Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4:ttä kuumeileva 40v. äiti, mies ei innokas?

28.10.2012 |

Haluaisin kokea vielä sen kerran, nimittäin lapsen saamisen, mies ei vain enää oikein innostu. Syyt: oma ikänsä, aika ei riitä niin monelle lapselle. Olin jo raskaana, joka päättyi ennen 13 vko. keskenmenoon. Mies oli vauvauutisesta ensin järkyttynyt, mutta sitten jo innoissaan. Ja nyt olen toivonut uutta alkua, mutta mies sanoi pitäisikö miettiä ehkäisyä. Sanoin ettei tarvi, se on turhaa...

Miten tästä edetään? Olemme kuitenkin olleet ilman ehkäisyä 3kk. ja hän tietää tämän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus edennyt hyvin, ultra-aikaa odotellaan. Viimeksi en siihen ehtinyt, kun meni 11+4 kesken. Mulla siis la. siitä keskenmennestä samanapäivänä, kun tämä raskaus on 11+4, eli yhtäpitkällä, kuin silloin keskenmenossa. Tässä nyt pelätään ja toivotaan vaan parasta, ja että aika menisi nopeammin...

2/4 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös 40v ja kolmatta kuumeillaan. Eka yrityskierto päättyi menkkoihin, mutta toivotaan että jatkossa tärppää. Meillä tytöt 9v ja 7v.

Minun hedelmällisyyteni on huonontunut, tiedän sen itse. En tiedä saanko enää vauvaa, mutta onnea sinulle! Annat toivoa minullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki menee hyvin. :)

Minä toivoisin myös lisää lapsia (kaksi on), mutta mies ei, vaikka lapsista tosi paljon pitääkin. Eikä siinä järjellä ajateltuna mitään mieltä olisikaan, mutta eipä tämä asia niin järjen asia olekaan!

Vierailija
4/4 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin eilen plussasta ja vastaus oli niinkö?

Kysyin etkö sano muuta, no minä rakastan sinua tuli ja muuta oot ihana... Sitten, minä oon vanha, johon vastasin minä en. Kyllä tää tästä iloksi muuttuu hänellekin, ite oon tosi onneelinen, mutta kamala pelko keskenmenon takia vielä. Kuluis aika nopeammin, niin riski pienenisi. Tässä raskauden alussa, siis menkkojen aikaan ei tullut yhtään verta, niinkuin siinä, joka meni kesken, jos se olisi hyvä merkki nyt. Eikä mulla aiemmissakaan raskauksissa ole tullut yhtään verta missään vaiheessa.