Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille kaikille jotka ette tykkää miehenne runkkaamisesta

Vierailija
26.10.2012 |

Miltä teistä tuntuisi jos miehenne vetäisi ahdistuskilarit siitä kun haluaisitte joskus pitää itseänne vähän hyvänä eli masturboisitte? Mies rajoittaisi teidän oikeutta omaan vartaloonne. Tuntuisiko järkevältä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, etten masturboi, koska olen suhteessa hänen kanssaan. Ei ole tarvetta eikä mielenkiintoa. Kohdistan seksuaalisen energiani mieheen. Masturboiminen on itsekästä ja yksinäistä hommaa. Mieskään ei sitä liiemmin tee.

En väitä, mutta syntyy ajatus, että puhut vain omasta puolestasi ja uskot tietäväsi mitä miehesi ajattelee ja miltä hänestä tuntuu ja että seksuaalinen energiasi tarkoittaa niitä harvoja kertoja vuoden, parin aikana, jotka ovat välttämättömiä pentukarjan kartuttamiseksi.

Vierailija
2/3 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, etten masturboi, koska olen suhteessa hänen kanssaan. Ei ole tarvetta eikä mielenkiintoa. Kohdistan seksuaalisen energiani mieheen. Masturboiminen on itsekästä ja yksinäistä hommaa. Mieskään ei sitä liiemmin tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos runkkaaminen on elämän tärkein asia!

Eli joka päivä pitää vemputtaa ja oma vaimo ei kiinnosta ja vaimo saa seksiä kerran kuussa :( kun oma käsi on rakkain maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan