Mikä mua vaivaa? Paino ei tipu ruokavaliosta ja liikunnan lisäämisestä
huolimatta, menkat ovat kahden viikon välein ja kestävät 2 viikkoa, hiivatulehdus iskee koko ajan jne? Apua, onko mulla joku hormonitoiminta sekaisin?? Kilpirauhasen vajaatoiminta on, mutta lääkitys ok.
Kommentit (10)
ajan työterveyslääkärille. Ei tää normaalia ole. Ajattelin vaan, että oisko täällä jollain ollut smaoja juttuja.
t.ap
koska lihas kerää nestettä. Hiivatulehduksesta en tiedä muuta kuin että syötkö liikaa hiilaria/sokeria?
Ei ole normaalia että menkat tulevat kahden viikon välein. Hormonihäiriöt voivat myös vaikeuttaa painonpudotusta. Hyvä että varasit ajan lääkärille.
Vaihdevuodet alkamassa ?
Kuinka kauan olet laihduttanut ? Jos alle 3kk, ota rauhallisesti, kyllä se siitä lähtee. Jatka liikkumsita, sokeri pois.
syön max 2 palaa viikossa, kaikki pastat ym. ovat tummia ja muutenkin yritän hiilareita vältellä. Olen heinäkuun alusta saakka liikkunut ja pitänyt ruokavaliota ja ei vaan paino tipu.
rahkaa ja marjoja
Lounaaksi on salattia ilman kastikkeita, seassa jotain proteiinia, esim. katkarapuja
Kotona lämmin ruoka, eilen oli lohta ja muusia ja keitettyjä porkkanoita, otin muusia max. 1 desin, porkkanoita 3 ja palasen lohta. lasi maitoa
illalla treenin päälle söin kahden munan munakkaan
Hyvä että oot menossa lääkäriin...
tuli vaan mieleen että syötkö hyviä rasvoja tarpeeksi n. 40 g ja miten vitamiinit ym.?
ehkä voisit hiukan lisätäkin hiilaria, siis hidasta, ja yhden välipalan
Hyvä että oot menossa lääkäriin... tuli vaan mieleen että syötkö hyviä rasvoja tarpeeksi n. 40 g ja miten vitamiinit ym.? ehkä voisit hiukan lisätäkin hiilaria, siis hidasta, ja yhden välipalan
ihmetyttää, että pyhällä hengelläkö pitäisi elää.. Otan d-vitamiinia, C-vitamiinia ym. useasti purkista, mutta yritän syödä kasviksia niin, että niistä saisi vitskuja. Olin vasta viikon kipeänä ja paino nousi sinä aikana 1.5kg. Eli heti kun lopetan liikunnan niin pullahdan kuin porsas, vaikka olisikin pelkkää nestettä. EI ihan normaalia minusta..
kuin av-palsta. Mutta joo, et sä ainakaan puhtaasti terve ole.