Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kieltäytynyt osallsitumasta tänä vuonna 8 häihin ja ajattelin, että olen turvassa

Vierailija
29.10.2012 |

mutta ei! Joku lähetti kutsun häihin, jotka pidetään pikkujouluaikaan. Herramun jee. Minä kun kuvittelin jo olevani turvassa tältä vuodelta.

Ne on läheisen häät, joten kai se farssi on käytävä katsomassa!

Puuh!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin norsunaama koko illan ja pilaat fiiliksen!

Vierailija
2/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen ikäinen, että kaikki ovat jo menneet naimisiin ja ehtineet erotakin. Menisin kyllä tosi mielelläni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takakireä morsian, joka itkee kun teemavärit eivät toteutuneetkaan kukkakimpuissa niin kuin piti, tilaisuudesta täysin vieraantunut sulho, kolhot tuppisuiset sukulaiset,joilla parhaimmillaan selvittämättömiä ristiriitoja, tylsää ohjelmaa, noloja puheita, huonoa musiikkia, hidas tarjoilu, kylmää ruokaa, huonoa seuraa, myötähäpeää herättäviä leikkejä ja piiiiitkäveteinen ilta, jolloin oikeastaan kaipaa vaan kotiin lasten kanssa.

Vierailija
4/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niissä on kivaa! Hienoja musiikkiesityksiä, tanssia, notkuvia pöytiä, äärettömän kauniiksi laitettu morsian, komeaakin komeampi sulhanen ja kaunii tavat. Juhlavaa, ihanaa!

Vierailija
5/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava idea. Kauheesti kimallusta päälle, lyhyt hame, tajuton määrä viinaa ja sitten kaikki kourimaan avioliiton ulkopuolelta. Kuinka mahtava idea! Sääli, että olen jo naimisissa. Järjestäisin muuten.

Siksi, että häät on usein todella hidasta kidutusta ja tylsiä kuin fan. Ensin odotellaan alkudrinkkejä, sitten odotellaan puheita ja sitten odotellaan ruokaa ja häävalssia ja lopulta odotellaan taksia.

Vierailija
6/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma toimii, kun kaasot ja bestman apulaisineen vetävät seremoniaa kunnolla ja juhliin on voitu laittaa rahaa.

Vierailija
7/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät hyvät tai huonot on toisten mielestä lähtökohtaisesti jo hemmetin tylsä ajatus?

Minusta ne on yleensä keinotekoisia, korneja ja tylsiä juhlia, joissa pitää seurustella tylsien ihmisten kanssa, enkä ole yhtään romantikko.

Olen hyvin sosiaalinen ja tykkään ihmisistä ja juhlista, ei kai minua muuten koko ajan häihin kutsuttaisikaan, mutta että ne on pitkäpiimäistä puuhaa! Ja yleensä vielä kauhean noloja tilaisuuksia kaikkine väkerryksineen ja äherryksineen.

Kesällä olisi ollut 6 häät, mutta me emme lähtenee yksienkään takia mökiltä minnekään juhlimaan.

ap

Vierailija
8/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on muitakin häiden vihaajia. En ole koskaan sanonut tätä kuin miehelleni ääneen, mutta häät on tylsimmistä tylsin tapa viettää aikaa!

Vierailija
9/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla lienee todella iso ystäväpiiri ja suku, jos tuollaisia määriä hääkutsuja on satanut. Itselleni on yhtenä kesänä osunut 2 sukulaisen häät (eli pakko osallistua) ja yhdet vähän kaukaisemman opiskelukaverin häät. Olin jo sinä kesänä ihan että plaaaah. Opiskelukaveri piti vielä häänsä juhannuksena.

Eli en ihmettele, että "pikkasen" oot boikotoinut tota hääsumaa. Tsemppiä vaan !

Vierailija
10/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjakerhoa ja vedän MLL:n kerhoa sekä pyörin paljon ratsastuspiireissä, joten siitä syystä kutsua pukkaa...

En silti aio osallistua yksiinkään häihin, joihin ei velvollisuus pakota.

ap

Vierailija
11/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit varmasti happaman näköinen teeskentelijä siellä. Toivottavasti moni nyt tunnistaa sinut, että ei erehdy enää lähettämään kutsuja kuvitellen sinun pitävän heitä niin läheisinä ihmisinä, että iloitsisit hääkutsusta.

Vierailija
12/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on perseestä!

Vierailija
13/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kesällä häissä, joissa morsian oli 30 +, kukaan ei suostunut siihen leikkiin, jossa heitetään se morsiuskimppu. Morsian yritti houkutella meitä naimattomia ja lopulta piti ohjelmanumero peruuttaa kun kaikista se oli niin lapsellista, ettei ne suostuneet menemään ottamaan koppia!

Vierailija
14/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kesällä häissä, joissa morsian oli 30 +, kukaan ei suostunut siihen leikkiin, jossa heitetään se morsiuskimppu. Morsian yritti houkutella meitä naimattomia ja lopulta piti ohjelmanumero peruuttaa kun kaikista se oli niin lapsellista, ettei ne suostuneet menemään ottamaan koppia!

Vierailija
15/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin sosiaalinen ja tykkään ihmisistä ja juhlista, ei kai minua muuten koko ajan häihin kutsuttaisikaan.

Kesällä olisi ollut 6 häät, mutta me emme lähtenee yksienkään takia mökiltä minnekään juhlimaan. ap

En sinua iankaaan kovin mukavaksi ihmiseksi luokittelisi. Ehkä sinulla vaan on paljon tuttavia, jotka lähettävät kutsun muodon eikä seurasi vuoksi.

Vierailija
16/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa ollaan enimmäkseen vapaamuotoisesti ja saa tutustua ihmisiin. En ohjelmoiduista häistä, joissa 99 % ohjelmasta on tylsää, väkisin keksittyä, jäykkää, perinteistä ja liian muodollista. Se on tylsää!

Pahinta kaikessa on jäykän suvun häissä joku vinkeän leikkisä hääleikki, jossa kaikki on paskanjäykkiä ja noloja ja niitä enimmäkseen ahdistaa se esiintyminen.

ap

Vierailija
17/17 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa kaikki morsiamet ei aina sais jotain hepulia häissään. Vitun väliä jos karkit on vähän väärän värisiä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi