Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut 19kg kahden vuoden aikana.Kysyttävää.

Vierailija
11.11.2012 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2012 klo 08:13"]

Mä en vois laihduttaa noin hitaasti, tein tuon saman kolmessa kuukaudessa.

[/quote]

Vierailija
2/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon kahden vuoden aikana on ollut kuukauden-kahden repsahduksia.Vielä olisi 15kg pudotettavana. ap

Vierailija
4/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi.

Ja ap, hieno suoritus! Nostan hattua. Itseni ei tarttisi pudottaa "kuin" 10 kg (nyt 171cm 73kg) mutta en vaan kykene. Arvostan todella kaltaisiasi ihmisiä, joilta löytyy itsekuria noin valtavasti!!!!

Vierailija
5/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta sitten ja olen saanut niistä 9 kg takaisin. Mitä teen, kilot vaan palaa takaisin kuukausi kuukaudelta? Pitäisikö olla ikuisesti laihiksella?

Vierailija
6/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja roikkuuko ihosi.

Vierailija
7/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja roikkuuko ihosi.

iho ei roiku mistään, laihdutin nuo kilot vajaa 4v sitten. Mulla ei ole pitkäjänteisyyttä, siksi noin. Ylläpito on helppoa, tuon yhden pitäisi tehdä kyllä omalle tasapainolleen jotain, jotta kilot eivät tule takaisin, ikuisella laihiksella ei kuitenkaan tarvii olla.

Vierailija
8/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teit 41-vuotias.

Vierailija
9/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teit 41-vuotias.

kuten sanoin, mulla ei ole pitkäjänteisyyttä...

Vierailija
10/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg 3,5 kuukaudessa, ihan normaalila ruualla, kalorit ~1300 / vrk. Ei oo tullu ainakaa viel takas ;)

Vierailija
11/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut 20kg 16 kuukauden aikana. Mullakaan ei ole pitkäjänteisyyttä, eikä myöskään itsekuria. Siksipä en voinutkaan aloittaa laihdutuskuuria. Tein ainoastaan täydellisen ruokaremontin. Yhtään kaloria tai hiilaria en ole laskenut tai mistään mieliteosta kieltäytynyt koko aikana.

Vierailija
12/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut 20kg 16 kuukauden aikana. Mullakaan ei ole pitkäjänteisyyttä, eikä myöskään itsekuria. Siksipä en voinutkaan aloittaa laihdutuskuuria. Tein ainoastaan täydellisen ruokaremontin. Yhtään kaloria tai hiilaria en ole laskenut tai mistään mieliteosta kieltäytynyt koko aikana.

mä olen laihtunut viimeisen 2 vuoden aikana 16 kiloa ja painan nyt saman kuin parikymppisenä, 48 kg. Mullakaan ei ole yhtään itsekuria eikä motivaatiota rääkkikuureihin, yritin niitä useita mutta aina sorruin ja lopulta lopetin koko ankean kuurin ja lihoin kaikki kilot takaisin.

Mutta tämä vähittäinen pieniin, ei ankariin muutoksiin perustuva sitten toimi. Minäkään en ole kieltäytynyt mistään: olen syönyt koko ajan myös valkoisia jauhoja, juonut viiniä, herkutellut lähes päivittäin. Mutta lisännyt kasviksia, vähentänyt limsanjuontia, jättänyt muuten vaan napostelun pois. Sieltä täältä pientä säätöä ja vähitellen paino on laskenut.

Vierailija
13/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko 25 kiloa kerännyt 15 vuodessa. Voisi kaikin puolin paremmin jos saisi edes 10 kiloa pois ja 5 kiloa vaihdettua vielä lihasmassaksi.

M36

Vierailija
14/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihduttanut 40 kiloa reilussa vuodessa...

Vierailija
15/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ruokavalio sinulla nyt on? Mitä aamulla, päivällä, illalla? Kuinka tiheään? Missä piilee juju?

Vierailija
16/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuiko pahalta suhtautumisen muuttuminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan