Mikä tässä kiikastaa että hinta on noin alhainen?
http://www.vivalkv.fi/ostamassa?kohde=9648913
Kun eilisessä Kaisa ohjelmassa taloa ja ympäristöä hehkutettiin, silti hinta on alhainen.
Vai onko syy siinä että Kärkölä?
Kommentit (18)
Kärkölässä ????
Kuka haluaa asua korvessa, ja siitä vielä tuplakorvessa. Lahteen on matkaa, Helsinkiin vielä enemmän. Jollet voi töitä tuoda kotiin, tuolla olet. Ihan törkeä hintakin.
Mä voisin ostaa ton max 20 eurolla ja pitää sitä kesämökkinä.
Taitaa olla aika vähässä ihmiset, jotka haluavat muuttaa Kärkölään.
Mies oli sitä mieltä, että hintaan vaikuttaa juuri sijainti ja lisäksi mäntymetsä. Miettikää sitä männyn siitepölyn määrää;muutenkin mäntymetsä on aika haasteellinen asuinpaikka.
- puutalo
- pöhheikön keskellä kaukana kaikesta
- ankea laittamaton piha
- huono pohjaratkaisu - ahdas neliöihin nähden:
* outo kapea keittiö
* oliko niillä ruokapöytä yläkerrassa siinä kapeassa kuilumaisessa huoneessa?? Alakerran oh:sta ei yhtään kuvaa...
* yläkerran ikkunat väärässä paikassa - kaikissa huoneissa ongelmia huonekalujen sijoituksissa
* sokkeloinen ratkaisu
ei sijaitse kehä kolmosen sisäpuolella.
Marttilasta on tosin vain muutaman minuutin matka moottoritielle (en nyt tarkkaan katsonut missä kohdin talo sijaitsee) joten Lahti (n. 20 min) ja Helsinki (n. 50 min) ovat ihan siedettävän matkan päässä. Sijaintihan on kyllä sellainen, että ilman autoa kauppaan ei varmaan tulisi lähdettyä.
Miten voi kuulla oravien leikkivän ja kauriiden kirmaavan?
Mun mielestä tuo talo sopii kärköläläiselle lapsiperheelle, joka jo asuu Kärkölässä, eikä kaipaa muualle. Se voisi sopia esim. pääkaupunkilaiselle perheelle, joka haluaa maaseudun rauhaa ja voi tehdä etätöitä. Helsinkiinhän tuosta ajaa alle tunnissa, kesällä ajelen reilussa puolessa tunnissa. Nelostie menee tosi läheltä ja siitä pääsee kesällä ajelemaan 120 km /h. Itse asun "luksustalossa" Kärkölässä ja olen kotoisin pk-seudulta kuten miehenikin. Se miksi muutimme tänne oli mieheni työ paikkakunnalla ja se, että minä voin tehdä täältä hyvin etätöitäni. Juna Helsinkiin menee kerran tunnissa. Tosin kaksi autoa on aika tärkeää, että saa kuskattua lapsia harrastuksiin. Kärköläläisittäin hinta on kova. Tuttavaperheeni oli kiinnostunut (molemmat kunnan palkkalistoilla), mutta eihän niillä palkoilla voi tuota tuolla hinnalla ostaa. Jos hinta olisi 350 000, uskon, että se menisi nopeastikin.
kun siellä huumehoitola melkein naapurissa
Kuka tuolla haluaa asuaa? Joku lapseton erakko.
Kuka tuolla haluaa asuaa? Joku lapseton erakko.
Ketään ei haittaa lapsien riehuminen, huuto ja mekastus!
Mies oli sitä mieltä, että hintaan vaikuttaa juuri sijainti ja lisäksi mäntymetsä. Miettikää sitä männyn siitepölyn määrää;muutenkin mäntymetsä on aika haasteellinen asuinpaikka.
Miten mäntymetsä on haasteellinen asuinpaikka? Minä "asun mäntymetsässä" enkä koe sitä mitenkään erityisen haasteelliseksi. Siitepölyä on, mutta mitä siitä jollei sille ole allerginen? Lakaisee pois terassilta ihan niinkuin muunkin siitepölyn. Mäntymetsä on minusta paljon helpompi kuin vaikkapa iso nurmikenttä. Ei nurmikonleikkuuta eikä kitkemistä ja rodot ja atsaleat viihtyy erinomaisesti.
T:koivuallergikko
Mun mielestä tuo talo sopii kärköläläiselle lapsiperheelle, joka jo asuu Kärkölässä, eikä kaipaa muualle. Se voisi sopia esim. pääkaupunkilaiselle perheelle, joka haluaa maaseudun rauhaa ja voi tehdä etätöitä. Helsinkiinhän tuosta ajaa alle tunnissa, kesällä ajelen reilussa puolessa tunnissa. Nelostie menee tosi läheltä ja siitä pääsee kesällä ajelemaan 120 km /h. Itse asun "luksustalossa" Kärkölässä ja olen kotoisin pk-seudulta kuten miehenikin. Se miksi muutimme tänne oli mieheni työ paikkakunnalla ja se, että minä voin tehdä täältä hyvin etätöitäni. Juna Helsinkiin menee kerran tunnissa. Tosin kaksi autoa on aika tärkeää, että saa kuskattua lapsia harrastuksiin. Kärköläläisittäin hinta on kova. Tuttavaperheeni oli kiinnostunut (molemmat kunnan palkkalistoilla), mutta eihän niillä palkoilla voi tuota tuolla hinnalla ostaa. Jos hinta olisi 350 000, uskon, että se menisi nopeastikin.
etteikö talo olisi unelma aika monelle, mutta tuolla summalla rahaa voisi toteuttaa jo aika monta unelmaa. Ymmärrän toki niitä, että aika moni haluaa asua syrjässä, mutta toisaalta syrjäisistä sijainneista saa kohtuu hinnalla aika monenlaisia kohteita.
1.Yläkerrassa ei suihkua
2. Alakerran vessa on keittiössä!! Ihan kuin vessa olisi unohtunut piirustuksista ja sitten vain lätkäisty siihen melkein keskelle keittiötä.
Hienosti taas ilmoitettu, että huoneistoala = kokonaisala. Luulisi, että edes välittäjät osaisi nämä hommat oikein, mutta ei niin ei...
Ihmettelee ko. talon naapurissa asuva.
- puutalo
- pöhheikön keskellä kaukana kaikesta
- ankea laittamaton piha
- huono pohjaratkaisu - ahdas neliöihin nähden:* outo kapea keittiö
* oliko niillä ruokapöytä yläkerrassa siinä kapeassa kuilumaisessa huoneessa?? Alakerran oh:sta ei yhtään kuvaa...
* yläkerran ikkunat väärässä paikassa - kaikissa huoneissa ongelmia huonekalujen sijoituksissa
* sokkeloinen ratkaisu
Ruokapöytä on alakerrassa keittiön vieressä, tilassa missä myös sohva ja tv. Tämä näyttää olevan lapsiperheen ainoa oleskelutila... Yläkerran kaikki 5 huonetta ovat makkareita. Outo ratkaisu, mutta kaipa he juuri sellaiseksi sen halusivat.
kun sijaitsee siis Kärkölässä. Tarkempaa sijaintia en tsekannut, mutta ihmisten kannattaisi aina vähän pohtia ennen kuin rakentaa unelmapalatsejaan keskelle metsää - oma unelma ei välttämättä ole kenenkään muun unelma.