Kuka tuo bloggaaja on?!
Olen nähnyt sen yhden Style Bites -bloggaajan täälläkin mainostavan aloittelevaa blogiaan. Okei, tytöllä on ihan hyvänlaatuiset kuvat ja blogi on ihan kiva, sellainen normaali nuoren tytön muotiblogi, joskaan ei mitenkään erityinen. Mutta milläköhän perusteella hänet kutsuttiin Elle Style Awardseihin?
http://www.thestylebites.com/2012/10/elle-style-awards-2012.html
Siis täh? Riittääkö kutsun saamiseen se, että on ylipäätään muotibloggaaja? Eihän tuo nyt ole mitenkään tunnettu blogi (ainakaan vielä), en ole nähnyt kenenkään siitä puhuvan eikä blogin postauksissakaan ole juurikaan kommentteja.
Suhteillako siis? Onko tyttö jonkin julkkkiksen tai Ellen päätoimittajan tytär vai mitä ihmettä?
Kommentit (9)
Katos vaan, todella nopeasti tyttö pääsi blogillaan "piireihin". En tosiaan tiennyt tätä koska en NRJ:tä seuraa. Pakko nostaa hattua, useimmilla menestyneilläkin bloggaajilla on mennyt vuosia ennen kuin on alkanut tienata.
Olen kieltämättä vähän kadekin että 18-vuotias tyttö bloggaa muutaman kuukauden ja napataan sitten NRJ:n muotitoimittajaksi! Wau.
Toisilla kato on vaan uskallusta toteuttaa itteään ja toteuttaa unelmiaan ja tekee töitä niiden eteen. Jos luet hieman edes elinan vanhoja tekstejä huomaat kyllä että töitä on tehty päästäkseen tohon pisteeseen. oon ylpee tosta tytöstä!
Ei se pelkkä kova työ yleensä riitä. Kyllä menestykseen tarvitaan aina muutakin - laulaja tarvitsee lauluäänen jne.
Tämän tytön kirjoitustyyliä en kommentoi, koska en ole lukenut sitä tarpeeksi, mutta bloggaajan tapauksessa bloggaaja ei voi vaan päättää rupeavansa suosituksi bloggaajaksi vaan kyllä sen päättää ihan yleisö. Parhaiten se suosio kasvaa orgaanisesti, vähä vähältä.
copycatin copycat blogi., joka kaikessa aneemisuudessaan ja rumuudessaan on luotaantyöntävä. Ei mitään kerrassaan.
Ja tottakait hän seisoo nahkahousuissa (paksut reidet) varmaankärjet sisäänpäin, kuten kaikki muutkin "muotibloggaajat".
No en sanoisi aneemiseksi, rumaksi ja paksureitiseksi, mutta en näe tuossa blogissa kyllä mitään niin ihmeellistä että tytöstä muotitoimittajaksi olisi.
Toisaalta en kyllä ymmärrä esimerkiksi P.S. I Love Fashion:inkaan suosiota, joten ehkä en ole kohdeyleisöä näille.
Toisilla kato on vaan uskallusta toteuttaa itteään ja toteuttaa unelmiaan ja tekee töitä niiden eteen. Jos luet hieman edes elinan vanhoja tekstejä huomaat kyllä että töitä on tehty päästäkseen tohon pisteeseen. oon ylpee tosta tytöstä!
http://www.trendi.fi/blogi/pupulandia/elle-style-awards-2012
Ilmeisesti mulle jokin tuntematon tähtönen? En ole koskaan aiemmin kuullutkaan.