Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko punanaamion toimitusajat pitkät?

Vierailija
27.10.2012 |

tilasin juuri halloween asun ja pitäisi ensi perjantaiksi keritä...ääks. Tuli vaan liian myöhään tilattua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin viime viikon perjantaina ja paketti oli perillä jo maanantaina. Tosi nopeat toimitusajat.

Vierailija
2/2 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kaikkia tuotteita on varastossa (ja todennäköisesti on, jos netissä ei ole loppulappua) ja tilauksessasi on kaikki tarpeelliset tiedot, niin saamme tuotteet matkaan yleensä seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumisesta. (Huomaa siis, jos mailaat tilauksen lauantaina, me luemme viestin maanantaina, eli pakettisi lähtee viimeistään tiistaina.)

Kun teet tilauksen, saat heti sen lähetettyäsi ensimmäisen, automaattisen tilausvahvistuksen josta näet tilaamiesi tuotteiden tiedot. Kun tuotteet on aidosti kerätty ja pakattu, saat Toisen tilausvahvistuksen sähköpostiisi, jossa on lähetyksen seurantanumero.

Lähetys lähtee tuolloin matkaan viimeistään seuraavana arkipäivänä ja on perillä 1-3 arkipäivää myöhemmin toimitustavasta riippuen. Seuraa netistä pakettisi kulkua ohjeiden mukaisesti ja samaisella seurantanumerolla saat pakettisi ulos noutopisteestäsi, vaikka itse et olisi saapumisilmoitusta vielä saanut.

Muista että vain tilaaja voi noutaa paketin, tai noutajalla tulee olla mukana asianmukainen valtakirja.

Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimintaan,tarkkaile siis sähköpostiasi niin näet missä mennään.
HUOM! Mikäli et saa meiltä mitään sähköpostia, tarkista myös roskapostilaatikkosi, koska kyseessä on automaattinen viesti, jonka kone joskus saattaa tulkita roskapostiksi. Jos sieltäkään mitään ei löydy, ota yhteyttä." Tuo oli suoraan Punanaamion nettisivuilta, toivottavasti olin avuksi! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi