Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan enää nykypäivänä luule, että seksiin tarvitaan välttämättä penis?

Vierailija
07.11.2012 |

Eihän?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää pitää kimppakivaa lesboporukassa ja nuoleskella pimppaa. Tai masturboi yksin kotono.

Se nyt ei kuitenkaan ole se ihan normaali seksuaalielämän tilanne.

Vaikka ihan kivaa sekin voi olla, mutta kuitenkin on jonkinlainen korvike varsinaiselle seksille.

Suosittelisin eheyttämiskurssia tai armeijaa, siellä se h*m*us hakataan tollasista ulos.

Vierailija
22/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää pitää kimppakivaa lesboporukassa ja nuoleskella pimppaa. Tai masturboi yksin kotono.

Se nyt ei kuitenkaan ole se ihan normaali seksuaalielämän tilanne.

Vaikka ihan kivaa sekin voi olla, mutta kuitenkin on jonkinlainen korvike varsinaiselle seksille.

Suosittelisin eheyttämiskurssia tai armeijaa, siellä se h*m*us hakataan tollasista ulos.

Suorastaan huvittavaa. Suututaan jos pippeliä ei palvota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeijassa ei kyllä "hakata homoutta ulos". Muutama kuukausi sitten Kainuun Prikaatissa joku alikessu oli näin sanonut, mutta joutui sanomisistaan vastuuseen. Esimiehet eivät tykänneet moisesta, ihan oikein.

Vierailija
24/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siihen tarvita kuin kaksi ihmistä jotka haluavat antaa toisilleen nautintoa. Ja matka on määränpäätä tärkeämpää. Iho on ihmisen tärkein seksuaalisuuden elin(aivojen lisäksi), jos pitäisi valita itsensä räpläämisen( en ymmärää mikä on se tarkoitus) ja peniksen välillä, penis veisi voiton. Ja ei kai kukaan enää nykypäivänä luule, että seksiin tarvitaan välttämättä orgasmi.

"Näytä minulle mies joka suostuu seksiin ilman orgasmia." Voin näytää heitä usempiakin. Oletatko kenties, että miehen orgasmi ja siemensyöksy ovat samoja asiaita. On myös miehiä, jotka saavat kyllä orgasmin, mutta ei siemensyöksyä.

Vierailija
25/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siihen tarvita kuin kaksi ihmistä jotka haluavat antaa toisilleen nautintoa. Ja matka on määränpäätä tärkeämpää. Iho on ihmisen tärkein seksuaalisuuden elin(aivojen lisäksi), jos pitäisi valita itsensä räpläämisen( en ymmärää mikä on se tarkoitus) ja peniksen välillä, penis veisi voiton. Ja ei kai kukaan enää nykypäivänä luule, että seksiin tarvitaan välttämättä orgasmi.

viimeksi toissapäivänä "antoi minulle".Hän on monesti sanonut että naisen nautinto on tärkeämpi kuin oma. 17

Mutta näytäppä minulle nainen, jolle miehen nautinto on tärkeäpi, kun oma. Tämä keskustelun perusteella hiljaista on.

Vierailija
26/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi toissapäivänä "antoi minulle".Hän on monesti sanonut että naisen nautinto on tärkeämpi kuin oma. 17

Mutta näytäppä minulle nainen, jolle miehen nautinto on tärkeäpi, kun oma. Tämä keskustelun perusteella hiljaista on.

Voin laueta vain katsomalla miehen naamaa, kun siltä tulee. Toisen nautinto on hyvin tärkeää. Mutta eihän tässä ollut kyse siitä vaan siitä, onko seksiä ilman penistä olemassa.

ap

Vierailija
27/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle miehen nautinto on kyllä yhtä tärkeää,

toisena päivänä voi olla tärkeämpikin.Kaikki päiväthän ei naisilla ole samanlaisia. Olisin antanut eilen miehelle suikkarit, ihan vain yksipuolisesti(teen niin aika usein) mutta tällä kertaa mies kieltäytyi.

Älkää tehkö asioista mustavalkoisia, ei se ihan niin mene että ei tai juu- kenelläkään.

Rakkaus ja toisesta välittäminen saa huolehtimaan myös toisen nautinnosta, rakkauden ja välittämisen myötä siitä tulee merkityksellistä, kuten omastakin nautinnosta tulee parempaa, kun nautinto on yhteinen.

Vierailija
28/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin homojen ja lesbojen seksi oikeen perustuu? Homojen on kuitenkin saatava tökittyä penistään emätintä vastaavaan aukkoon ja lesbojen on saatava emättimeen penistä muistuttavia kapineita.

Kun luulisi sen oikean emättimen tuntuvan homonkin munassa hyvältä ja luulisi lesbon nauttivan oikeasta peniksestä enemmän kuin kumimunasta.

Vierailija
29/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä ihan varmasti että tarvii. Vai tarkoittaako ap nyt vain naisia? Kyllä kahden ihmisen seksi on molempien tyydyttämistä ja siihen tarviin miehen pippelin, ei se muualtakaan tyydyty.

Masturbointi on masturbointia, ei se ole seksiä. Minä miellään seksiin kaksi ihmistä.

Vierailija
30/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin homojen ja lesbojen seksi oikeen perustuu? Homojen on kuitenkin saatava tökittyä penistään emätintä vastaavaan aukkoon ja lesbojen on saatava emättimeen penistä muistuttavia kapineita.

Kun luulisi sen oikean emättimen tuntuvan homonkin munassa hyvältä ja luulisi lesbon nauttivan oikeasta peniksestä enemmän kuin kumimunasta.

Kun ei munaa tahdo, niin miksi tahtoisi mulkun mallisen dildonkaan? Ja nainen ei muuten tarvitse aukkoonsa yhtään mitään saadakseen seksuaalisen tyydytyksen. Niin ja homomies löytää partneriltaan lukuisia "aukkoja" jotka ovat tyydyttäviä. Esim. nyrkki ja suu...

Vierailija
31/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä ihan varmasti että tarvii. Vai tarkoittaako ap nyt vain naisia? Kyllä kahden ihmisen seksi on molempien tyydyttämistä ja siihen tarviin miehen pippelin, ei se muualtakaan tyydyty.

Masturbointi on masturbointia, ei se ole seksiä. Minä miellään seksiin kaksi ihmistä.

Myös esim. lesboja ja sitä, että mies voi tyydyttää naisen myös ilman penistä. Niin kuin nainen voi tyydyttää naisen ilman vaginaa. Alkoi vain ärsyttää jossakin ketjussa se, miten penis- ja yhdyntäkeskeisesti seksistä puhuttiin. Taisi olla se lesboketju.

Vierailija
32/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedämme, että on myös niitä harmaita sävyjä. Oletan lukijan ihan itse oivaltavan, että asiat eivät ole mustavalkoisia, ettei niistä tarvitse erikseen mainita.

Juupas, eipäs helpottaa asioiden tuomista keskusteluun, kun on kuitenkin kyse ajanvietteenä käydystä keskustelusta, eikä niinkää informaatiosta.

Vierailija
33/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mies voi antaa suuseksiä. Tai mitä vain. Penis on naisen kannalta pikkujuttu... miehelle toki se tärkein.

Huvittaa se, että ihmiset ovat niin pippelikeskeisiä. =D

Suuseksi tuntuu hyvälle, mutta kyllä se penis hyvän seksin tae on. Suuseksi kiihottaa, penis vie panetuksen ja 1000 kertaistaa nautinnon.

Jos joku on eri mieltä vaihtakoon miestä, kuhan ei mun mieheen

Vierailija
34/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös esim. lesboja ja sitä, että mies voi tyydyttää naisen myös ilman penistä. Niin kuin nainen voi tyydyttää naisen ilman vaginaa. Alkoi vain ärsyttää jossakin ketjussa se, miten penis- ja yhdyntäkeskeisesti seksistä puhuttiin. Taisi olla se lesboketju.

kaikkia seksiäkteja niin pakko vastata, että tarvitaan siihen penis. Nainen voi tyydyttyä ilman sitä, muttei kyllä mies. Mä en vois tyydyttyä kyllä ilman munaa, jäis jotenkin vajaavainen olo :P

Vierailija
35/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia seksiäkteja niin pakko vastata, että tarvitaan siihen penis. Nainen voi tyydyttyä ilman sitä, muttei kyllä mies. Mä en vois tyydyttyä kyllä ilman munaa, jäis jotenkin vajaavainen olo :P

Vierailija
36/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuka määrittelee "oikean" seksin? Eiköhän jokainen määrittele sen ihan itse. Ja seksi ei ole vain hinkkaamista, aivot ovat tärkein seksielin.

Vierailija
37/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun aivot ei kiihotu muuten

Vierailija
38/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste.

Vierailija
39/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vähän avata ajatteluasi. Miksi ajattelet, että seksissä on aina oltava penis tai se ei ole seksiä?

Vierailija
40/41 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies tyydyttää minut sormilla ja ei saa itse orgasmia. Tai minä tyydytän mieheni imuttelemalla tai käsin ja en saa orgasmia. Kyse on siitä, että haluaa tehdä hyvää toiselle ja sitä voi tehdä ilman omaa "hyötymistä."

Meillä myös harrastetaan yhdyntää (mies pillussani) ja se on erittäin palkitsevaa.

Kaikki nuo em. toiminnot ovat seksiä ja mitään niistä en voisi laittaa paremmaksi toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi