Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut vuosia uupunut, nyt kokeilin ostaa vahvaa D:tä, voiko vaikuttaa lähes heti?

Vierailija
11.11.2012 |

Tuntuu että oli heti pari tuntia siitä kun otin ensimmäisen kapselin, jotenkin virkeämpi olo. Samoin kahdella seuraavalla kerralla, ei kestä kauhean montaa tuntia, mutta olo on vähän kuin olisi nukkunut ja herännyt virkistyneenä (jota ei koskaan oikeasti tapahdu, herään uupuneena)Siinä vähän virkistyneenä tulee mieli ottaa lisää niitä kapseleita, ymmärrän nyt hyvin lääkeriippuvaisia.

Olisko niin että tämä kohuttu D olisikin ollut näin helppo hoitokeino? Lääkäristäkään ei ole ollut apua. Monivitamiinitabletteja olen syönyt pidemmän aikaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile viljatonta ruokavaliota! Lähtee turhat turvotukset ja olo on ihan törkeen hyvä! Ennen mullakin oli veltto olo, mutta päädyin kokeilemaan tätä, nyt on olo että voisin juosta maratonin!

Viikko tai kaksi. Jos ei apua, minkä kyllä takaan sinulle, niin lopeta sitte. :D

Siis pitääkö olla ihan 100% ilman viljaa, jos vahingossa jossain on vähän viljaa, niin meneekö positiivinen vaikutus heti pilalle?

Vierailija
2/10 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hieno homma jos auttavat, oli mita oli!

Joskus muinoin kokeilin syödä B:tä, mut ei mun mielestä kyllä paljoa auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä, tekeekö just toi D ton. Mulla ainakin jos on flunssa tulossa, d vitamiinit vie sen pois!

Vierailija
4/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uupumus ja totaalinen väsymys ja unentarve noin viikossa. Tai yhtäkkiä vaan huomasin, että olen paljon prteämpi. No, mulle on ihan sama johtuuko lumevaikutuksesta vai oikeasta, kunhan vaan toimii.

Itse syön kans n. 200 mikrog+kalaöljykapseleita+c-vit.

Vierailija
5/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hieno homma jos auttavat, oli mita oli!

Vierailija
6/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis vaikutusta tolla d:llä, kaksi päivää vasta ottanut 125Mikrog.

Jos tois apua tähän väsymykseen :)

Vierailija
7/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile viljatonta ruokavaliota! Lähtee turhat turvotukset ja olo on ihan törkeen hyvä! Ennen mullakin oli veltto olo, mutta päädyin kokeilemaan tätä, nyt on olo että voisin juosta maratonin!

Viikko tai kaksi. Jos ei apua, minkä kyllä takaan sinulle, niin lopeta sitte. :D

Vierailija
9/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelta menin nukkumaan, ja väsytti, pyörin sängyssä reilun tunnin, ja tulin taas koneelle, nyt ei edes paljon väsytä. 200 mikrogrammaa olen ottanut d:tä + monivitamiinitabletin ja yhden omega3 kapselin.

Vierailija
10/10 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aiheuttaa uupumusta, unettomuutta ym...