Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla rokottamattomat (yli 6kk) lapset, miten elätte?

Vierailija
07.11.2012 |

Varotteko jotain asioita. Kiellättekö lapselta maan kaivelun, eläinten silityksen, jotain muita juttja? Vai oletteko ihan yhtä huolettomia kuin rokotettujen lasten vanhemmat?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi turistiripuloimaan, vaikka lapset rokotettu. Itse olen siellä ollut lapsena pari kertaa ja aina tajuton ripuli.

Vierailija
2/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on aina ollut eläimiä.

Matkustelemme, mutta vain Euroopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen vastustuskyky kasvaa kun antaa temmeltää, kaivaa multaa ym. kaikkea muutakin normaalia lapsen elämään kuuluvaa. nämä "käsidesi-äidit" pilaavat lapselta sekä ilon että terveyden. rokotuksia vastaan mulla ei ole mitään, mutta niidenkin suhteen on käytettävä omaa harkintaa. onko joka ikinen rokotus oikeasti tarpeen?

Vierailija
4/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa maailmaa jo kohta parikymmentä vuotta reissattu,ilman taudin tautia. (Joskus iskenyt turistiripuli hoidettu homeopaattisella Arsenicumilla)

Ihan niinkuin joku tässä ketjussa aikaisemmin kirjoitti: paras suoja sairauksilta on puhdas ruoka, terveet elämäntavat ja terve järki.

Vierailija
5/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi on viikon sairaalassa niinkuin se Thaimaassa tuhkarokon saanut nuori nainen. Oli rokottamaton, ja kehotti kaikkia ottamaan rokotukset. Samalla reissulla toinenkin, ei edellisen porukkaan kuuluva sai saman taudin, mutta vältti sairaalan. Jälkimmäinen oli rokotettu, mutta puutteellisesti. Puutteellinen rokotuskin kuitenkin helpottaa taudin oireita. Mä niin odotan sitä päivää kun naama venähtää homeopatialla itseään lääkitsevällä ja terveisiin elämäntapoihin luottavalla.

Vierailija
6/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homeopatian ystävillä on huonot elintavat, koska esim. Steiner- ja Waldorf-kouluista lähtee jatkuvasti epidemioita.

Vierailija
7/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkineet hirveästi tietoa rokotteiden vaaroista ( tyypillisesti huuhaalähteistä), mutta oletteko koskaan selvittäneet itse tautien vaaroja? Suomessahan kun tauteja ei ole, hämärtyy käsitys siitä mikä on rokottamisen vaihtoehto. Pikaisella googlettamisella tuhkarokko Sveitsissä vuonna 2006,

3400 tapausta

yksi kuollut

250 sairaalaan

500 komplikaatiota, joista 143 keuhkokuumetta ja 8 aivokuumetta.

Kovia lukuja.

Vierailija
8/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyy terveenä koska loisivat rokotettujen laumaimmuniteetin turvin. sITTEN KUN NÄITÄ HÖRHÖJÄ ON TARPEEKSI TAUTEJA ALKAA TAAS ILMAANTUA. hULLUJA OLETTE SANON MINÄ!

Vierailija
9/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkineet hirveästi tietoa rokotteiden vaaroista ( tyypillisesti huuhaalähteistä), mutta oletteko koskaan selvittäneet itse tautien vaaroja? Suomessahan kun tauteja ei ole, hämärtyy käsitys siitä mikä on rokottamisen vaihtoehto. Pikaisella googlettamisella tuhkarokko Sveitsissä vuonna 2006,

3400 tapausta

yksi kuollut

250 sairaalaan

500 komplikaatiota, joista 143 keuhkokuumetta ja 8 aivokuumetta.

Kovia lukuja.

jotka ovat Wikipediasta kopsattuina

Enkefaliitti aivokuume) tai vakava allerginen reaktio 1 per 1 000 000.

Vierailija
10/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen vastustuskyky kasvaa kun antaa temmeltää, kaivaa multaa ym. kaikkea muutakin normaalia lapsen elämään kuuluvaa. nämä "käsidesi-äidit" pilaavat lapselta sekä ilon että terveyden. rokotuksia vastaan mulla ei ole mitään, mutta niidenkin suhteen on käytettävä omaa harkintaa. onko joka ikinen rokotus oikeasti tarpeen?

saa vastustuskykyä vaikkapa hinkuyskään, polioon, kurkkumätään tai tuberkuloosiin joita kaikkia esiintyy Suomessa. Minä olen ikäluokkaa jossa lapsia sokeutui tuhkarokon takia, polio runteli ja sikotauti vei pojilta lisääntymiskyvyn. Ihan kiitollisena olen rokottanut lapseni.

Vierailija
11/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vastustuskykyä vaikkapa hinkuyskään, polioon, kurkkumätään tai tuberkuloosiin joita kaikkia esiintyy Suomessa. Minä olen ikäluokkaa jossa lapsia sokeutui tuhkarokon takia, polio runteli ja sikotauti vei pojilta lisääntymiskyvyn. Ihan kiitollisena olen rokottanut lapseni.

Nämä sokeutumiset, raajarikkoisuudet, lisääntymiskyvyttömyydet ja muutamat kuolemat, ne ovat vain uhreja aatteen alttarille. Jokainen lapsensa rokottamatta jättänyt on valmis uhrit kiitollisena antamaan!

Vierailija
12/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa maailmaa jo kohta parikymmentä vuotta reissattu,ilman taudin tautia. (Joskus iskenyt turistiripuli hoidettu homeopaattisella Arsenicumilla) Ihan niinkuin joku tässä ketjussa aikaisemmin kirjoitti: paras suoja sairauksilta on puhdas ruoka, terveet elämäntavat ja terve järki.

Miksi nuo elintavat eivät säästäneet minua tuhkarokolta 60-luvun lopussa? Ei edes matkusteltu.

Vierailija
13/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sokeutumiset, raajarikkoisuudet, lisääntymiskyvyttömyydet ja muutamat kuolemat, ne ovat vain uhreja aatteen alttarille. Jokainen lapsensa rokottamatta jättänyt on valmis uhrit kiitollisena antamaan!

Kyselin täällä joskus että miten monta hinkuyskään kuollutta vastasyntynyttä vuodessa on ok määrä uhrattaviksi rokottamattomuuden auvoiselle alttarille, mutta eipä tullut siihen vastausta.

Vierailija
14/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa ymmärrän, ettei ota rokotusta harvinaisiin ja epätodennäköisiin tauteihin, joita ei voi saada rokotetuilta.

Mutta jatkakaa vaan iloisesti mullan syöntiä ja maassa möyrimistä ...

"Jäykkäkouristusbakteeri elää etenkin mullassa ja ihminen voi saada tartunnan multaisista haavoista tai likaisista esineistä"

Vierailija
15/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen vauvaa kuoli hinkuyskään. En lähtisi riskeeraamaan, kun epidemioita on yllättävän lähellä.

Vierailija
16/24 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin täällä joskus että miten monta hinkuyskään kuollutta vastasyntynyttä vuodessa on ok määrä uhrattaviksi rokottamattomuuden auvoiselle alttarille, mutta eipä tullut siihen vastausta.

rokotuksia välttelevän mielipide asiaan. Jos esim. hinkuyskärokotusten kattavuus laskee riittävästi, siitä seuraa hinkuyskäepidemioita ja vastasyntyneitä ja muitakin lapsia tulee kuolemaan. Tämä on fakta. Mikä on teidän mielestä hyväksyttävä kuolleiden määrä per vuosi, ennenkuin rokottaminen kannattaa mielestänne aloittaa uudelleen ja esim. itse voisitte siihen osallistua? Vai onko asia teille sikäli sama, että luotatte tuuriinne, jokainen pelaa omaan pussiinsa?

Toinen juttu on se, että jos rokottaminen suuressa mitassa lopetettaisiin, todennäköisyys sille että kuka tahansa perusterve vauva, lapsi (ja miksei aikuinenkin) voi olla parin viikon päästä kuollut, nousee huimasti. Nythän tilanne on se, että jos syntyy perusterve vauva, on melko epätodennäköistä se että vauva tuosta vaan millä hetkellä tahansa voi kuolla. Toki liikenneonnettomuuksia sattuu, mutta se on kuitenkin loppujen lopuksi melko harvinaista. Tarttuvien vaarallisten tautien leviämisen myötä äitien elämään tulisi ihan uusi jännitysmomentti. Olisiko se mielestänne sen arvoista?

Vierailija
17/24 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus veti koko kesän hiekkaa, kiviä ja multaa suuhunsa. Esikoinen pyöri koiran kanssa nurmikolla. Asumme Helsingissä, liikumme päivittäin busseilla ja metrolla emmekä todellakaan välttele mitään. Terveet elämäntavat, terveellinen ruoka ja tarpeeksi unta. Jos sairastutaan, niin sitten sairastetaan.

Mun silmin katsottuina rokotettujen lasten vanhemmat on olleet kyllä melkoisen paranoideja pöpöjen suhteen.

Vierailija
18/24 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/24 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa perheestämme asuu Yhdysvalloissa joten reissaamme sinne säännöllisesti. Aina Euroopan isojen kenttien kautta.

Vierailija
20/24 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla sellainen vastaus,mitä aloittaja haki.