Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan pikkujoulut

Vierailija
03.11.2012 |

olis edessä. Eli kuppikunnat loistaa,itkua, naurua, känniörvellystö tiedossa. Mä otan edellisvuosien tapaan muutaman zidukan ja joraan pirusti. Siinä se, ei o tapana vetää övereitä. voivoi, emmä kestä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ottaa vaan muutama, huoh... Taas tuli otettua liikaa ja häpäistyä itsensä. Koskahan sitä ihminen oppii kohtuuteen.

Vierailija
2/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveet ihmiset oppivat jo nuorina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ottaa vaan muutama, huoh... Taas tuli otettua liikaa ja häpäistyä itsensä. Koskahan sitä ihminen oppii kohtuuteen.

Asian tekee pahemmaksi se, että tiimissämme olen ainoa joka edes ottaa, muut olivat autolla ja selvinpäin. On niiden varmasti kiva ollut kuunnella mun kännijuttuja.

Siis en varsinaisesti edes mokaillut mitään ihmeellistä, ja normipikkujouluissa joissa muutkin on maistissa, en häpeäisi yhtään hieman puheliasta käytöstäni, mutta kun tosiaan muut oli selviä niin hävettää...

Vierailija
4/4 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitän sosiaalista osallistumalla. käytännössä menen paikalle, laitan jotain juhlavaa ylle (esim korvikset, kauniin laukun ja jonkun mekon, kaivan vaatevarastoista), puhun jotain säästä, odottelen että homma alkaa ja syön vatsani täyteen. sitten menen kotiin nauttimaan vapaa-ajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi