Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisit, jos saisit tietää miehelläsi olevan toinen nainen?

Vierailija
28.10.2012 |

He olisivat erittäin läheisiä, mutta ei varsinaista seksiä. Hyväilyjä ja suudelmia toki, sekä läheisyytt. Onko pahempaa kuin panosuhde? Siis kumman hyväksyisit helpommin, rakkaus vai seksisuhteen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännihairahduksen olenkin antanut anteeksi

Vierailija
2/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en siis uskoisi selityksiin siitä, että seksiä ei ole, jos mieheni kärähtäisi tällaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömistä kännipanoista olisin vihainen siksi, että mies on valmis riskeeraamaan perheensä moisen takia.

Mutta jos mies ihan oikeasti rakastuu toiseen..siinä tapauksessa haluaisin, että mies saa onnensa.

Jos mies tulee onnelliseksi muun kuin minun kanssani, en minä siitä häntä voisi syyttää.

Vierailija
4/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen=panosuhde, muu ei ole mahdollista

eli en siis uskoisi selityksiin siitä, että seksiä ei ole, jos mieheni kärähtäisi tällaisesta.

Vierailija
5/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkisin katkerasti,ja koittaisin selvittää,että voisiko mies vielä yrittää kanssani vai ei.

Vierailija
6/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkisin katkerasti,ja koittaisin selvittää,että voisiko mies vielä yrittää kanssani vai ei.

Vierailija
7/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisiko mies vielä yrittää kanssasi?

Vierailija
8/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse rakastunut toiseen ja jos miehenikin olisi, niin ero olisi helppo!

Vierailija
9/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisille en sanoisi yhtään mitään. Perusoletukseni on, että liittomme jatkuisi entisellään. Näinhän se on meillä puhuttu puolin ja toisin. Meitä pitää yhdessä laaja ja vahva "infrastruktuuri", jota emme aja alas ihastuksen tai panosuhteen takia.

Miehelleni sanoisin, että onneksi olkoon, nauti niin kauan kuin sitä kestää. Ja wannabe-rakastajalleni sanoisin, että eiköhän mennä lopultakin asiaan.

Vierailija
10/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse rakastunut toiseen ja jos miehenikin olisi, niin ero olisi helppo!

Siispä en kovin viitsisi alkaa kritisoimaan vaan lähinnä pitäisin huolen osaltani siitä, että ero olisi molemmille reilu. Nyt tällä hetkellä mä olen se aidan toiselle puolelle haluava ja toinen senkun vaan rakastaa.

Vierailija
11/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämättömistä kännipanoista olisin vihainen siksi, että mies on valmis riskeeraamaan perheensä moisen takia.

Mutta jos mies ihan oikeasti rakastuu toiseen..siinä tapauksessa haluaisin, että mies saa onnensa.

Jos mies tulee onnelliseksi muun kuin minun kanssani, en minä siitä häntä voisi syyttää.

samaa mieltä tämän kanssa.

Vierailija
12/15 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi rakkaus- enkä seksisuhdetta.

Ensimmäisenä varmaan toteaisin, että mistähän löydän kämpän, joka mulla on itsellä varaa maksaa.

Vierailija
13/15 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni on vasta nyt 16v jälkeen alkanut oppimaan läheisyyttä ja "kyhnäämistä". Henkisellä tasolla olemme olleet tosi läheisiä aina.

Jos mieheni rakastelisi (suojattua seksiä) toisen naisen kanssa mutta jaksaisi vielä 1-3x viikossa hoidella minutkin pitkän kaavan mukaan en valittaisi.

Se että hänellä olisi yhteenkuuluvuudentunnetta, hellyyttä ja läheisyyttä toisen kanssa en voisi hyväksyä

Vierailija
14/15 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan en hyväksyisi, tai ainakin ne olisi tulleet mun tietoon liian myöhäisessä vaiheessa jos olisivat jo edenneet noin pitkälle. Kummin tahansa niin en näkisi enää syytä jatkaa yhdessä miehen kanssa, edes lasten takia.

Vierailija
15/15 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin pahempi, tosin ihastuminen olisi jo sen verran paha juttu, että mies lähtisi ulkoruokintaan. En kyllä uskoisi, että olisi vain ollut ihastumista ja pussailua, joten sinällään sama tehdä eroa näiden eri suhteiden välillä, jos ei nyt ihan silkasta kännissä sekopäissä sotketusta panosta puhuta.

Mies pihalle ja sillä selvä.

Näin tein, ja oli oikea päätös mielestäni.