Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka nopeesti hiivatulehduksen pitäisi hävitä?

Vierailija
07.11.2012 |

2 viikkoa sitten huomasin tulehduksen. Alkoi kutina ja tuli kokkareinen valkovuoto kuvioihin. Söin yhden fiflucanin ja laitoin bebanthenia. Kokkareinen vuoto hävisi. Sitten oli välissä kuukautiset. Olin muutaman päivän ilman mitään. Valkovuotoa on edelleen mutta vähän niukempaa. Eilen laiton illalla yhden canesten puikon ja samalla levitin canesten voidetta. Tänään kirvelee alapää edelleen ja punoittaa. Ei ole mitenkään järkytgävä polte, koska olen kuitenkin töissä käynyt mutta inhottava tunne alapäässä. Ei ole kutinaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

canestenia? Normaalisti hiivatulehdus kyllä hoituu sillä yhdell diflucanilla, kuukautiset eivät vaikuta hoitoon.

Itselläni näiden hiivahoitoon tarkoitettujen puikkojen käyttö johti vaginan ja vulvan kroonistuneeseen ärsytystilaan ja tulehdukseen, mun vulvan iho ja limakalvot eivät kestä niitä ollenkaan, tulee sitä punoitusta ja kirvelyä.

Jos hiivatulehduksesi ehti ärhäkkääksi niin kyllä niitä oireita voi olla useita päiviä jopa viikon ennenkuin ovat poissa. Jos eivät lähde niin viikon kuluttua uusi tabletti. Jos ei sillä lähde niin lääkäriin.

Mutta muista että tavallinen valkovuoto on normaalia,sitähän tulee kaikilla, kenellä enemmän kenellä vähemmän. Valkovuoto tulee siitä kun emätin puhdistaa itse itseään eli kyse on normaalista pintasolukon uusiutumisesta ja bakteerit sitten värjäävät solukon vaaleaksi ja muuttavat limamaiseksi.

Itselläni valkovuoto on aika runsasta, päivittäin eikä siihen mitkään kuurit auta.Minulla myös kyllä tulee herkästi hiivis, mutta yritän elintavoilla vaikuttaa siihenkin, eli vähemmän valkoisia jauhoja,sokeria ja en nyt käytä juurikaan alkoholia. Minulle gynen polilla hoitaja sanoi että siiderien juominen lisää hiivatulehduksia, samoin valkkarien. Lisäksi jotkut ovat sitä mieltä että maitohappobakteerien syönti auttaa. Yhdynnän jälkeen pitäisi emättimen ph saada nopeasti takaisin happamaksi koska siemennesteen ph on emäksinen. Yleensäkin hiiva ei tykkää olla happamassa.

Vierailija
2/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuullut että jollakin ei ole pelkkä diflucan auttanut. Ajattelin et hoito jäänyt kesken. Siksi olisi uusiutunut. Mulla ei yleensä ole moista valkovuotoa joka ihan valumalla valuu vessakäynnin yhteydessä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole kokkareista niin hiivaa ei enää ole.Oletko haistellut? Älä ainakaan enempää laita niitä puikkoja ettei enempäänsä ärsyynny. Katse viikon verran ja jos ei mene ohi niin sitten gynskalle joka ottaa näytteet.

t det samma

Vierailija
4/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se punoitus on limakalvolla Sisempien häpyhuulten sisäpuolella. Kohdunsuu ei oo arka. Ap

Vierailija
5/5 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bacteerivaginoosi se varmaankin on ja siihen auttaa oma antibiootti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän