Autosi rekisterinumero?
Mikä on autosi rekisterinumero, entä puolisosi auton rekisterinumero?
Kommentit (16)
... Niin saatamme sitten kertoa omamme.
Se kertoo ensin, joka alaoittaa..
kovin moni paljastaa, numero on 945 kirjaimia en sano
Mitä väliä sillä on jos sen kertoo täällä? Otsikossa on minun, ja tässä on mieheni: KLJ-24
Varmaan hirveä ryntäys palstalle kertomaan....typerää
melkein sama jos kirjoittaisi tähän oman sotunsa.
Rekisterinumerolla saa, auton omistajan nimen, haltijan nimen, vakuutustiedot, mahdollisen rahoitusyhtiön, haltijan/omistajan osoitteen, autoveron maksutiedot, katsastustiedot...
Aika tyhmä pyyntö siis!
ja jos ne on jonkun naapurin syyllistyit rikokseen.
melkein sama jos kirjoittaisi tähän oman sotunsa. Rekisterinumerolla saa, auton omistajan nimen, haltijan nimen, vakuutustiedot, mahdollisen rahoitusyhtiön, haltijan/omistajan osoitteen, autoveron maksutiedot, katsastustiedot... Aika tyhmä pyyntö siis!
Ei se kyllä nyt ihan sama asia ole kuin sotun antaminen. Sotulla sentään voi tehdä jotain, rekkarilla saa vain selville nuo tiedot jotka mainitsitkin, ja nehän voi kuka tahansa ottaakin vaikka naapurin rekkarin avulla. Eivät ole siis mitenkään salaista, hyödynnettävää tietoa.
Mihin rikokseen? Hahahhhahahahhaahh :)
Tai voinhan minä sattum-- eikun ihan aitoja rekkareitakin laittaa tähän:
KHJ-648
BAU-342
PKJ-114
Aihetta sivuten, tässä pieni matikantehtävä palstan vähemmän koulutetuille kullannupuille. Kuinka monta eri rekisterinumeroa voidaan tehdä suomalaisista aakkosista ja numeroista, jos oletetaan että kaikki suomenkielen aakkoset ovat käytössä? Osaisitko laskea? Jääkö huono omatunto jos et osaa?
Mihin rikokseen? Hahahhhahahahhaahh :)
voi tehdä nettikeskusteluun perusteettomasti joutuneesta rekisteritunnuksestaan rikosilmoituksen ja tutkintapyynnön.
Täällä ihmisiltä unohtuu aika usein netinkäytön hyvät tavat ja mokaillaan yleisesti jopa rangaistusten rajoilla. Säälittävää käytöstä! Teinimeininki.
Monelle nuorelle on tullut yllätyksenä kun netissä herjauksesta on tullut syyte.
Ihme hölmöt. Rekisterinumero ei ole henkilötieto! Rekisterinumeroita näkyy satoja tuolla kun kävelee, ne eivät ole mitenkään salaisia, ja niitä saa esimerkiksi valokuvata ulkona mielin määrin jos haluaa.
tai yllyttää ketään muutakaan tunkemaan, etenkään ei ainakaan kenenkään muun kuin omansa. Ihme persevittupäitä täällä taas halloweenin hengessä riehumassa.
Sieltä löytyy netissä täytettävä lomake, jossa asian voi hoitaa kätevästi. Sen jälkeen kaikenlaiset kansalaispoliisit voivat ihan rauhassa lähetellä tekstiviestikyselyitä ja tietoa ei löydy.Itselläni oli kyseinen tietojen luovutuskielto.
Tai voinhan minä sattum-- eikun ihan aitoja rekkareitakin laittaa tähän:
KHJ-648
BAU-342
PKJ-114Aihetta sivuten, tässä pieni matikantehtävä palstan vähemmän koulutetuille kullannupuille. Kuinka monta eri rekisterinumeroa voidaan tehdä suomalaisista aakkosista ja numeroista, jos oletetaan että kaikki suomenkielen aakkoset ovat käytössä? Osaisitko laskea? Jääkö huono omatunto jos et osaa?
Voi ei! KHJ-648 on autoni rekkari! Kenet minä voin haastaa oikeuteen ja minkälaisista korvaussummista puhutaan? Vai pitäisikö minun vaatia suurta linnatuomiota?
ihan kun kukaan sitä sulle kertois :'D