Miksi jotkut ihmiest päivittävät kaikki menonsa Facebookiin?
Voiko siihen olla mikään muuta tarkoitus kuin halu kertoa kaikille (siis myös ala-asteaikaisille tutuilleen), kuinka hienoa ja vauhdiaksta elämää viettää. Mulla yks tuttu, joka siis kuukaudesta toiseen lataa kaikki menonsa facebookiin oli sitten jossain helvetin Angry Birds -puistossa, kirjamessuilla, hotellissa tai Havaijilla.
Mä oon pitänyt tyyppiä ihan mukavana, mutta nyt on mennyt tyyppiin ihan maku.
Kommentit (3)
koska on aikaa roikkua Facebookia päivittämässä.
Tällaiset ihmiset ovat surullisia esimerkkejä siitä, miten tyhjää voi elämä olla, kun miettii jatkuvasti sitä mitä päivittää ja että hekumoi sillä kuinka toiset lukevat päivityksiä...
Jotkut ihan todellakin elävät vain päivittääkseen FB:ia ja rakentavat siellä itsestään ja elämästään ihannekuvaa luullen, että muita kiinnostaa.
Surullista, sillä itselläni ei ainakaan ole aikaa lukea niitä tarkoin harkittuja päivityksiä, sillä olen elämässä elämääni :-)
koska on aikaa roikkua Facebookia päivittämässä.
Tällaiset ihmiset ovat surullisia esimerkkejä siitä, miten tyhjää voi elämä olla, kun miettii jatkuvasti sitä mitä päivittää ja että hekumoi sillä kuinka toiset lukevat päivityksiä...
Jotkut ihan todellakin elävät vain päivittääkseen FB:ia ja rakentavat siellä itsestään ja elämästään ihannekuvaa luullen, että muita kiinnostaa.
Surullista, sillä itselläni ei ainakaan ole aikaa lukea niitä tarkoin harkittuja päivityksiä, sillä olen elämässä elämääni :-)
Hei mitä jos piilottaisit tyypin uutisvirrastasi tai poistaisi kavereista?