Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä appivanhempien kanssa jotka vihaavat minua poliittisten mieliåiteiteni vuoksi?

Vierailija
05.11.2012 |

Olen itse keskiluokkaisesta perheestä lähtöisin, sain porvarillisen kasvatuksen joskin ei minust mitään poroporvaria kasvatettu vaan ihan pikkusellaista, eli olen aika liberali ja avaramielinen.

Meinin naimisiin aika köyhästä kodista olevan tytön kanssa aikoinaan ja viime aikoina on alkanut risoa se että joka kerta kun käymme appivanhemimpieni luona kylässä tai he käyvät meillä, he ovat alkaneet haukkua porvareita ja muistutta miten köyhää heillä itsellään oli nuoruudessaan ja että Katainen ja EU on perseestä jne. Myös jos oma äitini on mukana.

Se sellaine herraviha oikein kumpuaa ja mun pitäisi niinkuin pyytää anteeksi tai tunnustaa olevani jotenkin tyhmä tai jotain sellaista jos olen kouluja käyneenä ihmisenä äänestänyt Kokkareita, RKP:tä tai Vihreitä.

Mitä voisin tehdä että saisin tuon naljailun loppumaan? Voisinko edes sanoa että jos ovat meillä kylässä että turpa tukkoon?

Kyllä minä pystyn muista asiosta keskustelemaan heidän kanssaan mutta politiikasta en. Eikä se onnistu vaikka kuinka väännän rautalangasta että EU;hun jäseneksi liittymien oli työllisyytemme kannalta paras mahdollinen ratkaisu.

Vaimoni ei uskalla pistää omille vanhemmilleen hanttiin vaan nöykyttää heidän mielipiteilleen, toisalta kun hänellä oli lapsuudessaan vähän köyhänlaista niin en viitsi hänelle olla pahansuopea mutta emme me kotona kahdestaan ollessamem politiikasta puhukaan. On mahdollista että hän äänestää vasemmistoliittoakin mmutta ei hän sillä hehkuttele eikä vaadi porvareita syytetyn penkille mistän syystä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Ap?

Vierailija
2/3 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista paskaa usko kuin Käteisen ja kumppanien aivopesemät vajakit. Ei siinä paljoa työllisyys auta, kun verovarat valuvat paskasti raha-asiansa hoitaneiden taskuun. Ja se on vain yksi esimerkki.

Kyllä minä pystyn muista asiosta keskustelemaan heidän kanssaan mutta politiikasta en. Eikä se onnistu vaikka kuinka väännän rautalangasta että EU;hun jäseneksi liittymien oli työllisyytemme kannalta paras mahdollinen ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mittarit osoittavat, että Suomen olisi parempi ilman eu:ta. Suomen luonnonvarat henkeä kohti ovat todella suuret, joten pärjättäisiin niillä paremmin, kuin hyvin. Nyt ulkomaalaiset firmat pumppaa suomen tyhjäksi mineraaleista ja pohjavesi esiintymistä.

Palkaksi Suomi tästä ryöstöstä saa muutamille poliitikoille ulkomaanmatkoja samba-karnevaaleille yms.