Miksi en pääse eroon ihastuksestani, johon
en itse asiassa edes ehtinyt tutustua?
Yhteydenpidon loppumisesta on jo puoli vuotta ja vieläkin ajattelen häntä joka päivä...
Kommentit (15)
et ehtinyt tutustua, mutta yhteydenpito loppui?
Mietit ehkä, mitä olisitte jutelleet ja sanoneet toisillenne. Missä olisitte kävellet yhdessä tai missä tavaneneet.
Fiilistelet haaveissa ja unelmissa. Ja ehkä hyvä niin... eihän se ole pois keneltäkään? Paitsi, jos menee häiritseväksi tai et pääse eroon päähänpinttymästä?
Mietit ehkä, mitä olisitte jutelleet ja sanoneet toisillenne. Missä olisitte kävellet yhdessä tai missä tavaneneet.
Fiilistelet haaveissa ja unelmissa. Ja ehkä hyvä niin... eihän se ole pois keneltäkään? Paitsi, jos menee häiritseväksi tai et pääse eroon päähänpinttymästä?
Etkä sitten voi yrittää tehdä mitään siirtoa hänen suuntaansa, niin saisit tietää onko siinä mitään vai ei?
Mietit ehkä, mitä olisitte jutelleet ja sanoneet toisillenne. Missä olisitte kävellet yhdessä tai missä tavaneneet. Fiilistelet haaveissa ja unelmissa. Ja ehkä hyvä niin... eihän se ole pois keneltäkään? Paitsi, jos menee häiritseväksi tai et pääse eroon päähänpinttymästä?
Etkä sitten voi yrittää tehdä mitään siirtoa hänen suuntaansa, niin saisit tietää onko siinä mitään vai ei?
Mullakin taitaa olla kohta tasan puoli vuotta siitä, kun viimeksi nähtiin, mutta harvassa on ne päivät kun en häntä ajattele. Onneksi tämä ikävä on vähän lieventynyt siitä mitä se jossakin vaiheessa oli.
Facebook on kyllä huono juttu siinä mielessä, että se vaikeuttaa tuota ihastumisesta irti pääsemistä. Ei todellakaan tee hyvää lukea hänen kuulumisiaan ja nähdä kuvia. Pitäisi vaan yrittää päästä yli.
joskus tuollaisista jutuista ylipääseminen vaatii vielä viimeisen yrityksen. jos siis yhteydenpkdon loppuminen jäi jotenkin epämääräiseksi tai mietit, onko miehellä jotain tunteita vielä, ota häneen yhteyttä.
aina voi lähettää vaikka harmittoman tekstiviestin, jotain mitä kuuluu -tyyppistä, ei tarvi olla suurien tunteiden ja ikävän tunnustamista.
mulla oli samantapainen juttu, vaivasi olinko saanut pakit vai en, joten otin vielä kerran yhteyttä. sain tarpeeksi torjuvan, mutta mutta kohteliaan viestin ja ymmärsin, että miehen ja mun välillä ei ole mitään enää. sain mielenrauhan, joten kannatti vielä yrittää, nyt on jo muita kiinnostuksia.
et voi koskaa tietää, vaikka mies ajattelisi sinua yhtä paljon kuin sinä häntä, joten aina kannattaa yrittää ja ottaa selvää.
joskus tuollaisista jutuista ylipääseminen vaatii vielä viimeisen yrityksen. jos siis yhteydenpkdon loppuminen jäi jotenkin epämääräiseksi tai mietit, onko miehellä jotain tunteita vielä, ota häneen yhteyttä. aina voi lähettää vaikka harmittoman tekstiviestin, jotain mitä kuuluu -tyyppistä, ei tarvi olla suurien tunteiden ja ikävän tunnustamista. mulla oli samantapainen juttu, vaivasi olinko saanut pakit vai en, joten otin vielä kerran yhteyttä. sain tarpeeksi torjuvan, mutta mutta kohteliaan viestin ja ymmärsin, että miehen ja mun välillä ei ole mitään enää. sain mielenrauhan, joten kannatti vielä yrittää, nyt on jo muita kiinnostuksia. et voi koskaa tietää, vaikka mies ajattelisi sinua yhtä paljon kuin sinä häntä, joten aina kannattaa yrittää ja ottaa selvää.
mitä tarkoittaa tuo suojelusenkeli-juttu?
Saitko mieheltä mitään vastakaikua tunteillesi millään tavalla? Katseet tms?
Niin hänestä kiinnostuinkin, kun huomasin hänen katselevan minua. Joitain kertoja törmäiltyämme, päätin siten ottaa selville, kuka hän on, lähetin viestin ja viestittelimme. Sitten pyysin treffeille, mutta hän ei halunnut lähteä. Tilanteet kuulemma muuttuu. Tästä vedin johtopäätöksen, että hän ei ole enää kinnostunut.
jos kysyit ulos ja mies ei halunnut lähteä, on ikävä kyllä todettava, että hän ei ole kiinnostunut. jos tilanne muuttuisi, hän ottaisi itse yhteyttä.
anna siis asian olla ja käytä enetgiasi ja ajatuksesi johonki, joka vastaa tunteisiisi.
Yrittää vielä kerran ap
En halua ahdistella.
t.ap
Juuri näin. Kielteinenkin vastaus on parempi kuin epätietoisuudessa eläminen.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2012 klo 23:13"]
joskus tuollaisista jutuista ylipääseminen vaatii vielä viimeisen yrityksen. jos siis yhteydenpkdon loppuminen jäi jotenkin epämääräiseksi tai mietit, onko miehellä jotain tunteita vielä, ota häneen yhteyttä.
aina voi lähettää vaikka harmittoman tekstiviestin, jotain mitä kuuluu -tyyppistä, ei tarvi olla suurien tunteiden ja ikävän tunnustamista.
mulla oli samantapainen juttu, vaivasi olinko saanut pakit vai en, joten otin vielä kerran yhteyttä. sain tarpeeksi torjuvan, mutta mutta kohteliaan viestin ja ymmärsin, että miehen ja mun välillä ei ole mitään enää. sain mielenrauhan, joten kannatti vielä yrittää, nyt on jo muita kiinnostuksia.
et voi koskaa tietää, vaikka mies ajattelisi sinua yhtä paljon kuin sinä häntä, joten aina kannattaa yrittää ja ottaa selvää.
[/quote]