Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitaisko keskustella Mad Menistä?

Vierailija
13.11.2012 |

MIKSI se on niin hyvä sinun mielestäsi? Analyysia! Toki myös sarjan inhoajat voivat jakaa mielipiteensä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 2-3 tuotantokautta oli hyvia, sitten tarinat alkoi menna alamakeen.

Vierailija
2/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI se on niin hyvä sinun mielestäsi? Analyysia! Toki myös sarjan inhoajat voivat jakaa mielipiteensä.

se on niin hyvin kirjoitettu ja aihe palvelee teemaa,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 2-3 tuotantokautta oli hyvia, sitten tarinat alkoi menna alamakeen.

mulla ei ole telkkaria. Mä taas olen sitä mieltä, että sarja on parantunut ja siihen on tullut erilaisia ulottuvuuksia sitä myötä, kun hahmot ovat tulleet tutummaksi - ja myös muuttuneet uusien elämäntilanteiden mukana. Varsinkin ensimmäinen kausi tuntui jotenkin tylyltä

Ap

Vierailija
4/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eritellä, miksi sarja tuntuu menevän iholle (tai en tiedä, meneekö sinulla, minulla menee!)? Toki sarja on kirjoitettu hyvin ja tehty huolellisesti epookkia myöten, mutta siinä on jotain jännää taikaa...

Ap

Vierailija
5/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eritellä, miksi sarja tuntuu menevän iholle (tai en tiedä, meneekö sinulla, minulla menee!)? Toki sarja on kirjoitettu hyvin ja tehty huolellisesti epookkia myöten, mutta siinä on jotain jännää taikaa...

Ap

Niissä hahmoissa on sellaista jännää surua, joka koskettaa. Se kertoo mainosmaailmasta, jossa luodaan kuvia onnellisuudesta, mutta samaan aikaan todellisuus on aika ruma, yksinäisyyttä on paljon.

Sitä kyllä ihmettelen, että minne se Peggyn avioton lapsi Peterin kanssa on unohdettu.

Vierailija
6/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Niissä hahmoissa on sellaista jännää surua, joka koskettaa. Se kertoo mainosmaailmasta, jossa luodaan kuvia onnellisuudesta, mutta samaan aikaan todellisuus on aika ruma, yksinäisyyttä on paljon.

Sitä kyllä ihmettelen, että minne se Peggyn avioton lapsi Peterin kanssa on unohdettu.

se lapsi ole Peggyn siskon luona tmv.? Se näytettiin jossain jaksossa kyllä!

Ap

Vierailija
7/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näytettiin, että oli sukulaisilla, mutta ihmettelen että siihen ei ole palattu sen jälkeen. Peter taisi lopulta saada vauvan myös vaimonsa kanssa, joten ehkä siitä ei syntynyt sen kummempaa draamaa.

Vierailija
8/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten kiinnostaa Don itse ja Donin naisasiat uusimmalla kaudella (en viitti spoilata)

Vierailija
9/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa mua myös (ja Peggy), mutta kyllä musta Don on silti kiinnostavin. Don on tosi kontrolloitu, mutta kuitenkin impullsiensa vietävissä. Se on kiinnostava ristiriita. Samoin se, että Don on ulospäin kova, mutta kuitenkin empaattinen ja herkkä ihminen.

Mä katson itse vitoskautta, mutta ei spoilata keltään tulevia tapahtumia!

Ap

Vierailija
10/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 6. kausi starttaa jenkeissä?

Vierailija
11/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 6. kausi starttaa jenkeissä?

mukaan kuvaukset on alkaneet nyt lokakuussa, joten tuskin kovin pian!

Ap

Vierailija
12/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi en innostunutkaan sarjasta aluksi.

Naishahmot ovat myös kiinnostavampia kuin mieshahmot.

Peteriä epäilen sarjan tunnarin lankeavaksi mieheksi... Jotenkin se sen kaari on sellainen...

Roger on aivan ihanan hassu hahmo, ja Slatteryn ohjaamat jaksot ovat aina parhaita. Saisi ohjata enemmänkin.

Vierailija
13/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy Doniin, mutta en spoilaa

Aivan turhake hahmo, ja mukana kuutoskaudellakin

Vierailija
14/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnarissa putoava hahmo on Don, koska Don on päähenkilökin.

Sarjassa on kyllä todella kiehtovia naishahmoja, Peggy, Joanie, Betty. Joaniessa ja Bettyssä on jotain niin arvoituksellista ja mystistä. Joanien hahmo on muuttunut tosi paljon lämpimämpään suuntaan, alkupään kausissa hän tuntui niin kovapintaiselta. Bettyä kohtaan on välillä vaikea tuntea sympatiaa, mutta jokin hänessä kuitenkin vetoaa, ei pelkkä kauneus. Peggy taas on Uusi Nainen, hän ei luota naisellisuuteensa, vaan kykyihinsä.

Enpä oo huomannut tarkkailla noita ohjaajia, täytyy kiinnittää huomiota!

Ap

Vierailija
15/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taas Peter menee koko ajan syvemmälle ja syvemmälle.

Vierailija
16/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ehdoton inhokki ilmaantuu sarjaan vasta myöhemmillä kausilla Liittyy Doniin, mutta en spoilaa

Aivan turhake hahmo, ja mukana kuutoskaudellakin

Musta ei ole turhake, vaikka en hänestä henkilökohtaisesti pidäkään. Mielenkiintoinen... valinta Donilta mielestäni! Jotenkin Don ja M ovat niin erilaisia, se tuo mielenkiintoista kitkaa sarjaan.

Don ja Betty olivat kuitenkin tavallaan samanlaisia äkkivääryydessään. Donin ja Bettyn suhde on mielestäni kehittynyt hienoksi, mielestäni siinä näkyy Donin hahmon empaattisuus ja todellinen moraali.

Ap

Vierailija
17/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don on kuitenkin jo langennut kun taas Peter menee koko ajan syvemmälle ja syvemmälle.

ehkä tunnarin miehen putoaminen pätee aika moneen hahmoon, myös esimerkiksi Bettyyn.

Ap

Vierailija
18/19 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoilta hyviltä hahmoilta, joiden elämä kiinnostaisi.

Itse kun en Donista niin kovin paljoa välitä, niin ei lohduta perustelu "liittyy päähahmoon, niin tietysti näytetään paljon". M on ihan höperöhahmo.

Mieluummin katsoisin enemmän Peggyä ja Joanieta.

Vierailija
19/19 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös Mad menistä. Jotenkin siinä on tosi paljon ihan "tavallista" elämää mukana, vaikka muuten tapahtumat eivät ole ihan kaikkein tavallisimpia. Henkilöhahmot ovat tosi inhimillisiä, ja yleensä käy niin, että jakson jälkeen miettii, että just tolla tavalla sitä voisi itsekin käyttäytyä joissakin tilanteissa. Aivan mahtavaa luotaamista ihmisten käyttäytymismalleihin. Vaikka toisaalta monet asiat ovat muuttuneet noista päivistä, niin pohjimmiltaan ollaan samanlaisia.

Mä taasen tykkään tosi paljon Meganista. Hän on jotenkin "täyspäinen" ja vahva ihminen, vaikka viimeisen kauden vika jakso olikin pettymys hänen käyttäytymisensä suhteen.

Yksi asia, joka viime kaudella oli mun mielestä jotenkin kamala ja todella epäuskottava, oli se Joanien "uhrautumis"-käänne (kai tiedätte mitä tarkoitan?). Yäk! En olisi halunnut, että hänelle kirjoitetaan niin oksettavia käänteitä.