Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset koko ajan, paino nousee, väsyttää ja heräilen

Vierailija
07.11.2012 |

öisin jatkuvasti, mikä mua vaivaa? Lääkäriin menen ensi viikolla, luulen että saan buranaa kuten aina ennenkin ;(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
2/9 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri on oikein valittu eli ei ole pelkkä terveyskeskuksen yleislääkäri vaan erikoislääkäri esim.gynekologi joka on vielä erikoistunut kuukautishäiriöihin ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

öisin jatkuvasti, mikä mua vaivaa? Lääkäriin menen ensi viikolla, luulen että saan buranaa kuten aina ennenkin ;(

sulle määrättäis tulehduskipulääkettä (Buranaa), jos sulla ei ole kipuja? Vai onko? :o

Vierailija
4/9 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne onkin muuttunut?

Vierailija
5/9 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino nousi sairastumisen aikaan eikä ole suostunut tippumaan vaikka mitä on yritetty.

t.ap

Vierailija
6/9 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle määrättäis tulehduskipulääkettä (Buranaa), jos sulla ei ole kipuja? Vai onko? :o

mulle sanottiin että olen vaan masentunut, vaikka en kyllä ole.

Vierailija
7/9 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime helmikuusta on kyllä jo aikaa! Mulla on kontrolli neljän kuukauden välein...Joka kerta arvot menneet huonompaan suuntaan, kun olen kokeissa käynyt ja taas rukataan annostusta.

Vierailija
8/9 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologi osaa kertoa tarkemmin, toivottavasti saat ajan erikoislääkärille. Tuollaiset oireet voivat johtua aika monesta syystä.

Esim. itselläni oli samanlaiset oireet ja vaivaa alettiin hoitaa keltarauhashormonilla, jota sain puolen vuoden kuurin. Vaiva ei ollut harvinainen, eikä vaarallinen, mutta vaati oikean hoidon. Lisäksi sain rautakuurin nostamaan huonoa hemoglobiinia.

Jokainen potilas täytyy toki tutkia henkilökohtaisesti. Voihan olla, että esim. perussairautesi vaikuttaa asiaan.

Vierailija
9/9 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voivat olla ihan pielessä. Oireet ainakin täsmää siihen että sulla on tyroksiinia liian vähän.