Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielletty rakkaus?

Vierailija
13.11.2012 |

Kertokaapa mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä.

Olen todella rakastunut serkkuuni jonka olen tuntenut pitkään. Pikkuhiljaa olen huomannut, että olemme hyvin samanlaisia ihmisinä ja kaveruudesta on tullut rakkautta. En ole seurustellut pitkään aikaan koska se tuntuisi väärältä ja en halua olla kenenkään muun kanssa.

Olen aika varma, että serkkuni tuntee samalla tavalla mutta epäröi kuten minäkin.

Se miksi itse epäröin ei johdu muista ihmisistä koska heidän mielipiteensä ei minua liikuta millään tavalla. En ole uskaltanut tehdä asialle mitään koska en tiedä kuinka serkkuni asia ottaisi. Hän ei ehkä ole yhtä väliinpitämätön muiden mielipiteistä ja pelkään, että siinä tapauksessa menetän sekä rakkauden ja todella hyvän ystävän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ihan pahasti ole vikaa jos serkut seurustelee, vai? ei niin lähellä kuitenkaan ole. Itselläni hanakalampaa, uskon että olen rakastunut ystävääni (siis molemmat ollaan naisia) vaikka en ole ikinä ollut naisen kaa ja mulla on mies ja perhe. Tiedän etten KOSKAAN voi paljastaa näitä tunteita kenelläkään, ikinä...raskasta on.

Vierailija
2/3 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ajalta jolloin ei genetiikkaa tunnettu tarkemmin. Nykyään varmaan voisi vähän tutkia mitä perinnöllisiä sairauksia liikkuu suvussa ja objektiivisesti päätellä onko riskiä vaiko ei. Jos mitään merkittävää poikkeuksellista riskiä ei ole niin sitten vaan kiinni kuin sika limppuun.

Kai sitä voi varovasti vihjasta joskus, miettiä teoreettiselta kannalta vaikka olisiko se kamalaa jos serkukset päätyisivät yhteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt asian eteen mitään tai vihjaillut asiasta? Olen samanlaisessa tilanteessa, ja omasta mielestäni olen esittänyt haluavani olla enemmänkin yhteydessä. Ongelma on että aina kun nähdään niin sellaista kipinää tuntuu olevan; mm. halailua & suutelua. Mutta serkkuni ei kuitenkaan halua pitää tiiviisti yhteyttä eli vastailee meileihin ja tekstareihin tosi pitkällä viiveella: päiviä&viikkoja. Ja emme ole teinejä eikä avio/avopuolisojakaan ole. Deittailusta en osaa sanoa. Eli ajattelen vähän samalla tavalla, että voisin pilata ystävyyssuhteen, jos rupeaisin tivaamaan, että onko meillä tässä jotain käynnissä vai ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän