Virtsatientulehdus!!
Nyt kaikki naiset joilla on kokemusta asiasta!
Alkoi taas tuo perhanan virtsatientulehdus ja nyt kun kello on jo noin paljon niin minnekäs lääkäriin sitä enää muka pääsisi? Vinkkejä,vinkkejä miten lievitätte tätä kirvelyä? Olen ottanut buranaa(600), juonut yli litran verran karpalo mehua ja pistellyt myös karpalo pillereitä poskeen mutta aina vaan kirvelee. Onko vielä jotain mitä voisin tehdä?
Ei ole kyllä ensimmäinen kertani(taitaa olla 10 tänä vuonna jo) mutta yleensä olen päässyt lääkäriin heti ja lääkkeet on saanut nopeasti. Voisiko alkaa jo kysellä estolääkitystä? Olen juuri täyttäny 18v, äidilläni on nuorempana(ennen synnytystä) ollut aivan samanlaista,eli tavallaan tulee tyhjästä, ja hänelle antoivat estolääkityksen. Parempaa tietämystä,kokemusta? Kaikki apu arvostettua!
Kommentit (3)
Anna majavan elää luonnontilassa.
valitettavasti
t. kolmonen
Itse olen tosiaan juonut koko ajan ja paljon karpalomehua ja vettä voisit maustaa sitruunalla, saat jotain hapanta elimistöön.
Lisäksi kirvelyyn auttaa lämmin suihku, samoin kuin kuuma kauratyyny. Kuin myös auton penkinlämmitin, kun on pakko istua autossa :)
Ja tietysti myös särkylääkettä. Yksi vaihtoehto on myös yrittää pidättää sen aikaa kuin vaan mitenkään pystyy. Auttaa siihen, että se juomasi neste ehtii oikeasti "vaikuttaa" rakossasi ja hädästä tulee oikea, eikä vain rivelystä johtuva.
Jos sinulla on jatkuvasti tulehduksia, niin huolehdithan alapääpesusta aina ennen ja jälkeen seksin, samoin kuin käyt pissalla ennen ja jälkeen. Lisäksi voisit lääkärin kanssa harkita sitä estolääkitystä, koska nyt paikkasi eivät ehdi lainkaan parantua, ja tällöin tulehduksiakin tulee helpommin.
Ja jos ei muu auta, niin päivystykseen!
että juon niin paljon, että on koko ajan oikeasti pissahätä. Lievittää kirvelyä, kun on jotain mitä pissata. Yöunethan siinä pilalle menee, kun puolen tunnin välein pitää ravata vessassa, mutta pilalle ne menisi kuitenkin kun kirvelee...
Kysele ihmeessä sitä estolääkitystä. Minäkin sain sinun ikäisenä ja minulla oli ollut ehkä 5 tulehdusta vuoden sisään. Itselläni tulehduksen aiheuttaa yhdyntä, tai siis sen jälkeen helposti infektio tulee.