Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako olla olemassa vai ei?

Vierailija
11.11.2012 |

Jos elämä on pelkkää kärsimystä kannattaako olla olemassa ja ammua ja valittaa kun hieho pellossa vai onks parempi ampua ittensä ja lähteä kirkkomaan puolelle, kun kaveritkin miettii? ap

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.

Joh. 3:16

Vierailija
2/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa ottaa aikaa kehittää huumorintaju äärimmilleen, mutta vähempi ei auta kun paskaa tulee niskaan joka tuutista.

Sinä voit itse pelastaa itsesi, ei kukaan muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siihen voi tottua.

Toivoisin että voisin muuttua tekemättömäksi, mutta tiedän etten voi taikka saa kuolla. En ole siis terve yksilö, mutta kuitenkin ei-syrjäytynyt ja tarpeeksi toimiva yhteisön palanen. Ei se elämä vieläkään ruusuista ole ja välillä sitä miettii että onko kaikki paska tämän arvoista. Tähän asti olen tullut siihen tulokseen että on se, jos pystyn rakkaimpani säästämään koko elämän mittaisilta ihmettelyiltä ja itsesyytöksiltä. Ihan sama vaikka tappaisin itseni mutten halua että pahimmassa tapauksessa aiheutan itse lapsilleni saman tuskan jonka olen käynyt läpi elämäni aikana.

Joku puhui tuolla aikaisemmin huumorista? Ihan oikeasti. Hän on oikeassa. Huumori on mustaakin mustempaa, huumori on helvetin julmaa, mutta niin vapauttavaa.

T. "I don't wanna die, but I ain't keen on living either"