Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti Maria Jungner on nyt tyytyväinen, pakko oli hajottaa lapsilta

Vierailija
07.11.2012 |

perheet ja kannattiko? Sekä Mikaelin että Marian tyttäret joutuvat nyt elämään loppuelämänsä eroperheissä, koska vanhemmat löysivät "sen oikean". Joka ei sitten ollutkaan se oikea kuin viitisen vuottako?

Hah hah.

Olen varmaan kyyninen, mutta kyllä ärsyttää suunnattomasti tämän nykyajan muoti jossa juostaan oman tyydytyksen ja ihastumisten perässä, lapsista viis...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vanhempien avioeron kokenut ja muistan ajatelleeni, että se youtube/mediahehkutus aikoinaan oli tosi mautonta lapsia ajatellen.

Vierailija
2/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Mika Häkkinen ja Marketa. Ja ei ole minun vika,ettet ole se ihannenainen. Olet tavallinen suomalainen vaimo.

Häkkinen hakee tyydytyksenä mistä saa ja Marketa sen hyväksy niin kauan kun rahaa riittää. Varmaan sellainen sitten on ihannenainen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea muoto on: itsestäsi. Ja miksi se, jos kritisoi oman navan tuijottamista ja oman lyhytaikaisen tyydytyksen perässä juoksemista lasten ehjän perheen kustannuksella, tarkoittaa että on epävarma itsestään ja avioliitostaan?

Omituinen logiikka...

Varsinkin kun on ihan tilastofakta että uusperhe hajoaa vielä paljon todennäköisemmin kuin ydinperhe (joista puolet päättyy eroon).

Katso Mika Häkkinen ja Marketa. Ja ei ole minun vika,ettet ole se ihannenainen. Olet tavallinen suomalainen vaimo.

ONNELLISESTA avioliitosta ja sielunkumppanuudesta? HAHAHAHHAHAHHAHAHHAA!

HAHAHAHOHOHOHEHEHEH!

Ja minulle riittää että olen ihannenainen omalle miehelleni, ollut jo 20 vuotta.

Vierailija
4/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kyllä tosi huono keskustelu.

Vierailija
5/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole avioliitostani epävarma nainen, vaan onnellisesti naimisissa lasteni isän kanssa. Omat vanhempani tosin erosivat ja paukkasivat saman tien yhteen uusien "sielunkumppaneiden" kanssa, joten kokemusta on siitäkin. Se muuten ei ollut todellakaan kivaa lapselle. Ja juuri sen takia ihmettelen että monet niin helposti eroavat ja lohduttautuvat vaan että lapset kyllä sopeutuu ja aikuisten on päästävä toteuttamaan itseään ja suurta rakkauttaan. Oliskohan liitto kestänyt paremmin jos olisi vähän vähemmän hehkutettu ip lehtien sivuilla ja youtubessa ja enemmän keskitytty hoitamaan sitä parisuhdetta sen oman kumppanin kanssa?

Toki vanhemmilla oikeus elää omaa elämäänsä (eikä lasten kautta) mutta aika paljon näkee eronneita, jotka paukahtava välittömästi uusioperheeseen. Josta sitten mahdollisesti tulee taas ero. Ylipäänsä voisi ehkä lastenkin takia hetken elää omillaan ennen kuin päätä pahkaa rakastuneena alkaa uutta perhettä perustaa.

Vierailija
7/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungneria suunnattoman lapsellisena kaikkine lässyttävine fb-päivityksineen. Yhtä älytöntä meininkiä kuin Tom Cruisella aikoinaan, kun Katie Holmesiin "rakastui". No, olisihan pitänyt arvata (taisin arvatakin), ettei kummankaan miehen "rakkaustarina" kauan kestäisi. Ja tässä sitä nyt ollaan.

Kell' onni on, se onnen kätkeköön -sanonta pitää hyvin paikkansa, vielä nykyaikanakin.

Vierailija
8/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien liitot loppuivat Marian ja Mikaelin suhteeseen.

Mikaelilla on kaksi tytärtä edellisen kanssa ja Marialla yksi tytär edellisen kanssa.

heillä ei ole yhteisiä lapsia.

Eivät kaikki ajattele.

Vierailija
9/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin suurta rakkautta, että eroa alkoivat kumpikin puuhaamaan heti toisensa tavattua.

Tsempit heidän kummankin ex-puolisolle. Empatiani ovat olleet heidän puolellaan koko ajan.

Myötähäpeää tunsin niiden youtbefilmien takia. Ja lapset kävi sääliksi tuon jatkuvan lehtien sivuilla rakkaudesta vouhottamisen kanssa.

Vierailija
10/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen ei ole sitoutumista, sitä voi vaihtaa kuin paitaa treenien jälkeen.

Vierailija
11/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien liitot loppuivat Marian ja Mikaelin suhteeseen.

Mikaelilla on kaksi tytärtä edellisen kanssa ja Marialla yksi tytär edellisen kanssa.

heillä ei ole yhteisiä lapsia.

Eivät kaikki ajattele.

Maria oli hakenut ensimmäisen kerran avioeroa tyttöjensä isästä jo 4 vuotta ennen Mikaelin tapaamista mut perunut sen.Mikaelin tapaaminen oli vain se viiminen niitti eroon.

Marialla on kaksi alle kymmenenvuotiasta tytärtä ja Mikaelilla yksi.

Vierailija
12/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheet ja kannattiko? Sekä Mikaelin että Marian tyttäret joutuvat nyt elämään loppuelämänsä eroperheissä, koska vanhemmat löysivät "sen oikean". Joka ei sitten ollutkaan se oikea kuin viitisen vuottako?

Hah hah.

Olen varmaan kyyninen, mutta kyllä ärsyttää suunnattomasti tämän nykyajan muoti jossa juostaan oman tyydytyksen ja ihastumisten perässä, lapsista viis...

oikeasti lapsettomana, ilman mitään mahdollisuuksia biologiseen lapseen ällistyin todella kyseisen parin röyhkeydestä ja "surusta" kun ei sitä yhteistä lasta saatu. Täytykö lähes nelikymppisen kahden lapsen äidin lisääntyä joka ukon kanssa ja jos ei onnaa, niin suhde romahtaa siihen ja sitten kerätään sympatiaa "lapsettomuudella"?

Itsekeskeisiä minä -tyyppejä molemmat, mulle heti kaikki nyt tai en enää leiki sun kaa -taitaa olla tilanne siinä "rakkausliitossa", nyt entisessä sellaisessa.

Karmeita tyyppejä.

Vierailija
13/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen saa elää itseään varten. Ei kai kenenkään maailma romahda jos vanhemmat eroaa, varsinkaan jos ei ole likainen ero.

Kyllä mä ainaki itse eroaisin mieluummin kuin jäisin kitumaan paskaan parisuhteeseen.

Vierailija
14/32 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa oli vuoteen 1939 voimassa rikospykälä nimittäin: dubbelhora( avioeroja koskeva). Eli kun 2 ihmistä hajotti avioliittonsa mennäkseen keskenään naimisiin..Meillähän näitä esimerkkejä riittää ihan valtakunnan huipulla asti kuten esim. Paavo Lipponen ja Päivi Herzberg..

Vierailija
15/32 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah.

Ruotsissa oli vuoteen 1939 voimassa rikospykälä nimittäin: dubbelhora( avioeroja koskeva). Eli kun 2 ihmistä hajotti avioliittonsa mennäkseen keskenään naimisiin..Meillähän näitä esimerkkejä riittää ihan valtakunnan huipulla asti kuten esim. Paavo Lipponen ja Päivi Herzberg..

Vierailija
16/32 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se,miten kauan muiden parisuhteet kestää ja miksi hajoaa, ei ole sun asiasi. Pysy sinä vain väkisin kulissiliitossasi "lasten takia". Lapsesi siitä kärsivät.

Vierailija
17/32 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään ero edes sulle kuuluisi? Vai oletko Jungerin exä?

Vierailija
18/32 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasteni isän kanssa, ja ei, en todellakaan ole Jungnerin exä... -ap

Vierailija
19/32 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen nettilehden sivuilla vouhotetaan. ; )

Vierailija
20/32 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri Marian pitäisi olla "tyytyväinen", jos molemmilta jäi lpaset? :O