Onko aikuisen noloa tilata ruokajuomaksi limsaa?
Onko aikuisen noloa tilata ravintolassa ruokajuomaksi limsaa? Mitä absolutistit yleensä tilaavat? Muuta kuin vettä?
Kommentit (4)
Mutta nykyään olen fiksumpi (raittiimpi) itse ja enää ei tunnu nololta :) Eli tilaa mistä itse pidät, se joka kuummastelee limun tilausta on itse nolo, ei tilaaja!
En todellakaan ole absolutisti, mutta en halua juoda ruoan kanssa alkoholia vaan nimenomaan maitoa. Se on hyvää se. Sitten ruokailun jälkeen vaihtuu juoma, jos on sellaisesta tilanteesta kyse.
että nolompia juomantilaajia ovat ne, jotka tilaavat mukatietävinä pullon viiniä ja väittävät sisällön olevan pilaantunutta, vaikka ei olisikaan :D Pari kertaa kyseinen asia tapahtunut omalle kohdalleni. Tiedän tasan tarkkaan, millaiselta korkkivikainen viini tuoksuu ja maistuu. No ekalla kerralla vaihdoin viinin, kun en viitsinyt nolata miestä treffeillä (kyseessä ei siis ollut korkkivikaa ja viini meni sitten lasimyyntikiertoon). Toisella kerralla totesin vain rauhallisesti, että viinissä on mahdotonta olla korkkivikaa, kun kyseessä oli kierrekorkki. Silloin oli isolla seurueella kovinkin hauskaa miehen kustannuksella :D
Usein varsinkin lapsiperheissä aikuisetkin tilaavat kolaa tai muuta limsaa, enkä koe asiaa mitenkään oudoksi. Joskus positiivinen yllätys on tosiaan se maito ja minunkin mielestä kyseinen juoma on erinomainen ruokailuun :)
Itse tilaan kaikkea alkoholista maitoon ravintolassa riippuen omista fiiliksistäni. Miksi kummassa tilaisin viiniä pihvin seuraksi, jos koen että tuoppi colaa olisi siinä tilanteessa vallan mainio :O Eikä kukaan ole koskaan katsonut tilauksiani kieroon, tai en ainakaan ole huomannut moista ;)
joudun toteamaan, että elämä on todella helppoa, kun ei välitä muiden mielipiteistä. Otan mehua juhlissa jos haluan. Juon vettä tai maitoa tai limua ravintolassa, jos mieli tekee.
Saattepahan taas kauhistella ja juoruta keskenänne, kuinka NOLO olen :)