Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihminen jolla on julma katse (hymy on ennemmänkin irvistys)

Vierailija
26.10.2012 |

julma? eräs tuttuni on tälläinen.. en tunne kunnolla mutta jotenkin pelottavan näköinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on sanonut, että mun perusilme on kuulemma kylmä ja vihamielinen. Ihan normaali ihminen olen, en mitenkään erityisen kriittinen.

Mutta johtunee siitä että teen itsestäni kylmän näköisen tarkoituksella. Pään aukominen asioista on vähentynyt puolella kun aloin näyttämään siltä että saatan tirvaista mistä syystä tahansa..

Ihan normaali (kai) muutoin olen.

Vierailija
2/7 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoset kulmakarvat että näytän vihaiselta, silmien asento ei erityisesti ole mikään "hymyilevä". Hymyilen kyllä paljon mutta en ole ajatellut, onko hymyni irvistys vai hymy. Suun alue minulla on kireähkö ja tuntuu että suupielet eivät käänny sillä lailla nätisti hymyyn. Miettiessäni minulla menee otsa ryppyyn ja saatan näyttää vihaiselta.

Mielestäni olen kyllä iloinen ja elämänmyönteinen, hymyilen paljon ja olen ystävällinen. Naaman rakenteelleni en voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun perusilme on tosi pelottava. Enkä koe itseäni julmaksi ihmiseksi. :D

Vierailija
4/7 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi on psykopaatti.

Vierailija
5/7 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kannata suoraan ulkonäön perusteella tuomita. Esim. mun mies on tavallaan julman ja karun näköinen mies, mutta erittäin lämmin ja kiltti ihminen silti. Se ilme vaan johtuu kasvojen piirteistä ihan.

Vierailija
6/7 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että pelottakatseinen ihminen on oikeasti pelottava mutta pelottavahymyisellä on vaan suunpielet vähän väärässä asennossa.

Vierailija
7/7 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on sanonut, että mun perusilme on kuulemma kylmä ja vihamielinen. Ihan normaali ihminen olen, en mitenkään erityisen kriittinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi