Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärireissu meni ihan pieleen!

Vierailija
31.10.2012 |

Olin yksityisellä lääkäriasemalla kroonisesta vaivastani, kun mielummin käyn spesialistilla kuin tk-lääkärillä konrolleissa.

Odotin odotustilassa, jonka vierssä on henkilökunnan vessa. Kuulin vessasta yökkimistä ja oksennusääniä. Hetken päästä sieltä järkytyksekseni tuli ulos nuorehko naislääkäri, joka sitten kohta pyysi minut vastaanotolleen!

En muista mitään käynnistä enkä mitä lääkäri puhui, kun mietin koko ajan että hyi, tuo oksensi, miksi, onko se sairas? Bulimia? Syöpä? Ihan normaalivartaloinen, ei hoikka muttei mikään lihavakaan. Meinasi paniikki tulla ja halusin pois. Miten sellainen oksentaja voi jutella mulle terveellisen ruokavalion merkityksestä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kauhean vaikeat kuukautiskuvut.

Vierailija
2/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin joutunut käymään yökkimässä potilaiden välillä raskaana ollessa useinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsii raskauspahoinvoinnista.

Vierailija
4/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liikkeellä btw. Tosin siinä tapauksessa olis lääkärin varmaan pitäny lähtee kotiin.

Vähän kaukaa haettu tuo syöpä.

Vierailija
5/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bulimikko kyllä ei mene mihinkään odotushuoneen viereiseen vessaan oksentamaan äänekkäästi. Ja jos lääkärillä olisi ollut tarttuva mahatauti tai vastaava, niin ei hän töissä olisi varmasti ollut. Tod.näk siis oli raskaana ja kärsii voimakkaasta raskauspahoinvoinnista. Noin minä toimin töissä ja raskaana ollessani, että välillä kävin vessassa oksella...ja sitte jatkoin töitä...

Vierailija
6/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oksensin töissä hyvin monta kertaa ollessani raskaana. Myös kesken potilaan tutkimisen (poistuin siis paikalta).

U know, lääkäritkin ovat ihmisiä?

Vierailija
7/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana ollessa ole yleensä aamupahoinvointia? Tämä oli myöhään iltapäivällä... Joka tapauksessa, kammoan oksentamista tosi paljon enkä voinut yhtään keskittyä kun mietin että hän oli oksentanut. Hyi!

ap

Vierailija
8/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana ollessa ole yleensä aamupahoinvointia? Tämä oli myöhään iltapäivällä... Joka tapauksessa, kammoan oksentamista tosi paljon enkä voinut yhtään keskittyä kun mietin että hän oli oksentanut. Hyi!

ap

Vierailija
9/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimuotoinen syömishäiriö sillä on. Bulimiaaja oksentelua, anoreksiaa ja pakonomaista urheilua.

Vierailija
10/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei itseasiassa ollut pahoinvointia lainkaan, satuin vain oksentamaan aina, kun näin jotain ällöttävää. Ja sitä ällöttäväähän näissä töissä kyllä riittää.

Ehkä kannattaa päästä nyt vain yli tuosta? Ihan älytön juttu.

Vierailija
11/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet aika herkkä jos tuo sun lääkärireissuun vaikuttaa. mutta mene seuraavan kerran jollekin muulle lääkärille.

Vierailija
12/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksityisellä lääkäriasemalla kroonisesta vaivastani, kun mielummin käyn spesialistilla kuin tk-lääkärillä konrolleissa. Odotin odotustilassa, jonka vierssä on henkilökunnan vessa. Kuulin vessasta yökkimistä ja oksennusääniä. Hetken päästä sieltä järkytyksekseni tuli ulos nuorehko naislääkäri, joka sitten kohta pyysi minut vastaanotolleen! En muista mitään käynnistä enkä mitä lääkäri puhui, kun mietin koko ajan että hyi, tuo oksensi, miksi, onko se sairas? Bulimia? Syöpä? Ihan normaalivartaloinen, ei hoikka muttei mikään lihavakaan. Meinasi paniikki tulla ja halusin pois. Miten sellainen oksentaja voi jutella mulle terveellisen ruokavalion merkityksestä?

Miten olisi kaynyt jos olisit nahnyt verisen auto-onnettomuuden?

Jarkytyit kun vessasta tuli nuori nainen? Ei ole elamasi helppoa.

Vierailija
13/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallistun raskauspahonvoinnille. Mulla kesti pahoinvointi aina aamusta iltaan. Iltapäivisin yleensä oksensin ensimmäisenä kun töistä menin kotiin. Väsymys pahentaa huonoa oloa. Sairaana ollessa ei lääkärit voi tehdä töitä.

Vierailija
14/14 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on raskauksien aikana alkanut pahoinvointi hyvin varhaisessa vaiheessa ja jatkunut piiitkään... Ja karmein olo ajoittui yleensä aina iltapäivään/iltaan..Aamut meni ihan ok.