Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'Te ketkä olette saaneet yksinhuoltajuuden, miksi saitte sen? Miksei isä?

Vierailija
13.11.2012 |

Mikä isässä oli vikana? Mikä on se yleisin syy kun kyse on avioparin lapsesta. Isä siis tunnettu tyyppi!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukkunsa ja lähti kohti etelän lämpoä.Pepelle lämmintä kevättä Barcelonaan!Jäin yh-ksi pienelle vauvalle.Ei sen kummempia,valtio maksui elarit.

Vierailija
2/8 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä luopui yhteishuoltajuudesta sentakia, koska äiti ja lapset muuttivat ulkomaille ( Ruotsiin). Muutto ja lasten koulut, sekä passi ym lupa-asiat olivat liian hankalia, sillä isän lupaa tarvittiin vähän kaikkeen. Luopumalla virallisesti huoltajuudesta ex-vaimon elämä helpottui. Onneksi äiti myös piti lupauksensa ja tiedonkulku pelasi, ja kun perhe palasi Suomeen, niin ihan hyvässä yhteistyössä hoitivat sit taas lasten asioita. Sehän ei elatusaouihin yms vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuuden vuoksi menin oikeusaputoimistoon kun piti vähän muotoseikkoja täsmentää. Juristi sanoi mulle heti että hae yksinhuoltajuutta, minä hain ja myöhemmin vaan tuli käräjäoikeuden päätös kotiin siitä, että olen yksinhuoltaja.

Vierailija
4/8 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään syyksi kertonut.Uhkas jopa kokonaan unohtaa lapsensa jos alan hankalaksi.Ja tämä totta.Vuosi sitten huusi ettei hänellä ole kotia lapsille että minä hoidan ne lapset.Soitin hätäpäissäni äidilleni joka rauhoitteli että kyllä pärjäät vaikka lasten isä hylkäisi lapsensa.Onhan lapsilla äidin suku tukena kun isä suku tekee tällaisia temppuja!

Vierailija
5/8 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yo-juhlissa tajuavat että millainen isä niillä on.ja niiden suku.Ei tää elämä kuulosta normaalilta jos kotiäitinä ollut nainen jätetään tyhjän päälle,astiat viedään kaapeista,ihan kaikki ja sitten väitetään ties mitä paskaa.Mut uhattiin tappaa tän toisen naisen puolelta,samoin äitini jne.Olen pysytellyt kaukana ja otan poliisin tarvittaessa yhteyden jos yksinkin uhkaus toteutuu.En luota eivätkä lapseni luota tähän huume-äitipuoleen.

Vierailija
6/8 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti, joi itsensä kadulle ja katkolle, asustelee nyt asuntoloissa... ja tapaa kyllä poikaa, mut yhdessä sovittiin yksinhuoltajuudesta, kun se voi olla viikkoja kateissa

surullista, onneksi ei lapsen kanssa juo, mutta jättää kyllä välillä tulematta, vaikka on luvannut

Vierailija
7/8 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteishuoltajuus eron jälkeen. Isukkia ei sit enää huvittanutkaan leikkiä isää ja halus luopua huoltajuudestaan. Ei ole enää ollut yhteydessä lapseen.

Vierailija
8/8 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlivat vaan kaikki palkkansa,vuokralla asuvat ja lapset ei koskaan näe tätä juhlivaa äitipuolta.Sanovat ettei kiinnosta olla tekemissä.Valkoviiniä juo lasten seurassa ja kirjoittelee kuulema netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme