Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Torstaita KOLIBRIT*

01.12.2005 |

Niin siinä sitten kävi että hätähousuna menin ja testasin kp 25/28-32 sillä acon 10:llä. En edes aamupissasta vaan aamupäivästä tosin edellisestä vessassa käynnistä oli kulunut useampi tunti. No vähän on lyöty olo nimittäin oli aivan selvä nega. Ja niin selvät kuin oireet onkin, rinnat on tosi kipeät, väsymys valtavaa ja etovaa oloakin ajoittain. Kai se on uskottava että mielikuvitus on asialla tai jotain...

Miten muiden loppuviikko?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tip1 Mä aion tehdä tänään saman virheen eli testata. Mulla kp27/26-30 ja oireitahan on tietty vaikka muille jakaa.. Väsyttää, päätä särkee, huimaa, rintoja aristaa ja koko ajan on kamala jano. Vatsassa juilii tuttuun tyyliin, mutta testaan silti, niin eipähän tarvii koko ajan miettiä asiaa. Olin mukamas henkisesti valmistautunut siihen ettei tärppää pitkään aikaan ja pystyn olemaan testaamatta kunnes täti on toodella myöhässä, mutta näin vaan taas käy.

Mies tuo testin tullessaan ja siihen asti yritän olla pissaamatta että saan kunnon tuloksen. Tätikin voi kyllä jo sitä ennen yllättää..

Vierailija
2/8 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en vielä testaa. Vaikka testi kovasti polttelee kaapissa ja periaatteessa mahdollinen plussa voisi hyvinkin näkyä jo. Nyt vaikka saitkin negan, voi olla, että silti olet raskaana. Ja sitähän me toivomme!!

söder, yritä malttaa edes aamuun...

mulla itellä nyt kp 27/24-32 ja oireenpoikasiakin tuntuis olevan. Menkkakipuja taasen ei ole. Yritän silti malttaa. Maanantaina olis kp 31 ja miehen synttärit. Mikä olisi mukavampi lahja, kuin plussa!

Mulla edellisessä raskaudessa näky haamu kp 32...

Kalkkis B

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tip, söder ja bubless; koittakaa jaksaa odottaa vähän... niin sitten voi niitä plussia sadella teille. Minä täältä lähetän plussia sinne päin+++++

ite olen testannut molempien kanssa ajoissa mutta plussat on tullut, kun mulla nuo hormooni tasot on niin korkeat.

minä täällä yritän hoitaa vauvakuumettani tuolla koiranpennulla joka mulla on... mutta kun ei se ole sama asia. :(

no joo mutta menee se aika näinkin.

jään odottelemaan muiden plussa uutisia!!!

Vierailija
4/8 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Tämähän on ilmeisesti nyt sitten se pino, jossa kuumeillaan kolmannesta... Mulla kun oli porukan nimi hiukan hukassa, kun se oli tuossa keväämmällä kai koto tms., sen jälkeen en olekaan hetkeen lueskellut juttuja.

No juu, siis minä, rouvashenkilö vm.77, lapset 3/01 ja 07/02. Tampereella asutaan. Ehkäisy jätettiin pois 11/05, joten ekoja luomumenkkoja odotellessa... Ollaan ajateltu ruveta kunnolla yritteleen kevätpuolella -06, ellen sitten malta vielä venyttää jopa vuodella... Täytyy katsoa miten elämä tästä muotoutuu, kun opinnot on vasta aluillaan.

Kuitenkin ehkä olis hyvä venyttää sitä tuonne 2008 vuoden puolelle, mutta kun sain vihdoinkin kahden vuoden jälkeen miehen pään käännettyä, niin... annetaanko palaa vaan ;)?!

Vierailija
5/8 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä puhdas negahan sieltä paukahti. Plääh, enää kolme kuukautta armonaikaa ja sit pitää ottaa järeämmät aseet käyttöön clomien tilalle. julkisella puolella on armottoman pitkät jonot, mut ehkä se on ihan hyvä pitää vähän taukoa näissäkin puuhissa. Onneksi on joulu tulossa niin saa muuta mietitävää.

Toivottavasti teillä muilla on parempi tuuri, mut älkää nyt ihan kaikki plussatko et mullekin jää tänne seuraa!

Vierailija
6/8 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä minä testasin eilen kp 28/19-28 aivan haamuista haamuimman, ja tänään aamupissasta seuraavasta aconin 10:llä selvän vaalean plussan!!!

Eli näin onnellisesti päättyi tämä outojen tulosten summa: viikko sitten +, sen jälkeen 3 negaa, haamu ja plussa!

Varasin jo ajan omalle gynelle joten 13.12. tiedetään asuuko tuolla todella ketään. Oireita on edelleen ja voimistuneet, etomista, välillä pahoinvoinnin aaltoja ja väsyttää. Välillä tosin menkkamaiset viillot myös kohtuun, että pelottaa myös aika lahjakkaasti.

Ollaan anoppilassa viikonlopun yli, en päse paljon linjoille (ja yritän salata tätä plussaa mahd pitkään..) niin toivotan ISOJA PLUSSATUULIA MUILLE KOLIBREILLE.

Jos hyvin menee, meillä on heinä elokuun vaihteessa kolmas käärö kainalossa! Niisk!

Vierailija
7/8 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yritin tiistaina kirjotella, mutta meille sattukin seuraavaa: Tietsikasta lähti virrat osa lampuista ei suostunut syttyyn ja loput sitten välkytteli. Se siitä sitten, ei muuta kuin pehkuihin. Ilmeisesti sähkölangalle olikaatunut puu ja meiltä oli mennyt yksivaihe.

Töissä ja kotona on ollut niin penteleen kiire, ettei kunnolla kissaa ole kerennyt sanoo. Jakiire jatkuu, meillä on yks projekti joka pitäis saada valmiiksi jouluun mennessä. Ja kuten arvata saattaa mitä lähemmäks määräaika tulee sitä enemmän pitää puskee töitä. Mulla on järetön stressi päällä. Tänäänkin oli tooodella tärkee palaveri, ja kuinkas ollakkaan heräsin yöllä puol yhen aikoihin ja valvoin tonne kolmeen. Pinnaa meinaa kiristää lyhyvien unien jälkeen. No, jahka tästä pääsen niin meen suoraan pehkuihin.

Eilen sitten otettiin kierukka pois ja arvatkaa mitä. Mua rupes aivan sikana pelottaan. Oliko oikee atkasu? Onnistuuko? Mitä sukulaisetki sanoo? ..... tiedän, tiedän turhia pelkoja....mutta minkäs omille ajatuksilleen mahtaa...

Ai niin se gynis, jonka luona kävin ekaa kertaa, oi hyvä. Oon melko vähän aikaa asunut kymenlaaksossa ja viimeksi kun kävin niin pyysin naista. Tää nainen osottautu aivan höperöksi joten en halunnut hänelle enään toista kertaa. Täytyy sanoo, että yhtä mun kokemus gyniksista on se että yleensä mehet on parempia. Millasia kokemuksia teillä on?

Vierailija
8/8 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kierukattoman kierron 19. päivä menossa. Ovulaatio taisi olla tiistaina. Vatsaa vihloi ainakin niin että. Tollaista se taisi olla aikaisemminkin, jos oikein muistan. Touhailtu on miehen kanssa niin, että periaattessa pitäisi olla mahkuja. Tässä nyt sitten vaan odotellaan vielä puolitoista viikkoja ja aletaan sitten katselemaan ja testailemaan. Testejä on jo kaapissa kolmisen kappaletta. Tilasin netistä valmiiksi, olivat kyllä ulkoiselta olemukseltaan aika " raakaversioita" , mutta toimivat varmaan kuitenkin ihan hyvin.