Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on alkanut tupakoida uudestaan 10 vuoden jälkeen. Inhoan sitä. Saanko minä

Vierailija
05.11.2012 |

kieltää häntä nukkumasta makuuhuoneessa? Tupakan haju tarttuu hänestä tekstiileihin (mm. vaatehuone on yhteinen) ja mikä pahinta, uuteen monen tuhannen euron jenkkisänkyyn. Vihaan tupakan löyhkää. Saanko varjella kotia ja itseäni vai pitääkö minun antaa miehen tuhota tupakansavulla viihtyisä koti, erityisesti makuuhuone?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen on pelkästään sinun asuntosi, niin saat kieltää.

Vierailija
2/10 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten et voi kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siedä tupakanhajua? Entäs kun tämä on minunkin kotini? Eikö minulla ole kotonani oikeuksia?

-ap

Vierailija
4/10 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä muutan pois ja otan lapsen mukaan, jos en siedä tupakanhajua? Entäs kun tämä on minunkin kotini? Eikö minulla ole kotonani oikeuksia?

-ap

ainoa, minkä sä voit keskustelematta tehdä, niin on muuttaa (yksin) pois.

Vierailija
5/10 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta, voit aivan hyvin mennä vaikka seksilakkoon. Lempiköön sitä tupakkaa.

Vierailija
6/10 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo miehesi välittää enemään tupakasta kuin sinusta, voit aivan hyvin mennä vaikka seksilakkoon. Lempiköön sitä tupakkaa.

Vierailija
7/10 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupaa lopettaa joskus kohta, kun on parempi hetki. Eli yhtä tyhjän kanssa. Mua melkein itkettää mennä siihen deekuluolan hajuiseen makuuhuoneeseen. (Eikä mies edes polta sisällä.)

-ap

Vierailija
8/10 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen jättämistä. Olen yrittänyt elää parisuhteessa parinkin tupakoijan kanssa ja yksi suuri syy suhteen lopulliseen kaatumiseen oli juuri tuo tupakointi. En kestänyt sitä että toinen oli niin vahvasti addiktoitunut tupakkaan että se meni aina kaikessa edelle. Aina piti odottaa se pari minuuttia, ekaksi aina röökille ja sitten hommiin jne. hajusta ja rahanmenosta puhumattakaan.

Tupakointi on kyllä sietämätön ja itsekäs tapa jonka sulattaminen läheiseltä ihmiseltä on vaikeaa.

Oikein harmittaa ap:n puolesta tuo tilanne. Minusta sinun ei tarvitse elää tupakanhajussa. Jos mies ei järkevästä keskustelusta huolimatta suostu edes rajoittamaan tupakointiaan pois muun perheen vaikutuspiiristä, jää kai ero ainoaksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
9/10 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä otit tupakoitsijan, joten siedä sitä.

Vierailija
10/10 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä keskusteltu. Mies lupaa lopettaa joskus kohta, kun on parempi hetki. Eli yhtä tyhjän kanssa. Mua melkein itkettää mennä siihen deekuluolan hajuiseen makuuhuoneeseen. (Eikä mies edes polta sisällä.)

-ap

Kerää sä kamasi ja nuku muualla. Katso, miten miehes siihen suhtautuu.