Olisitko mielummin 2M+N vai 2N+M -kimpassa?
Kommentit (67)
niistä ihmisistä, ihan oikeasti. En osaa sanoa. Voisin olla myös kolmen naisen kimpassa yhtä hyvin.
niistä ihmisistä, ihan oikeasti. En osaa sanoa. Voisin olla myös kolmen naisen kimpassa yhtä hyvin.
Ei kuitenkaan 100% heteroiden kanssa missään nimessä.
Ja mullekin kelpais 3naista :D
siinä jotain mitä toivoa joulupukilta
Olen heteronainen ja alistuva, eli miehet saisivat tehdä kaikkea kivaa minulle. ;)
Mä jotenkin heti otsikon luettuani ajattelin, että tässä kysytään asumismuotoa, eli asuisitko kimppakämpässä jossa olis 2M+N vai 2N+M. Ihmettelin sit noita "en tunne yhtään vetoa naisiin" -vastauksia.
En kyllä vieläkään käsitä, miksi ymmärsin kysymyksen noin pahasti väärin. :)
3M ja mä vielä parempi. Saisivat tehdä mulle kaikkea, vaikka joka reikään. : ) Hitto, kun kiihotuin!!
Yksi mies ei kykene tyydyttämään kahta naista.
Eiku se toinen nainen oliski mua varten...
Eiku se toinen nainen oliski mua varten...
Miksi miehen muka pitäisi yksin olla vastuussa molemmista naisista? ;)
Eli 2M + minä ehdottomasti. Olen kokeillut myös 2N+M kerran nuorempana, ei jäänyt sellaista tunnetta että kaipaisi uudelleen. Ei siinä naisten kesken muuta tehty kuin suudeltu, sen enempää en naisen kanssa voi kuvitella tekevänikään. Sen sijaan kahta miestä katselisin mielelläni.
olla biseksuaaleja. Muuten ei tuosta tule mitään. Joutuisit tyydyttämään kaksi miestä samaan aikaan. Iso osa naisista valittaa nytkin että seksi kestää liikaa. Mitä sitten kun on kaksi miestä? Se kun ei riitä että nainen makaa vaan selällään tai nostaa perseen pystyyn.
Eli 2M + minä ehdottomasti. Olen kokeillut myös 2N+M kerran nuorempana, ei jäänyt sellaista tunnetta että kaipaisi uudelleen. Ei siinä naisten kesken muuta tehty kuin suudeltu, sen enempää en naisen kanssa voi kuvitella tekevänikään. Sen sijaan kahta miestä katselisin mielelläni.
että ne miehet ei nussisi toisiaan? Vaan sun pitäisi tyydyttää kummatkin.
tyydyttämään kahta miestä. Se ei ole tyydyttämistä että maataan selällään.
että ne miehet ei nussisi toisiaan? Vaan sun pitäisi tyydyttää kummatkin.
Mikäs laki niin määrää? Eiköhän se ole ihan osallistujien päätettävissä mitä tehdään?
Olen heteronainen ja alistuva, eli miehet saisivat tehdä kaikkea kivaa minulle. ;)
Ymmärrätkö tuon tilanteen? Joudut tekemään kaksi kertaa enemmän työtä kuin kumpikaan mies. Joudut imeä kahta miestä. Joudut nussimaan kahta miestä (ei niin että makaat vaan selälläsi ja joku nussii). Tuossa tapauksessa seksi kestää nopeasti 3 tuntia.
Mutta mieluisampi oli 2 miestä ja minä.
Olisi kiva kokeilla vielä 2M+2N tai 3M ja minä. Oih.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2012 klo 19:39"]
2N+M ja 3N kokeiltu jo,eli seuraavaksi sitten 2M+N tai 2M+2N tai enemmänkin.Tykkään kyllä naisten kanssa harrastaa seksiä vaikka hetero olenkin.
[/quote]
Et siinä tapauksessa ole hetero, vaan bi. Heteronaiset eivät halua harrastaa toisten naisten kanssa seksiä.