Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä puolue minulle:

Vierailija
26.10.2012 |

Kannatan työn ja yrittäjyyden kannattamista, eli niin että lyhyt pätkätyökin olisi aina parempi vaihtoehto kuin työn vieroksuminen. Verohelpotuksia pienyrittäjille jotka laman myötä ovat kriisissä, veronkorotuksia niille joilla on millä mällätä niin ettei kakille taivu.

Ympäristöasiat ovat tärkeitä, mutta kaikkein tärkeintä on koulutukseen ja lasten ja nuorten hyvinvointiin satsaus. Myös vanhustenhuolto on saatava kuntoon.

Mikä puolue sopii siis minulle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttoa ja ulkomaiden tukemista en vastusta, mutta törkeät rikolliset pitäisi karkoittaa.

Vierailija
2/4 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska yleensä yrittäjien puolella samat tahot kuin rikkaiden - vaikka siis suurin osa yrittäjistä ei tod. ole rikkaita.

Lasten, nuorten ja vanhusten asiat taas ovat yleensä esillä eri painotuksilla vähän kaikilla.

Periaatteessa sinulle voisi sopia Keskusta - se on Kokoomust kauempana suurpääomasta, mutta on kuitenkin yrittäjien puolue. Keskustan ydinalueilla on paljon myös muita pienyrittäjiä kuin maatalousyrittäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä olen ennen äänestänyt, se ei kuitenkaan tunnu näillä kriteereillä omalta..

ap

Vierailija
4/4 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan taitavat sopia jokaiseen kriteeriisi. Hehän esim. kannattavat kansalaispalkkaa, jolloin kaikki työ on aina kannattavaa. Ovat pienten yritysten puolella ja kannattavat verotuksen painopisteen muuttamista kulutukseen ja saastutukseen, jolloin käytännössä rikkaimmat ja eniten kuluttavat maksaisivat veroja eniten. Ovat luonnon ja lapsiperheiden asialla.