.
Kommentit (2)
Joo se on aivan parasta kun pääsee sinne orgasmin harjalla sillä tavalla, että itseään esim. nivusista sivelemällä on koko ajan tilassa jossa "saa orgasmia". Yksikin kosketus liian lähelle ja homma loppuisi ja todellakin joskus kroppa sitten puskee orkun läpi ilman kosketustakin kun on mennyt liian lähelle.
oletko kokeillut jos saatat itsesi orgasmin lähelle klitorissuristimella ja sitten alatkin dildolla matkia yhdyntäliikkeitä, lässähtääkö homma vai mitä?
Minusta tuo on nautinnollisempaa kuin monta nopean räpläämisen terävää orkkua.
Teen tä itse pienellä klitorisvibraattorilla. Orgasmin lähestyessä lopet ja pidän pienen parin minuutin tauon, jonka aikana sormetan hiljalleen. Teen tätä 2-3x ja lopulta kroppa vaan puskee orgasmin läpi joka on todella voimakas ja imee musta kaikki mehut. pillu sykkii vielä vartin session jälkeen. Naapuriraukat joutuu kuuntelee tätä useita kertoja viikossa :) voi kun olis joku mies, joka tekis mulle noin ja heittäis lastiti mun naamalle sillä aikaa kun oon sidottuna ja kiihkoissani!
Teen tä itse pienellä klitorisvibraattorilla. Orgasmin lähestyessä lopet ja pidän pienen parin minuutin tauon, jonka aikana sormetan hiljalleen. Teen tätä 2-3x ja lopulta kroppa vaan puskee orgasmin läpi joka on todella voimakas ja imee musta kaikki mehut. pillu sykkii vielä vartin session jälkeen. Naapuriraukat joutuu kuuntelee tätä useita kertoja viikossa :) voi kun olis joku mies, joka tekis mulle noin ja heittäis lastiti mun naamalle sillä aikaa kun oon sidottuna ja kiihkoissani!