Olisitko mielummin 2M+N vai 2N+M -kimpassa?
Kommentit (67)
Olen heteronainen ja alistuva, eli miehet saisivat tehdä kaikkea kivaa minulle. ;)
Ymmärrätkö tuon tilanteen? Joudut tekemään kaksi kertaa enemmän työtä kuin kumpikaan mies. Joudut imeä kahta miestä. Joudut nussimaan kahta miestä (ei niin että makaat vaan selälläsi ja joku nussii). Tuossa tapauksessa seksi kestää nopeasti 3 tuntia.
Meillä ninen on kuningatar jota miehet pitää hyvänä. En todellakaan ime kumpaakaan eikä kukaan pane minua perseeseen.Ihme käsitys jollakin sekistä, "joudut". Kukaan ei joudu yhtään mittään vaan tehdään sitä mitä kaikki haluaa.
En tiedä säälinkö sinua vai miehiä. Tuo ei ole seksiä.
Sinä olet miehille vaan panopuu. Jos seksi on vaan yksipuolista ja sekin vaan sisään ulos niin ei sitä voi seksiksi edes kutsua.
Monet miehet vaan suostuvat mihin vaan kun ei muutakaan saa.
Tykkään kyllä naisten kanssa harrastaa seksiä vaikka hetero olenkin.
minä olen täysi lesbo, mutta voin harrastaa miesten kanssa seksiä. sen sijaan en kykene muodostamaan tunnepuolella mitään ihastumisen/rakastumisen tunteita kuin pelkästään naisia kohtaan. tekeekö tämä minusta biseksuaalin? seksuaalisuuteen liittyy niin paljon muutakin kuin seksi.
mutta minäkin miellän itseni heteroksi, vaikka olenkin naisten kanssa seksiä harrastanut :D.
Aika harva nainen kiihottaa minua seksiin saakka, itseasiassa niitä on ollut vain kaksi ja molemmat ovat ystäviäni. Toisen kanssa harrastettiin usein 2n+1m, kolmas oli kuitenkin aina sellainen johon kummallakaan ei ollut mitään vahvoja tunnesiteitä.
Olen kerran yrittänyt exän kanssa harrastaa seksiä baarista pokatun naisen kanssa, mutta ei ollut meidän juttu, mies oli ihan jäissä ja minä mustasukkanen :D
Saman miehen kanssa ollaan oltu 2m+minä ja se oli ihan ok, ei kuitenkaan mikään sellanen juttu millä heruttelisi vaikka omaa kivaa.
Ollaan oltu myös 2m+2n pariskuntina, niin että ollaan oltu joko keskenään pariskunnittain tai vaihdettu kumppaneita.
Sen olen itsestäni oppinut, että ns. rakkaussuhteessa ei kannata mukaan sotkea muita, sen verran on mustiasukkia kaapissa, haluan nykyisen mieheni pitää vain itselläni, enkä kauheasti ole mainostellut näitä kokemuksia miehelle. Jos se kuitenkin jostain saisi päähänsä sellaisen ajatuksen, että olisi pakko kokeilla, niin en tiedä miten suhtautuisin, pakko kai sitä olisi sitten ainakin harkita.
Sinä olet miehille vaan panopuu. Jos seksi on vaan yksipuolista ja sekin vaan sisään ulos niin ei sitä voi seksiksi edes kutsua.
Monet miehet vaan suostuvat mihin vaan kun ei muutakaan saa.
Ootko sä tuo sama jankkaaja, joka luulee olevansa joku jumala jolla on valta määrittää mikä on seksiä ja mikä ei? Eiköhän se seksin ja siihen liittyvien toiveiden ja halujen kirjo ole aika valtava. Onko sulla sattumoisin asperger kun oot noin jäykkä ja kaavamainen tuon ajatuksesi kanssa?
Mainitsinkin jo toisessa ketjussa, etta jo ajatuskin jarkyttaa.