Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos stalkkaa facessa tuntemattomia, niin ei kai ne näe sitä?

Vierailija
11.11.2012 |

Eli ettei ehdoteta mahdollisesti tutuiksi tms?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin tuntemattomia stalkkaat

Vierailija
2/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehdotetaanhan siinä monia muitakin, joten mistä sen vois tietää, kuka on stalkannut ja kuka ei. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on jonkun tutun tuttu tms?

Miten se ehdottaa niitä henkilöitä, joita mahdollisesti tuntee? Onko ne aina sellasia, jotka on jonkun kaverin kavereita?

Mietin vaan, että jos on joku sellanen, joka ei varmasti ole kaverienkaan kaveri, niin ei kai minua laiteta ehdolle ihmiseksi, jonka saattaa tuntea?

ap.

Vierailija
4/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on stalkkaus?

Vierailija
5/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on stalkkaus?

Vierailija
6/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on stalkkaus?

Ei ehkä vain seuraamista vaan vähän niin kuin vakoilemista, eli en sanoisi ainakaan avointa seuraamista stalkkaamiseksi. Stalkkaamiseksi nimittämiseen mun mielestä tarvitaan se, että kohde ei ole ehkä ainakaan täysin tietoinen tästä. Stalkkeriksi kutsutaan esim. jotain sekopäitä jotka ihastuvat naiseen ja alkavat seurailla häntä. Toki kohde voi olla stalkkaajasta tietoinenkin, mutta jotenkin tuohon kuuluu se ettei kohde ole ehkä tuosta niin mielissään (tai ollenkaan tietoinen).

Vierailija
7/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on stalkkaus?

Ei ehkä vain seuraamista vaan vähän niin kuin vakoilemista, eli en sanoisi ainakaan avointa seuraamista stalkkaamiseksi. Stalkkaamiseksi nimittämiseen mun mielestä tarvitaan se, että kohde ei ole ehkä ainakaan täysin tietoinen tästä. Stalkkeriksi kutsutaan esim. jotain sekopäitä jotka ihastuvat naiseen ja alkavat seurailla häntä. Toki kohde voi olla stalkkaajasta tietoinenkin, mutta jotenkin tuohon kuuluu se ettei kohde ole ehkä tuosta niin mielissään (tai ollenkaan tietoinen).

ei asu edes Suomessa ja nyt ajattelin, että jäikö siitä joku markkeri sinne? ap.

Vierailija
8/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin pyörii siinä kaveri-boksissa ne, jotka sua usein katsovat.

Vierailija
9/9 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on stalkkaus?

ei asu edes Suomessa ja nyt ajattelin, että jäikö siitä joku markkeri sinne? ap.

Tuo oli kommenttina sille, joka kyseli mitä on stalkkaaminen, ei niinkään tuohon sun aloitukseen. (Ihmettelen siis vain tuota "ehkä noin sitten" -reaktiota kun se liittyi ihan eri juttuun.)

Mulle fb ehdottaa joskus kaveriksi sellaisia joiden kanssa mulla ei ole yhtään yhteistä kaveria. Mistä johtuu, en tiedä.