Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintalíiveistä kokoasiaa...

Vierailija
02.11.2012 |

Tulipa tuosta Pipsa-ketjusta mieleen, uskallatteko ostaa rintsikat ihan koon ja merkin perusteella kokeilematta? Tiedän, että jotkut tekevät niin, mutta sopivatko ne mielestänne sitten kanssa?

Itse kokeilen nykyään lähes aina, enkä uskalla luottaa että koko (niin kuppi kuin ympäryskään) pitäisi paikkaansa, koska jopa saman merkin sisällä samassa koossa voi ympärysmitta vaihdella jopa muutaman sentin. (Olen joskus raivoissani mitannut, kun on tullut tehtyä vikaostos.) Multa löytyykin sitten montaa eri kokoa.

Ja vielä: onko teillä Change-ketjun rintsikoita? Onko ne mitoitettu kupiltaan jotenkin ihan järkyttävän pieniksi? Muissa merkeissä mulla yleisimmin C-kuppi, mutta Change-rintsikoissa joka DD...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sen perusteella minkä kokoisilta näyttävät, tunnistan kyllä sopivankokoiset ja malliset. En ole tainnut koskaan kovin sopimattomia ostaa.

Change-ketjulla tosiaan on ihan oma mitoituksensa. Mä käytän muuten D-kuppia mutta Changen D näyttää niin pieneltä että sinne menisi korkeintaan puolet mun maitorauhasista sisään niihin kuppeihin.

Vierailija
2/2 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietynmallisia. Heillä yleensä kuosit ja kankaat vaihtelevat, mutta perusmallit ja mitoitukset ovat aika pysyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan