Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan: tuoksumuistoja

Vierailija
06.11.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi mieleen lapsuuden ja rantasaunat

Vierailija
2/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulumuistoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se kun sain tietää olevani raskaana :)

Meillä ei oo niitä pitkään aikaan kun mulle tulee siitä hajusta päänsärkyä, mutta yhen kaverin vessaan mennessä muistuu aina mieleen se tunne.

Vierailija
4/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mieleen raskauspahoinvoinnin, aina tulee mieleen se aika kun ne ruuat aiheutti pahoinvointia.

Vierailija
5/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun juostiin lapsena heinäpellon ojanpohjaa pitkin joelle uimaan. Aaaah!

Vierailija
6/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienenä varsinainen takkutukka ja viikottainen hiustenpesu selvittelyineen oli kauheaa, vaikka äitini suoritti kampaamisen varoen, eikä koskaan ollut mikään hiustenrepijä - minulla on edelleenkin herkkä päänahka - en tykkää yhtään päänahan hieromisesta kampaajalla =) Any way - kun markkinoille tai ainakin meille saunaan, oisko ollu joskus 60-luvun lopulla tai ihan 70-luvun alussa, tuli Vita Plus-öljyhoitoaina, olivat lauantait pelastettuja =). Hoitoaineen jälkeen kampaaminen oli helppoa! Se hoitoaineen tuoksu on minusta maailman ihanin tuoksu! Minulla olikin lapsena jossakin vaiheessa ihan lyhyt poikatukka, kun se kampaaminen oli niin inhottavaa. Minun päällä ei muuten lapset leiki kampaamoleikkejä!

Vierailija
7/7 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden tuoksuja:

kasvihuone ja siellä tomaatit

Isän takki kun hän oli ollut metsätöissä, hien, moottorisahan ja tiuoreen puun yhdistelmä

Suon tuoksu

Joulusiivous, kun äiti siivosi katajavihdalla pirtin. Kataja tuoksuu niin hyvälle, aah!!!

Järkyttävän muiston sisältämiä tuoksuja:

Auswitzin museoalueen haju on sama kuin ratapölkyissä ja Lintsin puisessa vuoristoradassa....ehkä sen tekee just ne ratapölkyt tai jokin puunkäsittelyaine.

Synnytyksen eritteiden imelä tuoksu on myös syöpynyt mieleeni, lapsivesi ja veri varmaankin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi