Vain elämää 26.10.
Kaikkia jaksoja olen silmäillyt, tänään tallensin alusta asti ja loppuillan oon katsonut esityksiä uudelleen ja liikuttunut ja fiilistellyt.
Nuoriso-osasto virnuilee, että lopultakin se myöntää olevansa vanha, kun diggailee Katri-Helenaa :-)
Mutta siis, Cheek on komea ja ihanan salaperäinen ja sillä on hyvä pointti tekemisessään. Hienoa nähdä, kun on löytänyt oman tiensä ja tekee tinkimättömästi omaa juttuaan.
Kaikki tekivät hienot tulkinnat, mutta Erin sai mut kyyneliin, lauloi sekä Cheekin että itsensä siihen biisiin.
Ihan huippu ohjelma, kun laittaa kaiken kyynisyyden syrjään ja vaan nauttii :-)
Kommentit (6)
On kyllä osattu valita niin hyvät artistit ja persoonat ohjelmaan, joilla todella synkkaa yhdessä.
Erin, Jari ja Kaija olivat tänään loistavia.
On hyvinkin miekuisa ohjelma, ja kuten joku toinen jossain lukemassani keskustelussa kirjoitti, että on mukava pitkästä aikaa katsoa "tosi-tv"-ohjelmaa, josta kukaan ei putoa pois ja kaikilla on hauskaa :)
Miten on osattukin tehdä niin ei-suomalainen ohjelma: kannustava, innostava, positiivinen, ja koskettava.
On niin ihanaa nauttia tulkinnoista, ja ihmetellä, miten taitavaa tulkintaa ja miten eri tavalla tuonkin biisin voi vetää!
Iki-ihana ohjelma! Voi kun tulisi jatkoa!
Ohjelmassa on niin mukavaa lämpöä: artistit fanittavat toisiaan, antavat kunniaa toinen toisilleen ja tukevat ja tsemppaavat. Juuri se lämpö ja fanitus on mieltä lämmittävää.
Olen kovasti nauttinut! Tämä päivä ei ihan iskenyt omaan makuun, mut ihailtavasti jotkut veti!
Jari olisi tarvinnut isomman lavan, Erin veti kans sydämestä, Kaija veti hienon. Oli hieno jakso!
Todella kiva ohjelma pitkästä aikaa.