A U T T A K A A ! :-(
Mies ehdottaa seksiä n. 3 krt vuodessa. Muuten ehdotukset ovat mun harteilla. Jos mua ei todellakaan huvita silloin kun mies ehdottaa (hän voi tietää että mulla on jokin oikeasti tärkeä asia kesken ja ajatukseni ovat siinä kiinni) ja sitten hän loukkaantuu ja homma kaatuu tietenkin. Tämä on ahdistavaa. Joskus tuntuu muutenkin että en tunne enää mitään mielenkiintoa mieheni vartaloon. En halua nykyään että hän suutelee rakastellessa, koska mua alkaa inhottaa. En osaa selittää näitä tunteita ja koen vain häpeää niiden johdosta. Vittuilijat pitäkää turpanne kiinni ja menkää kaltaistenne epäempaattisten yksinäisten luo. Sen sijaan eläytymiskykyisten ja/tai samankokeneiden näkemykset kiinnostaa hyvin paljon.
Kommentit (34)
Mitä ongelmia tarkemmin? TUnnen itseni niin kurjaksi, on mahdoton tajuta että voi olla muitakin...
ap
Voisitko ajatella että kiihottaisit itsesi jotenkin muuten. Mielikuvituksen avulla tms. Ja sitten päätät hakea tyydytyksen lähimmältä mieheltä joka on sun mies tietty... ja siten löytäsit taas himon omaan mieheen?
Mulla on kans tuo pussailu alkanu tökkiin. Kun musta mun mies tekee sen ihan väärin! En vaan kehtaa sanoo sitä sille suoraan! Sit pikemminki öklöttää ku et himottas. Mut alapää jutut kyllä on alkanu luonnistuun kun mietin et kuinka hyvä se on siinä kuitenkin! ei munkaan miehellä mikään unelmäkroppa ole mutta ei mikään äklökään! Ja kun tarkemmin katson niin kyllä se on ihan hyvän näkönen. Ne hyvät asiat kannattaa vaan huomata mielummin ku ne huonot. Varmasti meillä itsekullakin on omat vikamme. Kukaan ei ole täydellinen, en ainakaan minä ole, joten miksi mieheni pitäisi olla?
Tietääkö kukaan onko olemassa anonyymia keskusteluapua netissä,
en tarkoita av:ta vaan jotain nettipsykiatria tms
Mies ei osaa esilämmitellä minua....siis houkutella tai hyväillä. Rupeaa suoraan rouhimaan, juuri sen kaksi kertaa vuodessa.
Joten entinen aktiivinen seksielämäni on kuollut, ollut jo viimeiset 7 v.
En myöskään halua suudella. Pikkuhiljaa on erotiikka unohtunut kokonaan. Mitkään hyväilyt tai muut eivät kuulu päivittäisiin tapoihimme. Tai siis mieheni ei osaa niitä tai tarvitse niitä tai hän on niin lukossa.
Viimeksi on ollut seksiä heinäkuussa. En ole enää niin katkera ja halut hiipuvat....
Yleensä ajattelenkin muita miehiä (en tuttuja vaan jotain komeaksi tiedettyjä ja kiihottavia, pelkkää fantasiaa siis) kun rakastelen mieheni kanssa, koskaa muuten ajatuksissani olisi koko ajan vain tilanteen naurettavuus ja homman ankeus. Ekat vuodet suhteessamme oli AIVAN toinen meno. Emme malttaneet suunnilleen rakastelujen välissä käydä vessassa... en tajua miksi en halua miestäni ja tunnen syyllisyyttä. Joskus toivon että mieheni harrastaisi rakastajattaria jotta mun taakka kevenis. Olenko hullu tai vain huono? MISTÄ ON KYSE?!
vastenmieliseksi. onko teidän muiden miehet huomanneet suutelemattomuutenne? Miten toimitte itse tilanteesea: käännättee pään sivuun vai alistutte imuuttamaan. Pitäisikö mielestänne näiiden seksijuttujen vuoksi vetää tiukkaa johtopäätöstä suhteen tilasta tms?
Naimisissa jo vuosia, 1 lapsi..Ei vaan kiinnosta koskaan samaan aikaan ja yleensä niin, että minua kiinnostaa useammin ja mies torjuu usein, on väsynyt tms. Tunnen itseni tosi epähaluttavaksi, mitä varmaan olenkin ylipainoineni jne. Koskaan mies ei sano minulle pahasti vaan aina kehuu jne., mutta seksissä ei vaan mene yksiin. Myös minua ei kiinnosta suudella jne mieheni kanssa.
Ja miestä ei kiinnostanu. Sen estot vai mitkälie risoo tai risoi. Nykyään se joskus hiplaa ohimennessään peppuani tai selkää tai jotain, se tuntuu PELKÄSTÄÄN INHOTTAVLATA, värähdän aina kun se hipelöi mua, en todellakaan lämpene ja kiihotu! Olen alkanu ihmetellä että olenko joku maailman kylmin nainen?!?! Ja kuitenkin - muut miehet joiden kanssa aikanaan olin hehkuttivat kyltymätöntä seksuaalista aktiivisuuttani ja heittäytymistäni. :-(
ap
si oli alkuaikoina? Oliko teillä suhteen alussa runsaampi seksielämä, ja jos, niin kuinka kauan sitä kesti? Mikä muuttui? Lapset tulivat, vai muuten vaan vakiintunut suhde kuihdutti erotiikan? Entä koska aloit tuntea tuota ällötystä miestäsi kohtaan? Oletko tuntenut sitä aiemmissa suhteissasi/onko sinulla ollut aikaisempia pitkäaikaisia suhteita?
...Aloituksesi oli mielenkiintoinen ja sympatiaa herättävä. Monilla on tietysti samankaltaisia kokemuksia. Kerroit kuitenkin tilanteestasi niin ylimalkaisesti, että on tosi vaikea kommentoida mitenkään. Itselläni on seuraava tausta miesten suhteen:
Aloin seurustella 16-vuotiaana pojan kanssa, johon rakastuin tulisesti. (olin sitä ennen ollut kerran " kimpassa" muutaman kuukauden yhden toisen pojan kanssa). Sanomattakin on selvää, että olimme ihan kakaroita! Päädyin silti olemaan tämän ihmisen kanssa kahdeksan vuotta ja saimme lopulta myös yhteisen lapsen. Hän kuitenkin jätti minut lapsen ensimmäisen elinvuoden aikana, jolloin murruin täysin...Kerron tämän siksi, että minusta tuntui, etten hänen jälkeensä VUOSIIN pystynyt tuntemaan mitään eroottista (saati sitten romanttista) ketään kohtaan. Minulla oli kyllä paljon partnereita yhden illan suhteista pidempiin tapailusuhteisiin, mutta tuo kuvailemasi ÄLLÖTYS seurasi kaikkea seksuaalista kanssakäymistä monien vuosien ajan. -Jos olin näiden miesten kanssa muuten vaan, esim. katseltiin leffaa, juteltiin tms. kaikki oli hyvin, mutta kun he koskivat minuun alkoi etoa! Seurustelin jopa yhden näistä miehistä kanssa noin vuoden verran; hän oli ihana, lämmin, älykäs ja hieno ihminen, mutta joka kerta rakastellessamme minua ällötti...Luulin jo menettäneeni kaiken toivon olla tyytyväinen seksielämääni.
Sitten kuitenkin tapasin nykyisen mieheni. Rakastuin samalla tavalla kuin silloin melkein kymmenen vuotta aiemmin. Ja samalla myös seksi alkoi tuntua taas hyvältä ja nautittavalta.
Kuvaava juttu tässä kaikessa on se, mitä nimitän " finniällötystekijäksi" -Jos sitä rakastaa jotakuta, eivät finnit tämän selässä häiritse YHTÄÄN. Jos taas on päätynyt sänkyyn väärään ihmisen kanssa, nuo talipatit partnerin selässä ÄLLÖTTÄVÄT kybällä! Oletteko huomanneet?
Jos pariskunnalla, pitkään yhdessä olleella, ei ole toisiinsa nähden luontevaa, ongelmatonta seksiä, onko kellään täällä kokemusta siitä tuleeko elämään helpotusta jos pariskunta sopii hankkivansa seksinsä ulkopuolelta? Sitten ei olisi enää ahdistavia paineita kotona, kieltäytymisiä, nöyryytystuntemuksia...
Nyt on myöhä, mutta huomenna tulen nostaan tän viestin ja vastaan kysymyksiis, palaa säkin ehtiessäsi!
ap
Ehdotin miehelleni, että ottaisin rakastajan. Sitten minun ei tarvitsisi kinuta seksiä....no han ei halunnut ja lupasi olla aktiivisempi. Mutta eipä ne hormoonit hyrrää käskystä tai velvollisuudesta. Joten hänen kömpelöt yritykset jäivät sitten aika lyhyt aikaisiksi. Mua ei enää seksi edes hirveesti kiinnosta, en välittäisi edes rakastajasta enää.
Olen aina ollut eroottinen, minulla on ollut aktiivinen seksielämä. Miehet pitävät minua kauniina.........
Olemme olleet yhdessä jo 14v. Olemme jo yli 40 -vuotiaita.
Yksi pieni lapsi.
Olen pyytänyt myös miestäni menemää lääkärin juttusille, hän ei halua. En enää jaksa edes erota, tässä vaan elellään ja ootetaan kuolemaa :))))
T. 6
Sain juuri äitiyspakkauksen jonka sisällä oli parisuhdevihkonen. Seksuaaliasioiden ongelmiin löytyy apua;
www.vaestoliitto.fi
www.seksuaaliterveys.org.
Väestöliiton perheklinikka (Helsinki ja Turku)
Ei seksiä ole tarkoitettukaan että aina siitä nauttisi. Antakaa miehellenne iloiten ja antautukaa hänelle. Kylmä nykyaikainen nainen on mennyt liian pitkälle vaatimuksissaan. Miellytä miestäsi niin itsekkin nautit!
Minusta seksiä ihan liiotellaan nykyaikana. Ennen oli auka selviö eyyä yli nelikymppiset eivät juuri seksiä harrastaneet. Nuorten juttu se on, lisääntymistä varten! Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi keksiä jotain muuta järkeä elämäänsä kuin seksi. Me ei olla miehen kanssa enää 30 ikävuoden jälkeen juuri rakasteltu... muutaman kerran ollaan nii tehty ja yhestä kerrasta synty meidän iltatähti 11 kk. Ollaan siis ite kohta nelikymppsiä. Meillä on hyvä liitto ilman seksiäkin!
Missä teidät on nitistetty, te pari viimeistä vastaajaa, halloo halloo?
Kertokaan joku hyvä ohje ja pelastakaa tämä äiti. Sulamassa on 400g jauhelihaa. Jääkaapissa juustoa, maitoa, ruokakermaa, perunaa, porkkanaa, sipulia. Lisäksi löytyy myös erilaisia makarooneja. Tuoreita tomaatteja löytyy mutta ei mitään tomaatti säilykkeitä.
Keittoa ja perusjauhelihakastiketta on syöty kyllästymiseen asti...
Et tarvitse siihen upeaa kroppaa, tai seksikkäitä vetimiä.
Alat vaan hyväileen miestäsi erinäisistä paikoista hieromalla ja suutelemalla, mutta älä koske penikseen. Sitten kun huomaat että miehesi on ihan hulluna himosta voit suudella penistä ja ottaa sen suuhusi, mutta vain hetkeksi ja sitten jatkat kiusaamista. Älä kuitenkaan kiusaa liian kauaa, koska silloin halut lopahtaa.
Huomaat itsekin haluavasi miestäsi enemmän kuin aikoihin, kun huomaat miten hän nauttii, ja suutelukin varmasti siinä tilanteessa on ihanaa...
Onko teillä riitoja jostakin jatkuvasti tai pientä skismaa?
Itse muistan reagoineeni juuri tuolla lailla, inhoten, kun meillä oli miehen kanssa riitoja. Emme riidelleet kuin ehkä kerran kuukaudessa (aina samasta aiheesta), mutta silti tuo vihan ja ällötyksen tunne pysyi minussa. En voinut haluta seksiä miehen kanssa, kenen en tuntenut arvostavan minua ja mielipiteitäni muussakaan elämässä.
Yllätys yllätys...riidat johtuivat alkoholista. 2 vuotta sitten mies lopetti alkoholin käytön kokonaan ja emme ole riidelleet kertaakaan sen jälkeen. Ja seksi maistuu taas aivan upealta! Välillämme on aivan toisenlainen luottamus, rakkaus ja himo, kun sitä riitaa ei ole enää välillämme.
mutta meillä ihan sama juttu.