Mies petti ja nyt on oudot tunteet.
Eli mies oli eilen työpaikan bileissä ja kännissä sitte nusas työkaveriaan. Aina on sanonu ettei petä ja päläpälä mut tuo ei se ihme ole vaan se että mä en oikestaan ole edes kauhean vihanen tai surullinen,hieman kyllä. Enemmän itkin kun mies oli lähdössä kun sano ettei voi olla kotona kun ahistaa ja hävettää. Sanoin heti aluksi että olen valmis yrittämään ja tuntuu että nyt rakastan miestä enemmän kuin vuosiin,olen ollut hieman masentunut lapsen syntymän jälkeen pari vuotta nyt ja tänään tuntu oikeesti pitkästä aikaa et mulla on tunteita tota miestä kohtaan. Itsekkin olen pettänyt kerran kännissä eikä edes kaduta se ja mies ei tiedä enkä kerro. 5 vuotta oltu yhdessä,löytyy 2vuotias lapsi ja olen raskaana.
välillä kyllä suututtaa mut vaan vähän aikaa. Mikä helvetti mulla on ku oon aina miettiny et jos mies pettää en ikinä anna anteeks mut nyt on ihan erilaiset tunteet ku kuvittelin.
Kommentit (13)
Hyvä sulle, jos et jaksa oikein välittää. Voisko johtua myös siitä, että olet raskaana ja keskittynyt lähinnä omaan itseesi ja tulevaan vauvaan?
Vähän samaa aihetta, mulla just mies kertoi pari päivää sitten että harkitsi kesällä pettävänsä mua... Olin silloin raskaana. Olisi kuulemma pettänyt jos tilaisuus olisi tullut, no, onneksi ei tullut. Olen aina luullut haluavani tietää tuollaisesta, mutta nyt tajusin, että mieluummin olisin ollut tuotakin kuulematta. Jotenkin tosi inhottavaa, että mä odotin meidän yhteistä lasta ja toinen olisi ollut valmis pettämään. Yök.
Jos miehesi on se, joksi sitä nyt arvelen, niin voin kertoa sen suudelleen toista naista ja olisi ollut valmis muuhunkin, jos nainen olisi suostunut. Miehellä kaksi pientä lasta, tyttö ja poika.
jos itse olet nussinut muita. Kärsi nahoissasi ja kerro nyt kun siihen on 1000-taalan paikka. Se nimittäin tulee painamaa sinua koko loppuelämän jos olet nromaalilla tunneälyllä varustettu.
Tommonen aiheuttaa tunnemylläkän, joutuu laajalla skaalalla käymään kaikenlaisia tunteita läpi, voi ottaa viikkoja tai jopa pitempään, vähä riippuen siitä, miten pettäjä pystyy ottaa vastaan sun tunteet.
Toki varmaan vaikuttaa tois un mennyt pettäminen, voi olla silloin jopa helpotus, kun toinenkin tehnyt saman tempun.
Monesti pettäminen voi lujittaa suhdetta, jos sen saa käsiteltyä toisen kanssa rakentavasti.
Jos sinä kerran olet valmis antamaan anteeksi. Pistätte suhteen kuntoon ja jatkatte yhteiseloa. Ellei kyseessä sitten ollut miehesi viimeinen keino päästä pois huonosta parisuhteesta - pettäminen on hyvä syy saada puoliso jättämään.
Toisaalta ehkei pettäminen olekaan sinulle niin kamala juttu kuin kuvittelit.
Olen aina ollut ihan ehdottomasti pettämistä vastaan ja kerrasta poikki -asenteella, mutta viime aikoina on tuntunut siltä, ettei se nyt niin lopullisen kamalaa ehkä olisi. Loukkaantuisin tietysti, mutta en usko että tulisi eroa tai edes mitään älyttömän suurta kriisiä. Tietenkin vaikea sanoa, kun ei ole siinä tilanteessa ollut...
Hyvä sulle, jos et jaksa oikein välittää. Voisko johtua myös siitä, että olet raskaana ja keskittynyt lähinnä omaan itseesi ja tulevaan vauvaan?
Vähän samaa aihetta, mulla just mies kertoi pari päivää sitten että harkitsi kesällä pettävänsä mua... Olin silloin raskaana. Olisi kuulemma pettänyt jos tilaisuus olisi tullut, no, onneksi ei tullut. Olen aina luullut haluavani tietää tuollaisesta, mutta nyt tajusin, että mieluummin olisin ollut tuotakin kuulematta. Jotenkin tosi inhottavaa, että mä odotin meidän yhteistä lasta ja toinen olisi ollut valmis pettämään. Yök.
Adrenaliinit jyllää ja siksi tunnet itsesi vahvaksi. Pudotus tulee viipeellä.
Koettu on.
Olen aina ollut ihan ehdottomasti pettämistä vastaan ja kerrasta poikki -asenteella, mutta viime aikoina on tuntunut siltä, ettei se nyt niin lopullisen kamalaa ehkä olisi. Loukkaantuisin tietysti, mutta en usko että tulisi eroa tai edes mitään älyttömän suurta kriisiä. Tietenkin vaikea sanoa, kun ei ole siinä tilanteessa ollut...
Ihan lähiaikoina olen "yllättänyt itseni" ajattelemasta, että mikäli mies pettäisi, ei suhde välttämättä loppuisi siihen vaan tilanteen kokonaisuus vaikuttaisi, miten kävisi.
Piti oikein miettiä, mikä mieleni on muuttanut, sillä olemme molemmat miehen kanssa olleet yhtä ehdottomia eikä koskaan 12 vuoden yhdessä olon aikana ole pettämistä ollut. Tulin siihen tulokseen, että nuo kaksi pientä tenavaa kai se on saanut mielen muuttumaan. Ihan vähästä en haluaisi alkaa puoliaikaäidiksi ja en voisi vaatia lapsia itselleni täysin, kun ne on miehellekin niin rakkaita ja erityisesti esikoiselle isi niin rakas (vauva ei vielä älyä).
Miehelle en ole näistä ajatuksista kertonut.
Mies on tosi katuvainen ja sanoo että ei tiiä miks petti ja tuntuu et oli ihan varma et en anna anteeks mut en usko että olis mikään pakokeino saada mua jättämään se. Mies on aina ollu se rakastuneemman olonen ja hellyyden kaipuisempi ku mä mut nyt mmusta tuntuu et haluan miestä halata ja halasinkin niin tuntu paremmalta ku pitkään aikaan.
Kun mä mietin sitä et mies pani toista niin suututtaa ja ällöttää,mahaan rupee koskemaan et en kuitenkaan ihan tunteeton oo sitä pettämistä kohtaan. Vihanen olen sitä akkaa kohtaan vaikka mieskin siinä ollut mukana.
molemmat ollaan valmiita tekemään töitä tän suhteen eteen kovasti.
Ainut mikä huolettaa on se et raskaus ei tunnu enää niin iloselta ja pelottaa et vauvakaan ei oo sit enää niin haluttu ja et mietin aina vauvaa katsoessa tätä.
mies petti aikoinaan mua työkaverinsa kanssa, aika pian arvasin sen kuvion ja yhtenä iltana sitten jankkasin siitä totuuden ulos.
Ennen sitä mulla oli ollut siihen mieheen 100% luotto, suhde oli jo aika väljähtänytkin ja en tainnut edes rakastaakkaan sitä enää muutenkaan.
sinä iltana, siinä sohvalla tuli kuitenkin joku ihme tunneryöppy ja itkettiin molemmat, vannottiin rakkautta ja ettei erota ikinä.
Jotain siinä kuitenkin meni lopullisesti rikki, oltiin naimisissa sen illan jälkeen vielä 7vuotta, mutta se homma kuoli vuosien myötä ihan pystyyn, luottamus meni ja se ei koskaan tullut takasin, sen seurauksena mulle tuli sellanen fiilis, että aivan sama.
Vaikka se ois pannu kadun jokaista ämmää vuoropäivinä, ei ois tuntunu niin missään.
Ero oli lopulta mun elämäni paras päätös.
No ihan luonnollistahan toi on kun itsekin olet petturi. Nyt on tavallaan 'tilit tasattu', sä olet helpottunut ettei sun tarvitse enää yksin kantaa sitä huonoa omaatuntoa petturuudestasi.
Olepas nyt yhtä selkärankainen olio kuin miehesi ja kerro hänelle että olet pettänyt häntä. Muuten olet kyllä täyspaska naiseksi ja teidän paskasuhteenne vielä joku päivä räjähtää käsiin... siinä sitten lapsenne joutuu kärsijäksi.
antaa anteeks. onneks ei tarvi enää noita miettiä, kun erosta jo 3 vuotta. ja me petettiin kumpikin.