Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin PMS. Koko ajan mieli hiilareita ja väsy olo, janottaa ja toisaalta siivousinto päällä

Vierailija
01.12.2005 |

Joka ainut kuukausi. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastan oikeesti PMS-tautia.Ja tollasten takia jotka ruikuttaa jostain " hiilareista" pms-vaivoina,niin meitä oikeasti sairaita ei oteta todesta!

Tosi raivostuttavaa.Olen oikeasti 1,5 viikkoa ennen menkkoja ihan työkyvytön.Olen aina tosi masentunut,saan hillittomiä raivokohtauksia,itken.Siis noi Pms:n psyykkiset oireet on paljon paljon pahempia kuin joku makeanhimo.Tosin mullakin on rinnat kipeät,jää päätä särkee,väsyttää.Ei mitään syöpöttelyä vaan toisinpäin mulla on suorastaan pahoinvointia.

En usko AP että sinulla on oikeasti PMS.Sitä ei todellakaan ole kaikilla naisilla.Kysypä vaikka lääkäriltäsi.

T:oikeasti PMS eikä jaksa valittaa

Vierailija
2/5 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla logiikalla kaikki saisivat istua turpa kiinni kotona ja kärsiä, kun aina on joku, jolla menee huonommin, jota sattuu enemmän, jolla on rankempaa, ja joka silti " urheasti" on hissukseen eikä valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti kun ei tähän mitään lääkettä ole ollut.Tuo on tosi hyvä uutinen!:-)

Anteeksi vaan kun älähdin teille muille.Tässä on vaan niin monella lääkärillä jo rampattu ja kun tätä sairautta ei osata ottaa todesta.(varsinkaan mieslääkärit)Luulevat että no eikös sitä kaikilla naisilla vähän ole,kaikkihan siitä valittavat.Mulla se jo tosiaan haittaa normaalia elämää.

Vierailija
4/5 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieleni vaikka vaan vetää pelkkää pastaa taikka perunamuusia hiilarihimoon... Tosin tota siivoushimoa voisi olla tänään kyllä enemmänkin. Nännit kamalan kipeinä ja kaikki ärsyttää.

Vierailija
5/5 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin vaan, että tekee mieli makeaa/leipää tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme