Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nonni, joku eskarinulikka haukkui lapseni alusvaatteet ja unilelun!

Vierailija
12.11.2012 |

Pojallani on kuulemma vääränlainen unikaveri (pehmolelu) pk:ssa, pupu (sama ollut iät ja ajat) ja sukkahousutkin on tyttöjen juttu. Eli ei saa olla pienellä pojalla sukkahousuja, vaikka kuin olis spidermanin kuvalla varustetut. Huokaus. Opetatteko te vanhemmat lapsenne kotona haukkumaan toisten lasten unikavereita ja aluskerrastoja vai onko tämä jossain selkärangassa valmiina koodattuna lapsilla?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on taas tasokasta keskustelua.

Vierailija
62/69 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuolle neljävuotiaalle ei oikein enää tänä vuonna voisi sukkahousuja laittaa. No talvi tuli vähän aikaisemmin kuin ajattelin ja pitkätkalsarit yms oli vielä ostamatta niin kaivoin sitten kaapista siskon vanhat siniset sukkahousut. Poika oli niistä ihan tohkeissaan. "Vautsi! Mikollakin on sukkahousut :)" Ei ihan se reaktio mitä odotin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin on taas joku trollannu. käytin nuorena veljieni kanssa sukkahousuja, n. 5 v lopetin kun en enää halunnut pitää niitä. niistä ei tehty mitään haloota ja me pidettiin niitä ihan normaaleina (mukavatki oli). olen täysin varma seksuaalisesta suuntautumisestani eli olen hetero. mun mielestä vaatteet ei ratkase vaan se millanen sää ite oot. terveisin keskustelusta huvittunut 20-vuotias mies.

Vierailija
64/69 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta! Pikkulapsi ei ymmärrä mitään homoilusta ja on todella perverssiä ja pedofiliaa edes ajatella pikkulapsia seksuaalisina olentoina. Hyi hitto miten järkyttävää ajattelua täällä voikin olla.

Eikä se tee minusta pedofiiliä, että ajattelen niin, sen enempää kuin eläinten ajattelu seksuaalisina olentoina tekee minusta zoofiiliä tai naisten ajattelu seksuaalisina olentoina tekee minusta lesboa...

Tosin en ymmärrä, mitä tekemistä tällä keskustelulla on seksuaalisuuden kanssa, pukeutumisnormeistahan tässä on kyse. Omasta mielestäni on hämmästyttävää, että kukaan lapsi pukee sukkahousuja vapaaehtoisesti jalkaansa, tai miksi niitä hirveitä kapistuksia ylipäätään puetaan lapsille muuten kuin hameen kanssa (joita pojat kai kuitenkaan eivät käytä). On mielenkiintoista kuulla, että tällaistakin pukeutumiskulttuuria on.

Se nyt lienee kuitenkin selvää, että aikuinen mies ei käytä sukkiksia, ellei ole baletin miespääosassa, tai muuten on kyse tietoisesta trans-pukeutumisesta tai vain huomion hakemisesta?

Sekin lienee luonnollista, että aikuisten pukeutumisnormisto ulottuu lastenkin kulttuuriin. Vaikka tietysti on väärin ja vittumaista haukkua kanssaihmisten vaatteita, niin ehkä on kuitenkin kohtuutonta vaatia poikaa pukeutumaan sellaisiin vaatteisiin, jotka herättävät ympäristössä ylimääräistä huomiota, ellei hän sitä nimenomaan halua...

Vierailija
65/69 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta näin se vain on. Usein miehet, jotka pelkäävät homoja tavalla tai toisella, ovat itse todellä epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan. Siksi niin pitään machoilla ja huutaa että vain miehiset miehet käyttävät kalsareita.

Mutta älä pelkää, kyllä sun miehes tulee kaapista viimeistään keski-iän jälkeen, kun se tapaa sen naapurin Penan siellä mökkisaunassa :)

Poikasi tulee seuraamaan perässä. Usein se kielletty on kaikista houkuttelevin asia.

miksi ihmeessä se nyt niin kauheasti on kamalaa. Mun mies ilmoitti pojalle, että sukkikset on tytöille ja tosimiehet kulkee kalsareissa. Sillä mitään tekemistä lapsen seksuaalisuuden kanssa vaan sukupuoliroolin kanssa. Mieheni on akateemisesti kasvatettu miehinen mies, jolla on ilmeisesti tarvetta korostaa miehisyyttään ja joka pitää neitimäisiä miehiä pelottavina. Poikani olisi varmaan todella ihmeissään jos näkisi 4-vuotiaan pojan sukkiksissa. Voisi jopa ihmetellä ääneen! Sillä ole mitään tekemistä kiusaamisen tai seksuaalisuuden kanssa.

Ps. mielestäni sukkahousut ei ole sukupuolisidonnaisia, vaan nimen omaan käytännöllisiä. Itse en tosin välitä sukkahousuista, kun se menee aina taisteluksi, mutta jos se toimii, niin ei siinä ole mitään väärää.

Vierailija
66/69 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs av:n marraskuisen tiistainen iltapäivämatinean osallistujat ovat mieltä sukkahousuasioista?

Vierailija
67/69 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu pkodin opejen kanssa, että ottavat asian puheeksi siellä eskariryhmässä myös, että muiden vaatteita/ leluja ei haukuta. Meillä ainakin on aina tuo auttanut, lällättely loppuu kun siihen tartutaan heti ja rivakasti.

Ja mitä tulee sukkahousuihin, miksi niitä nyt ei voisi pojallakin pitää (itsellä kolme poikaa, joten kuvittelen tietäväni mistä puhun), itse vaan kuulun siihen kansan osaan (karsea atopia), että itsekin käyttäisin mielummin pitkiä kalsareita kuin noita sukkahousukiduttimia...

Vierailija
68/69 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahousut, jotta lapsi voisi pitää niitä tarhassa? Mammanpoika.

Mun mies kävi just ostamassa kahdet sukkahousut tarhaan pojalle. Mikään sukka-kalsarisysteemi ei ihan toimi ryömivällä lapsella, tuskin konttaavallakaan. Ihan jo hoitajia sen verran mietin, ettei heidä tarvi kokoaikaa olla niitä sukkia laittamassa jalkaan. Ja ihan menee bodylla ja sukkahousuilla. Ja mies kuolis varmaan naurusta, jos sanon, että nyt tuosta varmaan tulee homo xDDDDDD

Vierailija
69/69 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta! Pikkulapsi ei ymmärrä mitään homoilusta ja on todella perverssiä ja pedofiliaa edes ajatella pikkulapsia seksuaalisina olentoina. Hyi hitto miten järkyttävää ajattelua täällä voikin olla.

Pikkulapset, jopa pikkuvauvat, ovat seksuaalisia olentoja. Aihe on länsimaissa tabu, mutta faktaa se nyt vain on että sitä mukaa kun lapsi kehittyy, kehittyy hänen seksuaalisuutensakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän