Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä valittajia

Vierailija
27.10.2012 |

Yksi tuttu valittaa aina. Tekisi jotain elämälleen ja lopettaisi sen marinan. Säälittävä luuseri.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällä kertaa oon samaa mieltä.

Vierailija
2/7 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoa asiasta tuttavallesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoa asiasta tuttavallesi.

Vierailija
4/7 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on oleellista.

Vierailija
5/7 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on oleellista.

Ihan kaikesta mahdollisesta, elämässään ei ole kuulemma yhtään mitään hyvää. Kaikki on perseestä. Muilla vaan on kaikkea, hänellä ei. Sitten kun yrittää tuoda esiin niitä hyviä asioita, niin ei noteeraa niitä ollenkaan. Mutku mutku mutku. Ja hänellä on kuitenkin asiat paremmin kuin valtaosalla.

Vierailija
6/7 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on oleellista.

Ihan kaikesta mahdollisesta, elämässään ei ole kuulemma yhtään mitään hyvää. Kaikki on perseestä. Muilla vaan on kaikkea, hänellä ei. Sitten kun yrittää tuoda esiin niitä hyviä asioita, niin ei noteeraa niitä ollenkaan. Mutku mutku mutku. Ja hänellä on kuitenkin asiat paremmin kuin valtaosalla.

Olisi varmaan mullakin mennyt jo hermo. Vetäisin varmaan vaan överiksi, ja todennäköisesti kaveri katkoisi itse välinsä muhun. Tosin mä olenkin ikävä ihminen. Jaksamista kuitenkin.

Vierailija
7/7 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin ilmeisesti ap:n kaverikin, olen myös itse masentunut. En pysty näkemään asioita positiivisesti vaan olen vain koko ajan hirveän onneton. Voin just kuvitella miten vähän kukaan haluaisi kuunnella minun puhuvan elämästäni, mutta en ole myöskään kykenevä poistamaan masennustani.

Käytännössä tämä on johtanut siihen että pyrin välttelemään ylimääräistä sosiaalista kanssakäymistä. Työpäivät on pakko jaksaa, eikä lapsiakaan voi jättää huomiotta, joten kaiken ylijäävän ajan olisin mieluiten yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan