Olen laihduttanut 19kg kahden vuoden aikana.Kysyttävää.
Kommentit (16)
Mä en vois laihduttaa noin hitaasti, tein tuon saman kolmessa kuukaudessa.
Kyllähän tuon kahden vuoden aikana on ollut kuukauden-kahden repsahduksia.Vielä olisi 15kg pudotettavana. ap
Et voi olla tosissasi.
Ja ap, hieno suoritus! Nostan hattua. Itseni ei tarttisi pudottaa "kuin" 10 kg (nyt 171cm 73kg) mutta en vaan kykene. Arvostan todella kaltaisiasi ihmisiä, joilta löytyy itsekuria noin valtavasti!!!!
1,5 vuotta sitten ja olen saanut niistä 9 kg takaisin. Mitä teen, kilot vaan palaa takaisin kuukausi kuukaudelta? Pitäisikö olla ikuisesti laihiksella?
Minkä ikäinen olet ja roikkuuko ihosi.
Minkä ikäinen olet ja roikkuuko ihosi.
iho ei roiku mistään, laihdutin nuo kilot vajaa 4v sitten. Mulla ei ole pitkäjänteisyyttä, siksi noin. Ylläpito on helppoa, tuon yhden pitäisi tehdä kyllä omalle tasapainolleen jotain, jotta kilot eivät tule takaisin, ikuisella laihiksella ei kuitenkaan tarvii olla.
Mitä ihmettä teit 41-vuotias.
kuten sanoin, mulla ei ole pitkäjänteisyyttä...
20kg 3,5 kuukaudessa, ihan normaalila ruualla, kalorit ~1300 / vrk. Ei oo tullu ainakaa viel takas ;)
Minä olen laihtunut 20kg 16 kuukauden aikana. Mullakaan ei ole pitkäjänteisyyttä, eikä myöskään itsekuria. Siksipä en voinutkaan aloittaa laihdutuskuuria. Tein ainoastaan täydellisen ruokaremontin. Yhtään kaloria tai hiilaria en ole laskenut tai mistään mieliteosta kieltäytynyt koko aikana.
Minä olen laihtunut 20kg 16 kuukauden aikana. Mullakaan ei ole pitkäjänteisyyttä, eikä myöskään itsekuria. Siksipä en voinutkaan aloittaa laihdutuskuuria. Tein ainoastaan täydellisen ruokaremontin. Yhtään kaloria tai hiilaria en ole laskenut tai mistään mieliteosta kieltäytynyt koko aikana.
mä olen laihtunut viimeisen 2 vuoden aikana 16 kiloa ja painan nyt saman kuin parikymppisenä, 48 kg. Mullakaan ei ole yhtään itsekuria eikä motivaatiota rääkkikuureihin, yritin niitä useita mutta aina sorruin ja lopulta lopetin koko ankean kuurin ja lihoin kaikki kilot takaisin.
Mutta tämä vähittäinen pieniin, ei ankariin muutoksiin perustuva sitten toimi. Minäkään en ole kieltäytynyt mistään: olen syönyt koko ajan myös valkoisia jauhoja, juonut viiniä, herkutellut lähes päivittäin. Mutta lisännyt kasviksia, vähentänyt limsanjuontia, jättänyt muuten vaan napostelun pois. Sieltä täältä pientä säätöä ja vähitellen paino on laskenut.
Olisko 25 kiloa kerännyt 15 vuodessa. Voisi kaikin puolin paremmin jos saisi edes 10 kiloa pois ja 5 kiloa vaihdettua vielä lihasmassaksi.
M36
Minä olen laihduttanut 40 kiloa reilussa vuodessa...
Millainen ruokavalio sinulla nyt on? Mitä aamulla, päivällä, illalla? Kuinka tiheään? Missä piilee juju?
Tuntuiko pahalta suhtautumisen muuttuminen?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2012 klo 08:13"]
[/quote]