Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Romahdan

Vierailija
29.10.2012 |

Mieheni sanoi "en rakasta sinua". Kymmenen yhdessäolovuoden jälkeen, seitsemän avioliittovuoden jälkeen, olen ihan palasina. Sitten hän tiskasi ja laittoi ruuat ja pyykit. Musta ei ole koskaan tuntunut näin hirveältä, tätä on edeltänyt kuukausien vetäytyminen. Sanoi masennukseksi.

Meillä on 5-vuotias lapsi, olen hänen puolestaan itkenyt kahden vuoden kiintiön. Tuntuu siltä etten jaksa enää, miten näistä selvitään? Haluaisin vain huutaa, voin fyysisesti pahoin ja rintaan painaa. Miten tästä selviää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy sieltä apua. Osaavat ainakin neuvoa, mistä muualta voisit hakea apua. Voimia!

Vierailija
2/5 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan mies ei sanonut ettei rakasta lasta joten älä hänen puolestaan itke.

Jos mies teki vielä kotityötkin niin ei hän lastaan hylkää,sinut vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoi minkunkin mieheni viime perjantaina. siitä lähtien olen vain itkenyt.mitään,ei niin mitään vastausta en ole saanut! ainoastaan en tiedä.

ollaan oltu yhdessä 9 vuotta ja 6 vuotta naimisissa. lapsia 4. oon jo kertaalleni eronnut,en kestä enää toista eroa! vaikka kuulemma erota ei tahdo.

Vierailija
4/5 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään maailmanloppu, jos mies ei koko ajan rakasta!

Vierailija
5/5 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään maailmanloppu, jos mies ei koko ajan rakasta!

miten sitten pitäs suhtautua,kun mies sanoo ettei rakasta mua romanttisessa mielessa,vaan kuten ihmistä? MITEN sen romanttisen rakkauden sitten sais henkii?