Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko OIKEASTI on tavannut miehensä lenkkipolulla, harrastuksen parissa, kirjastossa, tms?

Vierailija
10.11.2012 |

Ja mitä näitä muita hyviä vaihtoehtoja tavata ihmisiä nyt olikaan?

Mä oon tavannut kaikki baarissa tai jatkoilla. Tai laivalla (eli baarissa ja jatkoilla).

Kerro!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan juuri niin! Aikaa siitä tosin on kauan,kauan! Mutta tässä ollaan edelleen; niin ei siis puistossa, mutta yhdessä.

Vierailija
2/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oltu naimisissa 12v:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli opiskeluaikaan töissä huoltoasemalla, ja minä kävin siellä tankkaamassa työautoani ja taukoa pitämässä ehkä pari kertaa viikossa. Yhden kerran kiinnitin hänen huomionsa erityisesti, kun peruutin roskista päin. Siinä sitten juteltiin...

mies bongas mut sieltä, kun tuli pitämään taukojaan sinne. :) Kattoi heti että onpas kaunis nainen ja kerättyään rohkeutta heitti mulle puhelinnumeronsa sanoen, soita jos sulla on vaikka joskus tylsää.. Ja juoksi karkuun.. :D :D Noh minähän soitin.. Tässä sitä nyt ollaan 4,5v myöhemmin, reilut 2,5v oltu naimissa ja 1v9kk ikäinen lapsikin on. :)

Vierailija
4/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen aikaan yöllä. Kumpikin potilaina siellä =)

Vierailija
5/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalla. Tiesimme toisemme kyllä, mutta rakkaus astui kuvaan vasta myöhemmin. Asuimme molemmat samassa rapussa, eri kerroksissa.

Vierailija
6/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffipalstalla. Sovittiin treffit ja siitä asti ollaan oltu yhdessä :)

Vierailija
7/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuna tapailin muutamia miehiä, jotka tapasin ekan kerran bussissa, junassa ja salilla.

Vierailija
8/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli todellakin juhlahumussa

Vierailija
9/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis sellainen laji, jota harrastaa miehet ja naiset samassa porukassa. Ei oo kuitenkaan tanssi. Juttelin tulevan mieheni kanssa jostain uutisista tms. (eli saatettiin ällistellä porukalla jotain talvivaaroja tai terrori-iskuja, mistä nyt yleensä jotain jutun juurta saa porukassa, jossa on taustaltaan erilaisia ihmisiä). Jatkettiin sitten juttua kotio lähtiessä muutaman kerran. Ja pari kertaa taisin lähteä samaan aikaan kotiin "ihan sattumalta" samaan aikaan kuin tää mies ;) Jäätiin sitten kerran juttelemaan juttu loppuun yhteen kadunkulmaan, jossa tiemme erkani. Mutta koska oli talvi, niin kutsuin tän miehen luokseni teelle, ettei jäädyttäis siihen tielle, ja niin me sitten juteltiin koko loppuilta ja mukavaa oli. Ja siitä se sitten lähti. Yhdessä ollaan oltu nyt 8 vuotta, mutta harmillisesti tää yhteinen harrastus on lasten myötä jäänyt molemmilta pois.

Vierailija
10/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastuksessa, harrastuksessa, opiskelupaikassa, harrastuksessa, töissä

Vierailija
11/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten atvattu baarissa, asuttiin naapureina joten kotimatkoja kuljettiin yhdessä :)

(sisko ainakin tunnistaa )

Vierailija
12/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli opiskeluaikaan töissä huoltoasemalla, ja minä kävin siellä tankkaamassa työautoani ja taukoa pitämässä ehkä pari kertaa viikossa. Yhden kerran kiinnitin hänen huomionsa erityisesti, kun peruutin roskista päin. Siinä sitten juteltiin...

Vierailija
13/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laivalla.

Vierailija
14/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kans kokeilla joskus :)

Vierailija
15/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla peitenimiä nettitreffeille: tavattiin ihan sattumalta huoltoasemalla... (totuus: oli sovittu sinne nettitreffit). Samalla tavalla selitteli aikanaan Matti Vanhanen Ikea-juttujaan.

Minä kerron ihan avoimesti, että mies löytyi netistä.

Vierailija
16/16 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssikurssilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi